نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. ارديبهشت 1396 - 1:02
سخنگوی جبهه پایداری گفت:برخی انتقاد می کنند که چرا شهرک زیرزمینی موشک ها را نشان دادیدکه تاثیر منفی بر مذاکرات داشته باشد،در حالی که اگر الان خودشان در کاخ نشسته اند در زیرسایه همین موشک ها و همین مجاهدت ها بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، مجیدمتقی‌فر سخنگوی جبهه پایداری در گردهمایی حامیان حجت الاسلام رئیسی در مسجد شهیدان گچساران گفت: امروز خدا را شاکر هستیم ستادی را افتتاح می‌کنیم که شروع کار آن در مسجد شهیدان گچساران است که تاریخ شاهد رشادت‌های جوانان این شهر در مسجد شهیدان بوده است.

وی افزود:این خیلی مسئله مهمی است که تا الان همین روحیه و همین نگرش نظام را به اینجا رسانیده و از گردنه های بسیار خطرناک عبور داده و امروز جمهوری اسلامی ایران انتخابات برگزار می کند مهمتر از انتخابات امریکا البته به اعتراف خودشان.

اقتدار نظام را باید از عینک آمریکایی ها دید

متقی فر اظهارکرد:آنها می گویند یک انتخابات در جهان تعیین کننده است آن هم انتخاباتی که در ایران اتفاق می افتد و در بین انتخابات داخل کشور  انتخابات ریاست جمهوری از همه مهمتر و تعیین کننده تراست وما اگر بخواهیم از داشته های خودمان،عظمت نظام ،برکت و عزت نظام و از اقتدار رهبری بگوییم باید از عینک آنها نگاه کنیم.

سخنگوی جبهه پایداری تصریح کرد:تمام رسانه های بیگانه با همه ساز و کار و برخی عمال داخلی آنها چرا این همه اجماع کرده اند که رئیسی نباشد؟مشکل چیست؟چون خط سید ابراهیم رئیسی در امتداد خون های شهدایی است که ادر این مسجد شهیدان ریخته شده است.آنها از این جریان متوحش و نگرانند،جوهره استکبار ستیزی مکتب انقلابی ما اسلام و قرآن وحشت به جان تمام مستکبرین عالم انداخته است ما رئیس جمهور انتخاب نمی کنیم بلکه انتخاب گر اندیشه ای انقلابی هستیم.

رقابت انتخاباتی نیست بلکه تقابل اندیشه هاست

وی گفت:چه کسی حاضر است قرآن و اسلام را کنار بگذارد؟ تک تک دل های شما مملو از محبت اهل بیت علیهم السلام و امام و رهبری است و این عشق و محبت تعالی بخش و عزت آفرین می ارزد وقت بگذارید ؛صحنه ،صحنه نبرد است و اصلا رقابت انتخاباتی نیست بلکه تقابل اندیشه هاست.

هر رای شما تیری در سینه دشمن است 

متقی فر افزود:امروزمسئله خیلی مهم است فرمایشات امام را پخش می کنند و با چه تاکیدی رای ما را معنی دار می کند هر رای شما تیری در سینه دشمن است و مطمئنا یک تیر نیاندازید و خشاب ها خالی کنید و یک رای را به 200 رای تبدیل کنید،دسشمن را مایوس کنید از اینکه به این آب و خاک نظری داشته باشد دشمن را مایوس کنیداز اینکه به فکر شکست اسلام باشد.

برخی به صراحت مقابل رهبری موضع می گیرند 

سخنگوی جبهه پایداری اظهارکرد:در دل این امتیاز همه خوبی ها است اگر اسلام آمد و قرآن حاکم شد اشتغال ،بیکاری ،رونق اقتصادی، عفت عمومی ،امید و عزت اجتماعی همه را در دل دارد و اسلام را اگر بردارید هیچی دیگری باقی نخواهد ماند.این هایی که امروز نیات خبیث شان را آشکار می کنند این ها هنوز هستند و بودند، امروز آشکار کردند نیات شوم شان را و به صراحت مقابل رهبر عزیزمان موضع می گیرند و به صراحت فرمایشات رهبری را زیر سئوال می برند و به صراحت اقتدار ملت ایران را زیر سئوال می برند.

وی افزود:امروز برخی حتی عرق ملی ندارند و انتقاد می کنند که چرا شهرک زیرزمینی موشک ها را نشان دادیدکه تاثیر منفی بر مذاکرات داشته باشد ؛مذاکرات بی آبرو ذلت بار و خفت بار،در حالی که اگر الان خودشان در کاخ نشسته اند در زیرسایه همین موشک ها و همین مجاهدت ها بوده است.

زندگی در کاخ هایتان را مدیون موشک‌ها هستید

سخنگوی جبهه پایداری تصریح کرد:اگر همین آقایی که همین حرف را می زند 1500متر وسعت خانه اش در یک نقطه تهران که متری 200میلیون تومان فقط زمین قیمت دارد ،این زیر سایه موشک ها هم نان می خورد و هم نمکدان می شکند اینها کسی نبودندو امام فرمود این مردم بودند که اینها را به این قدرت رساندند  این فقرا ولی نعمتان ما هستند در حالی که از فقرا بدشان می آید.

متقی فرگفت:به همین خاطر کمک نمی کنند این ها از بیکار شدن کارگران خوششان می آیدچون اربابشان امریکا خوشحال می شود اگر کسی مامور بودکه مستقیم از جانب امریکا اقتصاد ما را خراب کند بهتر از این ها خراب نمی کرد.رهبر فرزانه هشدار داد این نفوذ از هر نفوذ دیگری خطرناک تر است این یک بمبی در مغز یک آدمی است که حساس ترین جاهای نظام را در دست دارد.

برخی دو دولت نرسیده می چاپند

وی تصریح کرد:شما حق بدهید که از دست شما عصابانی شوند، شما حق بدهید که نخواهند ابراهیم رئیسی بیاید، ابراهیم رئیسی 30 سال است قلم نافذی دارد و پست مهمی دارد کسی بگردد یک توصیه ازایشان  پیدا کند در حالی که اگر یک نگاه می کرد اطرافیانش را همه میلیاردر می کرد.ذره ای خیانت در وجود این مرد نیست و تماما پست های حساس را دست داشته است در حالی که اینان نرسیده می چاپند.

مگر نجومی بگیران می فهمند حقوق 500هزار تومانی فقیر یعنی چه 

سخنگوی جبهه پایداری افزود:دختر وزیر 200میلیون تومان قاچاق وارد کرده است در حالی که معاون اول دولت می گوید یک دختر بیکار برای تامین هزینه ضروری اقدام به این کار کرده است؟کدام یک از دختران فقرا می توانند اصلا چنین پولی جمع کنند ؟ در این دولت جمعیت کثیری 500هزار تومان حقوق می گیرند،برفرض اگر پائین ترین سطح حقوق 500هزار تومان و بالاترین سطح حقوق 60میلیون تومان باشد 120برابر این فاصله را چطوری می خواهند پر کنند؟ مگر این 60میلیونی می فهمد حقوق 500هزار تومانی فقیر یعنی چه ؟

دولت به قیمت رکود تورم را پایین آورده است

وی اظهارکرد:آمار و ارقام درست می کنند و کشور درگیر می کنند قدرت خرید را پایین می آورند و آنوقت می گویند تورم پایین آمده است؟تورم زحمت نمی خواهد بکشید؟  وقتی بیکار زیاد شد وقدرت خرید مردم پایین آمد و پولی برای خرید نداشته باشید تورم خود به خود پایین می آید درحالی که دولت به قیمت رکود تورم را پایین آورده است.به قیمت بیکار شدن صدها هزار نفر تورم را پایین آورده اندتا کی می خواهند سرمردم کلاه بزارند تا کی فریب کاری و تا کی می شود دروغ گفت؟.

متقی فرافزود:اعلام کرده اند ما به مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد یارانه اضافه کرده ایم!این یک دروغ محض بود و این پول یارانه نیست؟این پول مربوط به جای دیگری بوده که به زور گرفته اندبرای این دو ماه؛بنا بوده است حقوق مستمری بگیران کمیته امداد و بهزیستی علی رغم مخالفت دولت و اصرار مجلس افزایش پیدا کند،جناب نوبخت وقتی دعوایش با نمایندگان کمیته امداد بالا می گیرد حکم کرده است دوماه از این پرداخت برعهده ماست بعد تحویلتان خواهیم داد؟!.

این حقه بازی ها رای ساز نیست 

وی گفت:بعد از انتخابات این پولها از آن حساب قطع می شود و بدانید این حقه بازی ها رای ساز نیست  وبا این حقه بازی ها پست انسان پایدار نخواهد ماند.

سخنگوی جبهه پایداری اظهارکرد:وقتی از اسلام صحبت می کنند خود را از همه جلوترمی اندازندو  وقتی از انقلاب صحبت می کنند می گویند جلوتر ما بودیم شماها نبودید!روحانی می گوید من یک رزمنده ام.؟یک نفر پیدا کنند از مدیرکل به بالا اشرافی زندگی نکندهیات دولت یکی پیدا کنند که در محله متوسط زندگی کند.

برخی ها آمده اند که انقلاب را جمع کنند

وی افزود:این ها برخی در لواسان صد هکتار زمین گرفته اند در حالی که آنجا زمین متری معامله می شود، کسی که در آنجا زندگی می کند معنای عدالت را نمی فهمد و از عدالت حرف بزنید ناراحت هم می شوند.امروز هیمنه گفتمانی و حرکت الهی و مومنانه  ما آنها را ترسانده است و حقیقتا این حرف سیاسی نیست این ها آمده اند که انقلاب را جمع کنند ،اینها آمده اند اسلام را از این کشور برچینند واین ها فقط نیامده اند که فقط رئیس جمهور شوند.

این ها مثل ماسون ها نفوذ کرده اند

متقی فر گفت:این ها مثل ماسون ها نفوذ کرده اند و ارام آرام می خواهند مثل موریانه نظام را از داخل بخورند، خطر بزرگی است و از جنگ 8ساله خطرش یشتر است این ها بیگانه پرستند و وقتی آمریکایی ها را می بینند مدهوش می شوند اینها وقتی وزیر انگلیسی را می بینند دست و پای خود را گم می کنند.

وی افزود: امروز ابراهیم رئیسی اصلح است و بر ما وظیفه است که با رای دادن به رئیسی نظام و رهبری را تقویت کنیم.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها