نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. خرداد 1396 - 16:41
مراسم تکریم و معارفه فرمانده سابق و جدید بسیج شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،ظهر امروز طی مراسمی با حضور سرهنگ نورایی نسب فرمانده بسیج ناحیه سپاه گچساران، مهندس صیدالی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، مسوول حوزه نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه گچساران و جمعی از بسیجیان و مدیران صنعت نفت گچساران، سروان پاسدار فردوس ناصرزاده به عنوان فرمانده حوزه مقاومت بسیج شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران معرفی و از خدمات سرگرد پاسدار کیهان دیبا اصل در طول دوران مسوولیت ایشان قدردانی شد.

 

 

براساس این گزارش در این آیین که در محل سالن کنفرانس شرکت نفت و گاز گچساران برگزار شد فرمانده بسیج سپاه ناحیه گچساران اظهار کرد: بسیج یادگار امام خمینی(ره) و تا به امروز مایه پیشرفت انقلاب بوده است.
علی اصغر نورایی نسب ادامه داد: بسیجیان ما در دوران دفاع و پس از آن در دوران بازسازی نقش ویژه‌ای داشتند.
ایشان با بیان اینکه؛ انقلاب اسلامی ایران با رهنمودهای معمار کبیر انقلاب نشات گرفته از تفکر بسیجی بود و حفظ و تداوم آن هم مرهون همین نگاه و رویکرد است، ‘گفت: یکی از وظایف مهم بسیج در طول دوران‌های مختلف انقلاب حفظ و حراست از انقلاب و دستاوردهای آن در همه عرصه‌های مختلف است و با توجه به شرایط کنونی کشور وظایف این نیروی محرک مردمی در دستگاه‌های اقتصادی کشور و از جمله شرکت‌های نفتی از اهمیت بیشتری برخوردار است.
نورایی نسب با بیان اینکه بسیج در دوران مختلف جنگ سخت و نرم و اقتصاد مقاومتی نقش خود را به خوبی ایفا کرده است، عنوان کرد: از این جهت تلاش بسیجیان در عرصه تولید و اقتصاد برای پیشرفت کشور جهاد محسوب می‌شود و خط مقدم مبارزه با ظلم و استکبار جهانی در جبهه اقتصاد، بسیجیان قرار دارد.
وی با اشاره به گسترش فرهنگ بسیجی در جامعه گفت: بسیج متعلق به یک سازمان و نهاد نیست بلکه متعلق به همه مردم است که کار دبیری آن را سپاه انجام می‌دهد و بسیج در همه اقشار جامعه نفوذ پیدا کرده و این همان تفکر بسیجی است که حتی به خارج از مرزها نیز رسیده است و امروز مظلومان عالم تنها راه نجات خود را روحیه بسیجی و انقلابی می‌دانند.
فرمانده سپاه بسیج ناحیه مقاومت گچساران به سخنان مقام معظم رهبری در روزهای گذشته مبنی بر آتش به اختیار نیز اشاره کرد و تاکید کرد: سخنان رهبر معظم انقلاب نشان داد که همه باید در هر شرایطی به وظیفه خود عمل کنند.
نورایی نسب در ادامه از زحمات کیهان دیبااصل به عنوان فرمانده سابق بسیج صنعت نفت گچساران تشکر و برای فرمانده جدید آرزوی توفیق نمودند.
در ادامه این مراسم مهندس هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با تقدیر و تشکر از فرمانده سابق بسیج نفت گچساران اظهار کرد: امروز پس از سالها کشورهای دنیا به این نتیجه رسیده‌اند که اگر بخواهند به استقلال برسند باید از توان نیروهای مردمی استفاده کنند.
وی با بیان اینکه امام راحل ما فرمودند اگر می خواهید به مملکت آسیبی نرسد پشتیبان ولایت فقیه باشید خاطرنشان کرد: لذا اگر کسی خود را ولایت مدار می‌داند باید همواره در این راستا حرکت کند.
مهندس صیدالی تصریح کرد: امروز افتخار ما در صنعت نفت این است که همواره با روحیه بسیجی و انقلابی در حال عبور از موانع سخت و صعب العبور و مبارزه با توطئه دشمنان بوده‌ایم.
مدیرعامل نفت گچساران بیان کرد: همین روحیه بسیجی و انقلابی است که توان ایستادگی را به ما داده و تا زمانی که این روحیه در کارکنان صنعت نفت وجود دارد قلب اقتصاد کشور در برابر استکبار کمر خم نخواهد کرد.
وی با بیان اینکه بسیج و بسیجی بودن یک افتخار است و ما باید از این امانت که یادگار امام راحل و ثمره خون پاک شهیدان است به خوبی پاسداری کنیم، گفت: بسیج باید نقش تسهیل کننده، مشاور و حامی را در سازمان‌ها ایفا کند و نقش الگو و نمونه بارز فرهنگ ایثار و خدمت خالصانه در جامعه باشد.
صیدالی صنعت نفت را قلب اقتصادی کشور خواند و اذعان کرد: توسعه این صنعت عظیم باید به گونه‌ای باشد که وضعیت اقتصادی مردم روز به روز روند مطلوب‌تری یافته و نیازهای اقتصادی آنان برطرف شود.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از دفاع مقدس به عنوان یک تجربه گران بها یاد کرد و گفت: این تجربه نشانگر این است که می توان در شرایط سخت حتی با وجود بمباران و تحریم ها کارهای بزرگی انجام داد و مشکلات را پشت سر گذاشت
.
وی یادآور شد: خدا را شاکریم که روحیات جسورانه و حماسه ساز بسیجی و کارکنان ایثارگر هم اینک نیز در صنعت نفت به خوبی نمایان است و این موجبات یاس و ناامیدی دشمنان را به همراه خواهد داشت.
در این مراسم کیهان دیبااصل فرمانده سابق بسیج صنعت نفت گچساران با ارائه گزارشی از فعالیت های پایگاه بسیج در دوران مسوولیتش عنوان کرد: برخود لازم می‌دانم از تمامی بسیجیان و مدیران و کارکنان شرکت که در این مدت ما را یاری دادند تقدیر و تشکر داشته باشم.
در ادامه این مراسم نیز فردوس ناصرزاده فرمانده جدید صنعت نفت گچساران گفت: برخود لازم می دانم از زحمات فرمانده سابق که امروز مسوولیت سنگین‌تری در سپاه به ایشان داده شده است و از فرماندهی ارشد سپاه ناحیه گچساران که به این جانب اعتماد کردند تقدیر و تشکر داشته باشم.
ناصرزاده در ادامه آمادگی خود را برای خدمت به بسیجیان در راستای منویات مقام معظم رهبری اعلام و از همه مسئولان شرکت و بسیجیان شرکت دعوت به همکاری و همیاری نمود.
بر اساس این گزارش در پایان این مراسم حکم مسوولیت فردوس ناصرزاده به عنوان فرمانده جدید بسیج نفت و گاز گچساران به ایشان ابلاغ و طی آیینی از زحمات فرمانده سابق بسیج نفت گچساران تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

 

              

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

درود خدا بر هر دو عزیز آرزوی موفقیت میکنم براشون در مسؤلیت های جدیدشون

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها