نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
1. تير 1396 - 9:42
مدیر کل اسبق میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه باید قدس و فلسطین از دایره تنگ عربی خارج شود و مسیر حمایت جهانی را بیابد،گفت:ایران بایدموضوع فلسطین را دستور اولویت اول سیاست خارجی خود قرار دهد ، این مطالبه آرمانی حضرت امام (ره) و شهدای انقلاب و مبارزین بزرگی چون شهید چمران و متوسلیان بوده و هست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،یدالله مرادی مدیر کل اسبق میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد در گفت گو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص روز جهانی قدس گفت:تاریخ جهانی و ملت ها امروز توسط زر و زور و تزویر حاکمیت صهیونیستی وارونه نوشته می شود تا حق مسلم ملتی و دینی را از صفحه روزگار محو نمایند.

وی افزود:امروز مبارزه ملت غیور و مظلوم و ستم دیده فلسطین در سایه سکوت وحشتناک مدعیان آزادی ، بدون در دست داشتن امکانات دفاعی و برخورداری از ابزارها و موقعیت های سیاسی و اقتصادی در برابر صهیونیسم بین الملل همچنان ادامه دارد.

علم مقاومت در غزه هنوز برپاست

مرادی با بیان اینکه رژیم منحوس صهیونیستی هم از حمایت همه جانبه جامعه مظالم جهانی و امپریالیسم بی رحم و نظام استکباری پشت گرم است، گفت: این رژیم منحوس هم از انواع سلاح و رسانه و منابع مالی و حمایت سازمانهای بین المللی برخوردار است و هم در مقابل دنیای نامتحد اسلام ، حاکمیت ارتجاع عرب و خیانت سران خاورمیانه راه و روش حمایت از فلسطین و مردم آواره سرزمین های اشغالی را بسته اند در چنین بستری علم مقاومت در غزه هنوز برپاست ، جوانان شجاع فلسطینی در حماس پایدارند.

صلابت آزادمردان فلسطین مبارزه را تداوم می دهند

مدیر کل اسبق میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد  افزود:در دوران فلسطین خیانت سران سازشکار سازمان آزادی بخش فلسطین و حاکمان کرانه غربی بر دیواره مقاومت تاختند اما صلابت و بصیرت آزادمردان آن سرزمین هنوز سرافرازانه و با اتکا به توانایی های درونی خود مبارزه را تداوم می دهند.

برخی ها هنوز استغاثه کودکان فلسطینی را نمی شنود

 وی گفت:اسناد تاریخی و روایت بی طرفانه محققان جهانی بر این حقیقت مسلم حاکمیت مردم فلسطین و ستمگریها ، غارتها ، آتش زدنها ، کشتارهای دیر یاسین و کفر قاسم و صدها مورد دیگر توسط اشغالگران ماجراجوی اروپایی داعیه دار یهود ، صدها فیلم و کتاب و روایت نگاشته اند اما چگونه است که هنوز در سراسر جهان بسیاری از مردم بر حقایق عینی چشم فرو بسته اند و استغاثه کودکان فلسطینی ، آوارگان اردوگاههای صبرا و شتیلا و... را نمی شنوند ؟

در روز جهانی قدس به خائنین و پیمان شکنان اخطار دهیم

مرادی اظهارکرد:امروز در مورد روز جهانی قدس به صرف حضور در خیابان ها و محکومیت شعاری و زبانی ستمگران یهود تنها بسنده نکنیم بلکه از این فرصت به رزمندگان و مبارزان امید و انگیزه ، به جهانیان آگاهی و معرفت در این رابطه و به اعراب ساکت و ماتم گرفته غیرت و به خائنین و پیمان شکنان آنها اخطار دهیم.

وی با اشاره به اینکه شناخت و تبیین ماجراهای فلسطین و نیم قرن جنایت و جرائم رژیم صهیونیستی برای همه آزادگان از هر نژاد و دین و مکتب عملی واجب است،افزود: فلسطین و قدس درگیر و دار مذاکرات به اصطلاح صلح و سازش تحمیلی توسط کشورهای عربی تنها مانده اند.

ایران در دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم پیشتاز است

مردای تصریح کرد: استکبار جهانی با طرح خاورمیانه بزرگ توحش و بی رحمی و قساوت را توسط صهیونیستها بر این ملت تاریخی و کهن روا داشته و لذا هزاران پیر و جوان و کودک مسلمان را از سرزمین و خانه و کاشانه آبا و اجدادی خود آواره نموده اند.

مدیر کل اسبق میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد  ادامه داد:امروز که ایران اسلامی پرچمدار مبارزه با استکبار و صهیونیسم جهانی است و در دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم پیشتاز است باید موضوع فلسطین را دستور اولویت اول سیاست خارجی خود قرار دهد ، این مطالبه آرمانی حضرت امام (ره) و شهدای انقلاب و مبارزین بزرگی چون شهید چمران و متوسلیان بوده و هست.

وی افزود:اینکه امام خمینی (ره) در همان بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران روزی خاص را اختصاص به قدس دادند بدین جهت بود که سیاستهای نظام جمهوری اسلامی بر این مدار و محور تنظیم شود بعنوان یک واجب عینی.

قدس و فلسطین از دایره تنگ عربی خارج شود

مرادی با تاکید بر اینکه باید قدس و فلسطین از دایره تنگ عربی خارج شود و مسیر حمایت جهانی را بیابد،گفت:اشاعه فرهنگ مبارزه با رژیم ستمگر حاکم بر قدس اشغالی قابلیت دسترسی برای عموم مردم از راههای گوناگون را داشته باشدزمینه سازی برای پیگیری قضیه قدس و فلسطین در همه مراکز علمی ، تحقیقاتی ، آموزشی و حتی سیاسی و نظامی پدید آید.

مدیر کل اسبق میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد  با بیان اینکه چهره واقعی و حقیقی فلسطین و فلسطینی در مواجهه با پدیده شوم صهیونیسم و رژیم اشغالگر به خوبی برای جهانیان عرضه گردد،اظهارکرد:روز قدس منظر و فرصتی است برای ایجاد یک زمینه مناسب و همگانی برای بررسی نقاط ضعف و قوت مبارزان و آزادی خواهان فلسطین و شناخت ترفندها و دسیسه های صهیونیسم و عمال منطقه ای آنها.

وی اظهارکرد:روز قدس ، روز یک ملت و یا یک سرزمین و یک جغرافیای مشخص نیست ، روز قدس روز مردم و فرهنگ و تمدن و عقلانیت و مبارزه با مظاهر ظلم است و لذا باید این روز را در پراکندگی جغرافیای جهانی جستجو کرد تا هیچ مکتبی و دولت و نظامی قدرت اشغال و تصرف و آوارگی را ایجاد ننماید.

روز قدس روز فرهنگ مقاومت و ارزش گذاری به جانفشانی و ایثار

مرادی تصریح کرد:روز قدس روز فرهنگ مقاومت و ارزش گذاری به جانفشانی و ایثار است ، روز تقدیس جهاد و تجلیل از جهادگران و مبارزان می باشد،بیاییم تا معرفت و آگاهی و کمال خود را بر جهانیان به نمایش بگذاریم  وبیاییم تا انتظار رهایی قبله مسلمین را از چنگال اشغالگری و تجاوز پایان ببخشیم.

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها