نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. ارديبهشت 1396 - 10:49
یک تحلیل گر مسائل سیاسی در گچساران گفت: مجوز حضور فائزه هاشمی که دروازه همه بلاد بر او بسته است،نوعی دهن کجی به مردم این دیار است وبه نظر می رسد مردم این شهر از هر جریان فکری تحمل این حرکت سخیف را ندارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،محمد رمضانی مدرس دانشگاه و تحلیل گر مسائل سیاسی در گچساران در گفت وگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص سفر فائزه هاشمی به این شهرستان گفت:باید توجه داشت که انتخابات فرصت برای انتخاب خادم به ملت است و نه یادآوری وتکرار صحنه های تلخی که انقلاب را تا لب پرتگاه برد .

وی افزود:رقابت در امر انتخابات به نوعی ترغیب مردم است جهت مشارکت هرچه بیشتر که تاییدی بر جمهوریت نظام است ودر این رقابت کسانی از جریانات می‌توانند ایفای نقش کنندکه ساختار نظام اسلامی و انقلاب را قبول داشته باشند.

رمضانی تصریح کرد:به عنوان مصداق حضور خانمی که در فتنه 88 فعال بوده و درارتباط با معاندین و ترویج بهایت مشهور است ،گرداندن و صدور مجوز آن در شهرستان ها توسط جریانی که خود مجری انتخابات است متاسفانه بی تدبیری است.

این مدرس دانشگاه تاکید کرد:باید مسئولین گچساران متوجه باشند عزیزند، اما تا زمانی که منافع مردم و انقلاب در میان باشد،درغیر از این وضعیت باید پاسخگوی اعمال فشار جریان منحرفی که برای آنها دیکته می کنندنیز باشند.

 وی ادامه داد:مجوز حضور فائزه هاشمی که دروازه همه بلاد بر او بسته است،نوعی دهن کجی به مردم این دیار است وبه نظر می رسد مردم این شهر از هر جریان فکری تحمل این حرکت سخیف را ندارند.

رمضانی گفت: عواقب این اقدام نسنجیده متوجه مسئولینی است که با مدیریت ضعیف خود ، شهر و زندگی مردم را دچار مشکل می کنند.

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

این فرمانداری همون فرمانداری که کسایی رو تأیید کرده داری مشکلات اخلاقی هستن نباید بیشتر از این انتظار داشت

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها