نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. ارديبهشت 1396 - 14:05
واکنش دانشجوی گچساران به سفر فائزه هاشمی به این شهر/
جایی برای اصحاب فتنه در شهر مقدس گچساران وجود ندارد
مسئول قرارگاه دانشجویی شهید آقایی وندا گچساران گفت:اینکه یک ستاد انتخاباتی به واسطه تبلیغات بخواهد خطوط قرمز را زیر پا بگذارد و پای افرادی را به این شهر باز کند که سردمدار فتنه ۸۸بودند قطعا این امر مورد نکوهش مردم قرار خواهد گرفت چراکه در شهر مقدس گچساران جایی برای اصحاب فتنه وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عبدالله نادری مسئول قرارگاه بسیج دانشجویی شهید آقایی وندا گچساران ظهر امروز در سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه این شهرستان ضمن تسلیت به خانواده های جان باختگان حادثه معدن آزاد شهرگلستان گفت: به الظاهر و به گفته یکی از معدنکاران قریب به چهارسال مسئولان مربوطه حقوق‌ این عزیزان راکامل واریز نکرده اندونکته قابل توجه اینکه حقوق این عزیزان۸۰۰هزارتومان درماه بوده است.

وی با اشاره به برخی از مسئولان که حقوق نجمومی دریافت می‌کنند، گفت: متاسفانه عده‌ای در کشور حقوق نجومی می‌گیرند و ذخیره نظام نامیده می‌شوند ولی کارگرانی که معترض می‌شوند به وضعیت موجود تهدید به ضرب و شتم شده ومزدور خوانده می‌شوند.

نادری ادامه داد: متاسفانه تفکری وجود دارد مبتنی بر اشرافی گری که بیان می‌کنند دهان کارگران را خرد می‌کنیم و سر نجومی بگیران بسلامت،امروزه مشکلات اقتصادی؛معیشتی و معضل بیکاری تعداد کثیری از مردم را تحت فشار قرار داده؛اما اینکه ریشه‌ این مشکلات کجاست و چرا کشوری باچنین ذخایر و ظرفیت‌ها عظیم دچار این معضلات شده است جای سوال دارد.

وی بیان کرد:عده‌ای موانع سیاسی را مهمترین دلیل عدم موفقیت ایران درعرصه اقتصاد می‌دانند و بیان می‌کنند تا موانع سیاسی داخلی و خارجی رفع نشود اقتصاد ایران بهبود پیدا نمی‌کند تا جایی که آب خوردن مردم رو هم به تحریم‌ها گره می‌زنند.

 اجرای سیاست ‌های غلط اقتصادی مسئله اصلی مشکلات کشور

نادری افزود: بله ما این را قبول داریم ولی باید توجه کرد که اقتصاد ایران فقط به دلیل تحریم‌ها با وضعیت کنونی مواجه نشده است،به زعم تعداد کثیری ازکارشناسان تحریم‌ها تنها ده درصد در مشکلات اقتصادی کشور تاثیر داشتند ولکن بخش اصلی مشکلات به دلیل اجرای سیاست ‌های غلط اقتصادی است.

مسئول قرارگاه بسیج دانشجویی شهید آقایی وندا گچساران افزود: واضح اینکه اگر تهدید و تحریم تاثیر زیادی داشته به طریق اولی در بخش دفاعی بیشتر و شدیدتر بود، اما ما دراین بخش خودکفا شده‌ایم ویکی از قدرتمندترین کشورهای جهان هستیم چراکه در این زمینه ،تدبیر بهتر همراه وکار جهادی توسط نیروهای انقلابی صورت گرفته است.

نادری افزود: مادامی که نگاه ما برای حل مشکلات اقتصادی به سمت غرب باشد نه تنها قدمی برای حل این مشکلات برنمی‌داریم بلکه کشور را به لبه پرتگاه وابستگی خواهیم برد، بعد از دوران هشت سال دفاع مقدس عده‌ای راه برون رفت از مشکلات اقتصادی را نهادینه شدن گفتمان توسعه دانستند،گفتمانی که مبنای آن لیبرالیسم است.

 لیبرالیسم مانع بزرگ حل مشکلات اقتصادی کشور

وی اظهارکرد: کمااینکه امام راحل به عنوان بنیان گذار انقلاب اسلامی مواضع صریحی نسبت به این تفکر گرفته و فرمودند تا وقتی من زنده ام، نمی‌گذارم کشور به دست لیبرال‌ها بیافتد،اما متاسفانه امروزه ما شاهد هستیم این تفکر در محافل تصمیم ساز و تصمیم‌گیر کشور رخنه کرده که این خود مانع بزرگی برای حل مشکلات اقتصادی کشور است.

نادری بیان کرد:قطعا عبور از چنین وضعیتی همانی است که قریب به ۸سال مقام معظم رهبری به مسوولان کشور اقتصاد مقاومتی را گوشزد می‌کند،اقتصاد مقاوتی یعنی تکیه بر ظرفیت‌های درونی،یعنی اقتصاد دانش بنیان و غیر نفتی،یعنی توجه به تولید؛یعنی نگاه به درون کشوراست در این زمینه نقش مردم بی بدیل،چراکه ما می‌توانیم با خرید کالای ایرانی گام بلندی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی برداریم.

نادری با اشاره به مسئله فساد و قاچاق در کشورگفت: یکی دیگر از موانع تحقق اقتصاد مقاومتی که متاسفانه در استان ما نیز به خاطر نزدیکی به بنادر مختلف این امر رواج پیدا کرده که گاها شنیده می‌شود که برخورد جدی نیز با آنها صورت نمی‌گیرد و انتظار می‌رود مسئولان مربوطه در استان به طور جد پیگیر و بامسوولان خاطی برخورد جد کنند همان مسئله قاچاق است.

در انتخابات عده‌ای مانند گرگ در کمین هستند

وی با اشاره به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری و شوراها خاطرنشان کرد: در انتخابات پیش رومردم مشارکت حداکثری داشته باشند،دشمن در عرصه انتخابات تمام تلاشش را خواهد کرد که حضور مردم رو کمرنگ کنند وعده‌ای مانند گرگ در کمین هستند که با ناامید کردن مردم و تحریم انتخابات به نظام اسلامی ضربه بزنند..

 مسئول قرارگاه بسیج دانشجویی شهید آقایی وندا گچساران گفت: همه ما نسبت به انتخابات تکلیف داریم،همه جریانات سیاسی،اجتماعی وعموم مردم ولایتمدار قانونا و شرعا به انتخابات تکلیف دارند،ملاک انتخاب افراد انقلابیگری است وشاخصه‌های انقلابیگری را مقام معظم رهبری در۱۴خرداد پارسال بیان کردند وپایندی به مبانی و ارزش‌های اساسی اسلام و انقلاب است،کسی می‌تواند دولت اسلامی تشکیل بدهد که به گفتمان انقلاب اسلامی ایمان داشته باشه و درعمل هم آن را اجرا کند.

وادادگی در مقابل دشمن در نظام اسلامی معنایی ندارد

نادری گفت:استقلال اقتصادی یعنی هضم نشدن در هاضمه اقتصاد جهانی؛استقلال فرهنگی یعنی نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی ایرانی نه تقلید از فرهنگ ضد دین و نابسامان غرب،جهاد کبیر یعنی حساسیت دربرابر دشمن و نقشه دشمن و عدم تبعیت از او؛مراقب باشیم افرادی را انتخاب نکنیم که عزت کشور رو زیر سوال ببرند وادادگی در مقابل دشمن در نظام اسلامی معنایی ندارد.

وی گفت:تقوای دینی و سیاسی،اصلح کسی است که تمام کارهاش منطبق با دستورات الهی باشد نه اینکه برای رسیدن به اهداف خودشان ؛دین وسیره ائمه را تحریف کنند،ما در برابر رای دادن مسئول هستیم فردای قیامت باید پاسخگوی رای خود باشیم.

وی افزود: ما نسبت به آن مادری که در دانشگاه مراجعه می‌کند و با بیان اینکه سه روزخودش و فرزندانش غذایی نخورده‌اند، بدهکاریم؛نسبت به آن جوانی که به خاطر مشکلات معیشتی و فرهنگی خودکشی می‌کند، بدهکاریم؛اگر ما در انتخاب خودمان دقت کنیم بحول و قوه اللهی دولت اسلامی تشکیل خواهد شد و همه این مشکلات باعنایت پروردگار حل خواهدشد.

دیدگاه انقلابی باید جایگزین نگاه طایفه‌ای و جناحی شود

نادری با اشاره به انتخابات شوراهای شهر و روستا بیان کرد: دیدگاه انقلابی باید جایگزین نگاه طایفه‌ای و جناحی شود و اگر این طور شد قطعا ثمرش رو خواهیم دید.اول اینکه کاندیدا سعی نکنند با رفتارهای پوپولیستی و عوام فریبانه رای جمع کنند چرا که این توهین به احاد ملت هاست.

نادری با اشاره به سفر اخیر وزرا به استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: ان شاالله که سفر وزرای محترم به استان کهگیلویه و بویراحمد در آستانه انتخابات از باب انتخابات نبوده باشد.

مسولان ستادها نسبت به هزینه‌های ستاد شفاف سازی کنند

نادری با اشاره این که انتظار جنبش دانشجویی دراستان این است که مسولان ستادها نسبت به هزینه‌های ستاد شفاف سازی کنند و منابع مالی خودشون را به مردم اعلام کنند، اظهار کرد: چراکه مشاهده می‌شود هزینه‌های گزافی برای انتخابات و شورای شهر خرج می‌شود فلذا مردم باید بدانند این هزینه‌ها از کجا تامین می‌شودواینکه ستادهای انتخاباتی در تبلیغاتشان خطوط قرمز نظام و اسلام را رعایت کنند،زیبنده نیست در ستادهای انتخاباتی آهنگ‌های لهو ولعب پخش شود چراکه این خود ناقض شاخصه‌های انقلابیگری است.

کاندیداها موضع خودشان را نسبت به فتنه و فتنه گران مشخص کنند

این دانشجو بیان کرد: کاندیداهای محترم موضع خودشان را نسبت به فتنه و فتنه گران مشخص کنند اینکه یک ستاد انتخاباتی به واسطه تبلیغات بخواهد خطوط قرمز را زیر پا بگذارد و پای افرادی را به این شهر باز کند که سردمدار فتنه ۸۸بودند قطعا این امر مورد نکوهش مردم قرار خواهد گرفت چراکه در شهر مقدس گچساران جایی برای اصحاب فتنه وجود ندارد.

نادری در پایان خاطرنشان کرد:اینکه خناسان بدانند هر رفتاری که بوی فتنه بدهد توسط مردم انقلابی در نطفه خفه خواهد شد ولکن بدانید نظام اسلامی بیدی نیست که با این بادها بلرزد این را یکبار در ۹دی مردم به شما اثبات کردند.

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها