نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. ارديبهشت 1396 - 8:09
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی گفت:متأسفانه آقای روحانی در مناظره سوم از نام مقدس امامرضا(ع) سوء استفاده کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار صبح زاگرس در پاسخ به ادعای روحانی و سخن وی در مناظره سوم و اظهار نظر روحانی در مورد امام رضا(ع) گفت: متأسفانه آقای روحانی در مناظره سوم از نام مقدس امامرضا(ع) سوء استفاده کرد.

وی با بیان اینکه این آقایان در این 38 مدیریت اجرایی من سندی علیه من نداشتند، ابراز کرد: این آقایان وقتی دیدند سندی از این حقیر برای سخن های خود در مناظره نمی بیند دست به این چنین تخریبها زدند.

نامزد داوزدهمین دوره ریاست جمهوری کشور تصریح کرد:تنها سخن آقای روحانی در مناظرات بجای پاسخ دادن به وضع موجود استفاده ابزاری و سوء استفاده از نام امام رضا بود و باید به وی گفتک شما آقای روحانی از نام امام رضا(ع) استفاده سیاسی کردید.

رئیسی با بیان اینکه هیچ وقت و هیچ کجا از نام مقدس امام رضا(ع) استفاده ابزاری نکرده و نخواهم کرد، بیان داشت: این حقیر از 20فرودین که هنوز هم ثبت نام ریاست جمهروی آغاز نشده بود در مشهد حاضر نشدم تا خدای نکرده از این پست برای مقاصد خود استفاده کنم.

وی ادامه داد:من بر خلاف سخنان آقای روحانی که تماماً و کاملاً از تمامی امکانات دولت برای تبلیغات خود استفاده می کنند قریب یک ماه و اندی است به مشهد حتی نرفتم تا خدای نکرده از این پست سوء استفاده شود.

نامزد داوزدهمین دوره ریاست جمهوری کشور گفت:من بر خلاف سخنان وی به مشهد رفتم و فردی دیگر را بجای خود در این مسئولیت گذاشتم تا امورات را پیگیری کند اما میبنم که رئیس دولت و معاون وی از تمامی امکانات دولتی برای مقاصد انتخاباتی خود استفاده می کنند و به ناورا به نامزدهای دیگر تهمت می زنند.

رئیسی ادامه داد:از 20فرودین ماه نه در سخنرانیهای رسمی و نه در جلسات رسمی نرفتم تا از این جلسات استفاده ابزاری نشود و اگر نگاهی اجمالی داشته باشید هیچ نامزدی مثل حقیر عمل نکرده است.

رئیسی در پایان نیز خاطر نشان کرد:آقای روحانی خودشان می دانند که از نام امام رضا(ع) سوء استفاده انتخاباتی کردند.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها