نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. ارديبهشت 1396 - 0:10
بازهم دهن کجی ستاد روحانی به قانون/
مسجدی در گچساران که مزین به تصویر یک فتنه گر شد+تصاویر
می توان این روزها دست و پا زدن این جماعت برای زنده کردن یک مرده سیاسی به نام محمد خاتمی را به خوبی حس کرد،گویا این روزها هیچ چاره ای جز زنده نگه داشتن خاتمی حتی به شکل یک بنر کم عرض برای جلوگیری از ناامیدی بدنه اجتماعی این جریان در دولت یازدهم باقی نمانده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،امروز جمعیت مردم باز هم شاهد تخلفات متنوع انتخاباتی درجمع حامیان شیخ حسن روحانی بودند،نمونه های بارز این تخلفات نصب بنرهای پر تعداد و عریض از تصویر رئیس دولت اصلاحات در مسجد بیت العباس (ع) گچساران بود.

باز هم در یک اقدام قابل تأمل و با دهن کجی به قانون ،مسئولین ستاد تبلیغاتی حسن روحانی همچون روزهای گذشته اقدام به نصب بنری با ترکیب سید محمدخاتمی، حسن روحانی و هاشمی رفسنجانی در مسجد بیت العباس(ع)این شهرکرده بودند در حالی که انتشار و چاپ عکس رئیس دولت اصلاحات به عنوان یکی از فتنه گران انتخابات سال 88 از نظر قانون ممنوع است.

علی خواجوی رئیس ستاد حسن روحانی درگچساران دراین تجمع انتخاباتی که در مسجد بیت العباس این شهرستان برگزار شده بود،گفت: اباعبدالله(ع) اولین اصلاح طلب و اصلاح گر مکتب شیعه بود و جریان اصلاح طلبی کشور نیز خط مش از امام حسین(ع)؟!! دارد،آنچه را که عقلای جمهوری اسلامی و بزرگان اصلاحات تاکید دارند قانون مداری و قانون مندی؟؟؟!! است و هرگونه فعالیت و تلاش باید در قالب قانون اساسی باشد.

وی گفت:جمهوری اسلامی که نتیجه انقلاب اسلامی مردم ایران است در قانون خود انتخابات را تصویب کرده است که بهترین راه برای پیگیری مطالبات و دوری از استبداد است و از انتخابات است که می توانیم راه صحیح کشور را در پی داشته باشیم.

 خواجوی افزود:در این شهر کوچک تحمل یک عکس که در هشت ساله خودش اعتبار جهانی برای کشور کسب کرده بود را ندارند و می بینیم که چطور تحمل این عکس سید عزیز را ندارندوفکر می کنند اگر این عکس نباشد مردم فهم ندارند و با پوشاندن یک چهره که محبوب ملت است؟!! و مغضوب آنان می توانند برای خودشان چاره ساز شوند.

علیرضا صفایی امام جمعه موقت گچساران پیشتر نیزدر خطبه های نماز جمعه هفته گذشته این شهر از برخی رفتارهای خلاف قانون برخی ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری در گچساران انتقاد کرده و گفته بود:ما معیار را از زبان مقام معظم رهبری شنیده ایم اماهر کسی باید  وظیفه خود را نیز بشناسد،در روزهای گذشته بر سر در برخی ستادهای انتخاباتی در گچساران تصاویری از فردی ممنوع التصویرزده شده است.

وی گفت:از سلیقه های مختلف همه در انتخابات شرکت می کنند اما قانون برای همه است اگر فلان شخص ممنوع التصویر است پس چرا تصویرش را می زنند،قانون را چه کسی باید اداره و رعایت کند مجریان قانون چه کسانی هستندامروز افتخار ما این این است که ممکلت ما بالاترین امنیت را داشته است .

صفایی تصریح کرد:اما وقتی قانون تصویب شده است که در سال 88افرادی که فتنه گری کردند و مملکت را به آشوب کشیدند کسانی که در سال 88پرچم یا حسین را با آتش کشیدن و فتنه ها و جنایت ها کردند و چندین ماه در این مملکت آشوب بود، چرا برخی ها هنوز از خواب غفلت بیدار نشده اند؟زدن این تصویر چه معنایی دارد؟آیا کسی هست که بگوید نمی دانستم آیا اعتراف به جهل و نادانی کافی است؟.

امام جمعه موقت گچساران افزود:چند سال است که چنین اشخاصی در کشور ممنوع التصویر هستند شورای تامین استان و در راس آن استاندار و شورای تامین شهرستان در راس آن فرماندار مسئولیت امینت بر عهده شماهاست وشما ها مسئول اجرای قانون هستید باید درست عمل کنید و مردم و متدینین را عصبانی نکنید.

درروزهای گذشته عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران نیز در این خصوص گفته بود:خوب در اينكه بالاخره آقای خاتمی ممنوع التصويراست قانوني است(متاسفانه) لكن دستور از ستاد مركزی خود روحانی ابلاغ شدكه عكس حضرت امام(ره) و رهبری انقلاب و خود دكتر روحانی در ستادها استفاده شود.

وی افزود: از طرفی چون جناب روحانی انسانی قانون گرا و مطيع محض مقام معظم رهبری و به تمامی دولتمردان هم همين سفارش را دارد كه فقط قانون و پيرو رهبري و ولايت باشند ما معقديم كه مردم خود بهتر از هركس وظيفه خودشان مي دانند و نيازبه قيم و اينكه كسي برای آنها تصميم بگيرد را ندارند و بنده به عنوان فرماندار وظيفه ام اجرای قانون و مبارزه با هرگونه بی نظمی و هنجارشكنی و ايجاد زمينه اي براي مشاركت حداكثري مردم عزيزهستم .

رحیمی گفت:حداكثر توان خود را براي برگزاری انتخاباتی سالم می گذارم ؟!! و انشاالله شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات آتی خواهیم بود.

باید توجه داشت که بعد از انتخابات 88، گروهی با اقدامات نابخردانه طعم شیرین حضور میلیونی مردم را تلخ و هشت ماه فضای کشور را متشنج کردند، سرکردگان این فتنه بزرگ به اشتباه فریب دشمن را خورده و حوادث ناگواری در کشور به وجود آوردند همان فتنه گرانی دارند که خیانت شان مُحرز و غیر قابل کتمان است(25دلیل از هزار دلیل فتنه گربودن خاتمی«اینجا بخوانید»)

با این تفاسیرمی توان این روزها دست و پا زدن این جماعت برای زنده کردن یک مرده سیاسی به نام محمد خاتمی را به خوبی حس کرد،گویا این روزها هیچ چاره ای جز زنده نگه داشتن خاتمی حتی به شکل یک بنر کم عرض برای جلوگیری از ناامیدی بدنه اجتماعی این جریان باقی نمانده است.

علی الظاهر "خاتمی" حکم تنفس مصنوعی و لو ضعیف و بی رمق به بدنه اجتماعی این جریان در دولت یازدهم را دارد که بعد از 4 سال اکنون خسته، سرخورده و سرگردان است و استراتژیست های آنها با تمام توان به دنبال نمایش دادن خاتمی برای پر کردن جای خالی شخصیت روحانی است، شخصیتی که با عملکرد نامطلوب 4ساله اش در دولت تدبیر و امیدبه نوعی  نتوانسته است وی را به یک تکیه گاهی مطمئن برای این جریان سیاسی تبدیل کند.

نکته قابل توجه این است که چرا این اقدام خلاف قانون ستاد انتخاباتی حسن روحانی تاکنون با برخورد در خور شأنی از سوی مدعیان برگزاری انتخابات سالم  مواجه نشده است؟؟؟!!.

چرا کسانی که مدعیان راه ،روش و خط مشی اباعبدالله الحسین (ع) هستند امروز داعیه حمایت از کسانی را دارند که در سال 88 و در راس هرم فتنه ،پرچم عزای ابا عبدالله را به آتش کشیدند و خون ها به دل مردم انقلابی و ولایت مدار ایران نمودند؟!!.

که باید دانست مردم حرمت شکنی های جسورانه معاندان نظام  را آن هم در عاشورای حسینی هرگز فراموش نمی کنند و سالیان سال هم که بگذرد ننگ فتنه گران را مرور می کنند تا با یادآوری آن فراموش نکنند که فتنه گران چه بر سر اسلام و انقلاب ایران می خواستند بیاورند و هوشیار باشند که هر لحظه ممکن است فتنه گران فتنه دیگری برپا کنند.

امیدواریم کسانی که مدعی قانون مداری و قانونگذاری هستند در مرحله اول خود نسبت به رعایت قانون کوشا باشند و طرفداران خود را از هرگونه قانون شکنی بازدارند تا در آینده بتوانند به عنوان یک قانونگذار سالم عمل کنند.

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

احسنت بر شما خبرنگار سایت آفتاب جنوب، خبراتون جالبه
خواجوی و کفایی غلط کردن
مرگ بر فتنه گر
مرگ بر فتنه گر.انتظار داریم حوزه علمیه شهرستان گچساران در برابر این بی کفایتی ها موضع بگیرد.بشکنید سکوت را جواب دهید اهانت به امام رضا را و اهانت به قوانین ایران را .حوزه انقلابی غرش انقلابی
اینها تخلف نیست چون هیچ قانون مکتوبی برای اون وجود نداره و اینو مسئولین هم میدونن
شعاری نو حقوق ملی یا حقوق اسلامی ایا حقوق ملی د ر اسلام محقق میشود ایا در اسلام به حقوق ملی میتوان رسید ایا حقوق ملی با حقوق اسلامی منطبق است باز هم کلمه ای مظلوم چون ازادی چون حقوق شهروندی (مجموعه ای چاپی از قوانین مصوب و موجود به صورت کتابچه ) چون حقوق اقوام شاید بعضی ها حقوقی خارج از اسلام را خواستارند که با سر دادن شعاری نو میخواهند از اسلام عبور کنند اگر در اسلام است که میتوان با فریاد و رجوع به منابع اسلامی انرا محقق کرد و اگر این حقوق خارج از اسلام و قانون اساسی است پس مجری قانون اساسی نمیتواند وعده ویا شعاری خارج از ان بدهد که مشروعیت خود او با همین قانون اساسی است و شاید هم فریبی برای افکار عمومی ومشغول کردن مردم و پنهان کردن ناتوانیهای اجرایی و عملی خود و شاید هم گنجاندن و پنهان کردن اهداف سیاسی گروهی خود در این شعارها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ --

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها