نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. ارديبهشت 1396 - 15:28
مسئول قرارگاه دانشجویی شهید آقایی وندا گچساران گفت:امروزه تفکری مبتنی بر گفتمان توسعه تحت عنوان لیبرالیزم که نگاه به غرب دارد موجبات عدم توجه به ظرفیت های درونی را فراهم کرده که این خود مانع رشد وشکوفایی اقتصادی می باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عبدالله نادری مسئول قرارگاه دانشجویی شهید آقایی وندا گچساران پیش از خطبه های نماز جمعه دهدشت ،گفت:تشکر می کنم از ستاد محترم نماز جمعه که این وقت را در اختیار بنده حقیر گذاشتند که با تاسی از شهید بهشتی که فرمودند دانشجو موذن جامعه است و اگر خواب بماند نماز امت قضا می شود نکاتی را محضر شما بزرگوران عرض کنم.

وی افزود:برادران و خواهران بزرگوار مسئله اقتصاد،بیکاری و مشکلات معیشتی امروزه یکی از مهمترین مسائل پیش روی مردم  در نظام مقدس جمهوری اسلامی است. هنگامی که سخن از مشکلات اقتصاد ایران به میان می آید عده ای موانع سیاسی را مهمترین دلیل عدم موفقیت ایران در عرصه اقتصاد می دانند و بیان می کنند تا موانع سیاسی داخلی و خارجی رفع نشود اقتصاد ایران بهبود نخواهد یافت.

نادری اظهارکرد:بله ما این را قبول داریم ولی باید توجه کرد که اقتصاد ایران فقط به دلیل تحریم‌ها باوضعیت کنونی مواجه نشده است وبه زعم تعداد کثیری از کارشناسان تحریم ها تنها ده درصد در مشکلات اقتصادی کشور تاثیر داشته است و بخش اصلی مشکلات به دلیل اجرای سیاست های غلط اقتصادی می باشد.

مسئول قرارگاه دانشجویی شهید اقایی وندا گچساران اظهارکرد:مثال واضح اینکه اگر تهدید و تحریم تاثیر زیادی داشته به طریق اولی در بخش دفاعی بیشتر و شدیدتر بوده اما ما دراین بخش به خودکفایی رسیده وبسیار قدرتمند هستیم چراکه در این زمینه ،تدبیر بهتر همراه با کار جهادی توسط نیروهای انقلابی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد:فقدان مدیریت انقلابی و درپی آن نگاه به بیرون جهت حل مشکلات اقتصادی  دو عامل مهمی است که در طول این چند سال به اقتصاد کشور ضربه زده است Tامروزه تفکری مبتنی بر گفتمان توسعه تحت عنوان لیبرالیزم  که نگاه به غرب دارد موجبات عدم توجه به ظرفیت های درونی را فراهم کرده  که این خود مانع رشد وشکوفایی اقتصادی می باشد.

نادری افزود:ولکن عبور از چنین وضعیتی مرهون توجه به اقتصاد درون زا می باشد وما می توانیم با توجه به تحریم ها اقتصادی شکوفا داشته باشیم،اقتصاد مقاوتی یعنی تکیه بر ظرفیت های درونی،یعنی اقتصاد دانش بنیان و غیر نفتی،یعنی توجه به تولید که اینها بارها توسط مقام معظم رهبری به مسئولین اجرایی کشور گوشزد شده اما  کو گوش نوا...

وی ادامه داد:نقش مردم نیز در حل مشکلات موجود ،نقشی است بی بدیل،چراکه  ما می توانیم با خرید کالای ایرانی گام بلندی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی برداریم.جالب است بدانید همین ترامپی که همه او را دیوانه می خوانندچون یک تاجر اقتصادی است در این بخش بسیار عاقلانه عمل کرده و  در مراسم تحلیف خود اقتصاد درون زا را تنها راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی دانست و گفت: «از این لحظه به بعد، قرار است آمریکا اولویت اول باشدو ما از دو اصل ساده تبعیت خواهیم کرد: خریدن جنس آمریکایی و استخدام افراد آمریکایی»!

نادری با بیان اینکه ای کاش مسئولین غرب گرا حداقل درس اقتصاد مقاومتی را نزد ترامپ پاس کنند،افزود:فساد و قاچاق نیز یکی دیگر از موانع تحقق اقتصاد مقاومتی است که متاسفانه در استان ما نیز به خاطر نزدیکی به بنادر مختلف این امر رواج پیدا کرده که گاها شنیده می شود که برخود جدی نیز با آنها نمی شود وانتظار می رود مسئولین مربوطه در استان به طور جد پیگیری و با افراد خاطی برخورد نمایند.

مسئول قرارگاه دانشجویی شهید اقایی وندا گچساران گفت:مسئله بعدی که بسیار حائز اهمیت است بحث انتخابات است ،که یکی از مهمترین عرصه های حضور مردم در صحنه تصمیم گیری در نظام مردم سالاردینی به شمار می رودوجنبش دانشجویی در استان از همه آحاد مردم دعوت می کند که حضوری همگانی و چشمگیر در انتخابات پیش رو داشته باشند.

وی تصریح کرد:چراکه به فرموده مقام معظم رهبری:انتخابات انتخابات تزریق خون تازه در کالبد نظام جمهوری اسلامی است؛ تجدید قوا و تجدید نیرو برای ملّت است ولکن حضور مردم در پای صندوق های رای خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان داخلی و خارجی است که کمر همت بسته اند تا با حربه های مختلف نظام را زیر سوال برده ومردم را ناامید کنند.

نادری گفت:بحمدلله مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد امتحان خود را پس داده اند و همواره با حضور خود در عرصه های مختلف پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی را تقویت می کنند،مسئله بعدی در انتخابات  انتخاب افراد اصلح  است چه در انتخابات ریاست جمهوری چه در انتخابات شورای شهرو روستابه کسی رای بدهید که انقلابی باشد و وامدار به هیچ جناح و گروه سیاسی نباشد در واقع شاخص انقلابیگری است.

مسئول قرارگاه دانشجویی شهید اقایی وندا گچساران اظهارکرد:نگاه ما باید بعد از 37سال از انقلاب به انتخابات باید مبنی بر تجارب گذشته و نیاز های آینده باشد،فراموش نکنیم که باید برای تحقق دولت اسلامی تلاش کنیم،لذا باید به کسی رای دهیم که اولا نگاهش به درون کشور باشد،ثانیا جهادی کار کند،ثالثا انقلابی و مردمی باشد وبا درد مردم آشنا باشد.

وی گفت:در بحث شوراها متاسفانه نباید نگاه طایفه ای داشت !چندبار طایفه ای رای دادیم و ثمری ندیدم یکبار براساس تخصص و تعهد رای بدهیم قطعا ثمرش را می بینیمو و توصیه اخر بنده به کاندیداهای محترم ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا این است که صداقت را ملاک و معیار قرار داده و سعی نکنند با رفتارهای پوپولیستی رای جمع کنند.

نادری افزود: چراکه مردم ما فهیمند و عیار هر شخص و گروه را نسبت به انقلابیگری می سنجند،هرآنکس که در انتخابات پیروز شد همت گماشته و باتوجه به اولویت های کشور مشکلات را حل کند و سایر کاندیداها هم دراین امر به او کمک کنند.

وی گفت:خناسان نیز بدانند هر حرکتی که بوی فتنه بدهد توسط مردم در نطفه خفه خواهد شد ونظام بیدی نیست که با این بادها بلرزد چراکه مردم ما در ۹ دی یکبار برای همیشه دهان یاوه گویان داخلی و خارجی را بستند.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها