نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. خرداد 1396 - 14:37
امام جمعه گچساران گفت:بدانید نه با تهدید و نه با تطمیع موفق نمی شوید،سرجایتان بنشینید اگر بار دیگر تهدید کردید قضیه جور دیگر می شود و آن موقع بسیج،سپاه،متدینین،اهل مسجد و محرومین و انقلابیون به میدان خواهند آمد و تصمیم خواهند گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نمازعبادی سیاسی جمعه این هفته گچساران ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان با اشاره به انتخابات اخیرگفت:به همه کسانی که به عنوان ادای تکلیف و انجام وظیفه رای دادند و به همه کسانی که در این انتخابات خدمت به قصد قربت کردند تبریک عرض می کنم.

وی افزود:به فرموده مقام معظم رهبری برنده اصلی این انتخابات ملت هستند،چون این ملت دشمن دارد و دشمن بی رحم و بی منطقی بنام دولتمردان امریکا دارد که تلاش دارند ملت ایران استقلال نداشته باشد،و وقتی ملت خود تصمیم بگیرند یعنی بر دشمن پیروز شده اند.

حجازی تصریح کرد:این ملت با حضور باشکوه درانتخابات بر دشمنان غالب شدند،پس ملت و مملکت با رهبری های پیامبر گونه ولی امر مسلمین بر دشمنان پیروز شد که باید تلاش کنیم محتوای این پیروزی را بدرستی بررسی کنیم.

مملکت باید بر محور اسلام و انقلابی مدیریت شود

امام جمعه گچساران درادامه اظهارکرد:مملکت باید به صورت و بر محور اسلام و انقلابی مدیریت شود و نه عباراتی که برخی ها گفته اند دوران انقلاب تمام شده است،آقا فرمودندروحیه انقلابی و عزت و اقتدار در برابر دشمنان حفظ شود و نباید روحیه ضعف نشان داده شود.این فرمان، فرمان ولی امر مسلمین جهان است و بر شخص رئیس جمهور واجب عینی است و باید اطاعت کند.

خطیب جمعه گچساران افزود:در چند سال اخیر رهبری مکرر به بحث فتنه اشاره می کنند و به بحث عزت در مقابل دشمنان،آقا فرمودند دشمن قادرنیست حادثه ای  مثل صلح امام حسن علیه السلام را بر دنیای اسلام تحمیل کندو اینجا اگر دشمنان پافشاری کنند حادثه کربلا پیش خواهد آمد.

تحریف خط امام یکی دیگر از اهداف دشمنان

وی تصریح کرد:تحریف خط امام یکی دیگر از اهدافی است که دشمنان در برون کشور دنبال می کنند ،اینها به خیال خام خود فکر کرده اند با یک سلسه تحریف گری ها بتوانند خط و راه امام را مخدوش سازند و زیر سئوال ببرند و سیاست وابستگی ، سرسپردگی و سازش کارانه را در ایران تحقق ببخشند.

امام جمعه گچساران گفت:امروز عده ای که طرفدار اسلام امریکایی هستند بسیج را مورد حمله و هجمه قرار می دهند و امام فرموده اند من همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می خورم و از خدا می خواهم تا با بسیجیان محشور گردانم.

وظیفه علما روشنگری و تزریق روحیه انقلابی است

حجازی گفت:آنهایی که امروز به بسیج حمله و هجمه دارند همان کسانی هستند که به تعبیر امام (ره)در دوران طاغوت درد نداشته ،زجر و فقر ندیدند،وظیفه علما روشنگری و تزریق روحیه انقلابی و تقویت متدینین و بسیجیان است .

امام جمعه گچساران افزود:افرادی که به تعبیر مقام معظم رهبری به بهانه افراطی گری ،تندرویی و به بهانه های دیگر از ادارات اخراج شدند و امروز هم می بینیم که به جرم فرزند شهید بودن و به جرم پاک بودن و به جرم اطاعت نکردن از کسانی که نباید از آن ها اطاعت شود افرادی را کنار می زنند.

کسانی که بایدسرافکنده باشد امروز تهدید می کنند

خطیب جمعه گچساران اظهارکرد:وظیفه روحانیت روشنگری و بیان حقایق است و گاهی اوقات مسائلی گفته می شود و گاهی اوقات افرادی نیز تهدید می کنند که درجای خود خنده دارد،کسانی که نسبت به فعلشان و گذشته شان باید همیشه سرافکنده باشد و خجالت بکشند امروز تهدید می کنند.

وی افزود:می گویند اگراز تریبون نماز جمعه چنین و چنان گفتی،چنین و چنان می کنیم،بنده به آنها با قدرت می گویم روحانیت وظیفه اش دفاع از اسلام ناب محمدی (ص)است. این هم امر دین است که باید عالم زنده باشد و جامعه را زنده نگه دارد و اجازه ندهد به فقرا و متدینین و محرومین و بسیج ،سپاه و اهل تقوا حمله و هجمه شود.

از هیچ احدی به قدر سرسوزنی واهمه ندارم

حجازی تصریح کرد:وظیفه شرعی و قانونی بنده است از هیچ احدی هم با لطف و عنایت امام زمان(عج)به قدر سرسوزنی واهمه ندارم و به همه می گویم "حجازی" طلبه ای ضعیف و ناتوان اما یا زهرا (س) می گویدو اجازه نمی دهد کسانی که لقمه نامناسب خورده اند بر مملکت حکومت کنند.

امام جمعه گچساران تاکید کرد:آرزویم این است گرچه من خاک کفش شهداء هم نمی شود اما آرزو دارم چنین روزی ایجاد شود و با شهادت بمیرم و با مرگ سرخ و با مرگ خونین بمیرم.شما می خواهید با تهدید و گاهی اوقات تلاش کرده اید با تطمیع که زورتان نرسید.

اگر بار دیگر تهدید کردید قضیه جور دیگر می شود

وی اظهارکرد:بدانید نه با تهدید و نه با تطمیع موفق نمی شوید،سرجایتان بنشینید اگر بار دیگر تهدید کردید قضیه جور دیگر می شود و آن موقع بسیج،سپاه،متدینین،اهل مسجد و محرومین و انقلابیون به میدان خواهند آمد و تصمیم خواهند گرفت.

حجازی افزود:توصیه می کنم هر کسی که تلاش می کند چه آنانی که منصب بالاتری دارند و چه کسانی که منصب پایین تری دارند ماه مبارک رمضان است و همه توبه کنیم و هر کس در جایی باعث شده است متدینی بیکار شود یک انسان انقلابی از کار برکنار شود توبه کنیم و از خدا بخواهیم که خیلی تاخت و تاز بی جا نکینم.

کسی که بناست حرف داشته باشد بسیجیان هستند

امام جمعه گچساران تصریح کرد:اگر قرار شد و کسی که بناست حرف داشته باشد بسیجیان هستند و کسی که باید حرف داشته باشد خانواده ها ی معزز و معظم شهداست.آنهایی که قرار است امروز حرف داشته باشند پابرهنگان و زجردیدگان دوران طاغوت و امروزند و برابر این ها قرار نگیرید.

انتهای پیام/م

 

 

دیدگاه‌ها

باسلام و درود بر شهدا ی اسلام و ایران جناب آقای حجازی مردم راد و محله سادات از گرسنگی و فقر دارند میمیرند کاری کنید ملت گچساران از نفت بی بهر هاند کاری کنید مردم شهید پرور گچساران گناهی ندارند چرا دستور پیگیری بیکاری جوانان را صادر نمیگنید این حرفا ی شما دردی از درد مردم گچساران را حل نمیگنید
مگه بچه بازیه که یکی بخواد امام جمعه رو تهدید کنه اگه جرات دارید از نزدیکش رد بشیدتا تا بهتون بفهمونیم
حاجی عزیز کافی اشاره کنی مطمعن باش از روی زمین محوشان خواهیم کرد
وظیفه امام جمعه حفظ وحدت است نه تبلیغ تفرقه به رای مردم احترام بگذار
سلام ودرود برسلاله پاک زهرا جزء این ار این سیدعزیزانتظارنبوداگرتحدیدکردنداعلام کنیدتا آنها راسرجایشان بنشانیم به امام جمعه امیدوارشدم بفیه روحانیانی شهر مرده اندجرات نمی کنند حرف بزنند اکثرروحانیهای شهرتوسط صاحبان زر وزورخریده شده اند ازاطرافیانت بترس سید عزیز ازاینهانترسیداینهاتاچندسال پیش به دلیل گذشته تاریکشان درلاک فرو رفته بودند وقتی میدان راخالی دیدن مرد میدان شدن با کوچکترین صدای بلند فرار میکنند

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها