نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. ارديبهشت 1396 - 8:15
تاجگردون ظاهرا ناامیدانه بعد از کارشکنی های به حق و رو شدن چهره بی ثبات وی برای دست اندرکاران و مسئولین ستادهای کاندیداها، عجولانه قبل از خشک شدن جوهر استعفا نامه خود، دست به دامان شگردهای پوپولیستی، جهت جلوگیری از شکستن آرا در استان را در این دو سه روز اخر دنبال کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مصطفی جوزانی-در حالی که معلوم نیست متن استعفای تاجگردون بر روی میز رحمانی فصلی قرار گرفته باشد یا نه!!!

 وی برنامه سخنرانی خود را در جمع حامیان روحانی در یاسوج تنظیم کرده است!!!

 
قطعا عقلا می دانند، که حضور وی و تقلای نفوذ در هیات اجرایی انتخابات از ماه ها قبل و مشاهده اوضاع نه چندان خوب رای آوری روحانی در نظرسنجی ها، باعث ورود به این هیات شده است.
 تاجگردون  با این اقدام هم بی طرفی خود را در انتخابات به نامزدهای بالفعل و بالقوه ریاست جمهوری نشان می داد و از سویی همگام و موازی کانالهای متصل شدن به رئیسی ریاست جمهوری احتمالی دوازدهم را دنبال می نمود.

اما ظاهرا ناامیدانه بعد از کارشکنی های به حق و رو شدن چهره بی ثبات وی برای دست اندرکاران و مسئولین ستادهای کاندیداها، عجولانه قبل از خشک شدن جوهر استعفا نامه خود، دست به دامان شگردهای پوپولیستی، جهت جلوگیری از شکستن آرا در استان را در این دو سه روز اخر دنبال کند.

 
 بی شک هیچ کس به اندازه تاجگردون از عدم تاثیر حتی بیانیه باغی انقلاب در جذب رای و حمایت از روحانی، مطلع نیست.

 
 حال باید منتظر پذیرش یا عدم پذیرش احتمالی استعفای وی از سوی وزارت کشور بمانیم تا دومین تخلف آشکارانتخاباتی از سوی عضو هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری باشیم.
 اولین تخلف وی تبلیغ طرحهای گذشته از دولت نهم و دهم در استان به نام دولت یازدهم بود.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها