نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. خرداد 1396 - 9:28
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دروه شورای شهر و روستا در استان کهگیلویه و بویراحمد صحنه های جالبی از جمله دادن کارت شارژ به رای دهندگان در شعب اخذ رای تا خرید و فروش رای و سایر موارد را با خود به همراه داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دروه شورای شهر و روستا در استان کهگیلویه و بویراحمد صحنه های جالبی از جمله دادن کارت شارژ به رای دهندگان در  شعب اخذ رای تا خرید و فروش رای و سایر موارد را با خود به همراه داشت.

گماشتن دختران جوان برای تبلیغ کاندیداها و توزیع کارت شارژ از سوی آنها در حوالی شعب اخذ رای در انتخابات کهگیلویه و بویراحمد در حالی انجام شد که براساس مصوبه ستاد انتخابات کشور هرگونه تبلیغات در روز رای گیری در شعب اخذ رای ممنوع است.

سفارش یک کاندید خاص به رای دهندگان از سوی دختران جوان و سایر جوانان در محل شعب اخذ رای و خرید و فروش رای توسط برخی افراد نیز از دیگر صحنه هایی بود که در انتخابات کهگیلویه و بویراحمد مشاهده می شد.

نبود نظارت کافی در شعب اخذ رای استان کهگیلویه و بویراحمد، استفاده از دستگاه الکترونیکی رای گیری، کمبود تعرفه و بکاربردن برخی ترفندها برای طولانی کردن روند انتخابات و پایان آن در برخی شعب برای دریافت نکردن رای مردم از دیگر مشکلاتی بود که در این انتخابات مشاهده شد.

---
---
---
---
---
---
---
---
---
---

 

---
 
انتهای پیام/م

 

دیدگاه‌ها

بعدا هم بگویید انتخابات سالم بود آقای فرماندار گچساران
چرا نبایدجلوگیری کنن تاحق خیلی هاضایع نشه شایدخودشونم راضی باشن خداخودش شورای شهررابه خیربرسونه

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها