نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. تير 1396 - 14:50
امام جمعه موقت گچساران گفت: آل سعود همان مکتب عالم خود ابن تیمیه را دنبال کرد و در واقع وهابیت این مکتب خودساخته و جعلی است که بوسیله انگلیس خبیث بنا نهاده شده است برای تفرقه واختلاف افکنی بین جهان اسلام.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام علیرضا صفایی امام جمعه موقت گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به ویژگی های قرآن کریم گفت:قرآن شفایی برای قلب های مومنین وکتاب هدایت است،قرآن معجزه بزرگ نبی اکرم (ص) است و راه نجات را به ما یاد داده است.

وی درادامه به شهادت آیت الله صدوقی چهارمین شهید محراب توسط منافقین درسال 61 اشاره کرد و افزود:منافقین در دهه 60جنایات بزرگی در این کشور انجام دادند که مقام معظم رهبری در سخنرانی های اخیرشان به حوادث دهه شصت اشارات مبسوطی داشتند که در این دهه چه مشکلاتی دامن گیر این ملت و انقلاب بود.

صفایی اظهارکرد:مردان بزرگی که در دهه 60زیستند ،مردان بزرگی که در این دهه افتخار آفریدند و قرن ها که بگذرد ملت ایران و تمام آزادی خواهان دنیا باید به آنها افتخار کنند،از بزرگانی که درآن دهه به شهادت رسیدند مرحوم آیت الله صدوقی بود که یاد و خاطره همه شهدای اسلام و انقلاب را گرامی می داریم.

امام جمعه موقت گچساران با اشاره به تخریب بارگاه مقدس ائمه مظلوم بقیع تصریح کرد:وهابیون خبیث بیش از 90سال پیش وقتی که حاکمیت و سیطره بر مکه، مدینه و عربستان پیدا کردند جنایت های بزرگی آفریدند از جمله حمله به قبور بزرگان صدراسلام در بقیع که چهار امام عزیز وغریب مان جز این حادثه و واقعه بودند.

وی افزود: قبور چهار امام معصوم علیهم السلام در بقیع حدود 90سال پیش بارگاه و گنبد داشتندو وهابیون همه را از بین بردند و در چند سال پیش همین کسانی که پرورش یافته مکتب وهابیت هستندوعزت اسلام و شیعه را نمی خواهند قبرحرمین شریفین عسکریین امام هادی و امام عسکری علیهم السلام را با خاک یکسان کردند.

صفایی گفت:این ادامه همان جنایاتی است که وهابیت با قبور امام حسن مجتبی(ع)،امام سجاد(ع)،امام محمد باقر(ع) و امام حعفرصادق(ع) در بقیع کردند البته دراین حادثه نه فقط چهار امام غریب ،اینها به هیچکس رحم نکردند و در این قبرستان بقیع به قبور شخصیت های برجسته اسلام از صحابه پیامبر(ص) و از مهاجرین و انصار را هم جسارت کردند و همه را از بین بردند و نیزآثار اسلامی را از بین بردند.

امام جمعه موقت گچساران افزود:وهابیت بدنبال ابن تیمیه عالم خود چنین افکاری را داشتند ،ابن تیمیه از علمای وهابی است و آل سعود هم همان مکتب ابن تیمیه را دنبال کرد و در واقع وهابیت این مکتب خودساخته و جعلی است که بوسیله انگلیس خبیث بنا نهاده شده است برای تفرقه واختلاف افکنی بین جهان اسلام.

صفایی  با اشاره به روز بزرگداشت علامه امینی تصریح کرد:این علامه مجاهد مولف کتاب گرانقدر الغدیر است که بسیار تلاش کردو برای مکتب امیرالمومنین(ع) و دفاع از امامت امیرالمومنین(ع) این کتاب را نوشت و فرمود هر شخصی که صلواتی بفرستند و عجل فرجهم را بگوید،اورا شریک خواهم کرد در ثواب الغدیر.

وی درادامه با اشاره به سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران اسلامی توسط ناوگان آمریکایی گفت: شهادت 298سرنشین در سال 67 در خلیج فارس که این روز به نام روز افشای حقوق بشر آمریکایی هم نام گرفته است .

صفایی اظهارکرد:هرچه در این عالم ظلم و فساد است در هر کشوری پای این خبیث در میان است که به تعبیرحضرت امام راحل شیطان بزرگ آمریکا دیده می شود،امروز در سوریه و عراق و یمن مشاهده می کنیم این ظلم هایی که می شود یکطرف قضیه آمریکاست.

امام جمعه موقت گچساران تصریح کرد:آمریکایی ها که به یک هواپیمای مسافربری رحم نمی کنند و بعد از آن کسانی که این هواپیما را سرنگون کردند تشویق می کنند و مدال افتخار می دهندو این می شود حقوق بشر آمریکایی،که هر کس علیه آمریکا و سیاست های امریکا باشد اینطور برخورد می کنند.

وی افزود:در عالم تنها کشوری که صدای دفاع از مظلومیت را بلند کرده است ایران اسلامی است در روز عید فطر رهبری در خطبه های نماز عید بیان فرمودند و باز مسلمانان را متذکر شدند و آگاهی دادند که همچنان مسئله فلسطین اولویت و مسئله اول جهان اسلام است.

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها