نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. ارديبهشت 1396 - 22:23
مدیرکل سابق ارشاد اسلامی خوزستان گفت: امام به آن هدفی که انتخاب کرده بوده ایمان داشت واین انقلاب بر اساس باورهای امام و اعتقادات او به این نقطه رسیده است و امروز آنهایی که ادعا می‌کنند در مشی امام زندگی می‌کنند باید سوال کرد در خانه‌های چند صد میلیاردی زندگی می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت‌الاسلام سید لطف‌الله سپهرمدیرکل سابق ارشاد اسلامی خوزستان در جشن عید مبعث که با حضور جمعی از شهروندان گچسارانی درمسجد شهیدان این شهرستان برگزار شد،گفت:بعثت نبی اکرم (ص) یکی از بزرگترین تحولات در جزیره‌العرب بود ،با آمدن پیامبر اکرم(ص) و آغاز نبوت مانند امروز تحولات بزرگی در جزیره العرب آغاز شد و پیامبر اکرم آمد تا جامعه را متحول کند و موجب رشد و تعلیم و تربیت انسانها شود.

وی افزود:تنها جایی که خدای متعال با صراحت بر بشر منت می‌گذارد همان بعثت پیغمبر(ص) است و امروز حرکت در مسیر انقلاب نیاز به علم دارد و نباید با تحولات در بالا علم هسته‌ای ما به تاراج برود وامروز به برکت انقلاب اسلامی و مدیریت مقام معظم رهبری در مسیر توسعه و پیشرفت علمی قرار داریم.

مدیرکل سابق ارشاد اسلامی خوزستان گفت: امام به آن هدفی که انتخاب کرده بوده ایمان داشت واین انقلاب بر اساس باورهای امام و اعتقادات او به این نقطه رسیده است و امروز آنهایی که ادعا می‌کنند در مشی امام زندگی می‌کنند باید سوال کرد در خانه‌های چند صد میلیاردی زندگی می‌کنند.

سپهر تاکید کرد: اینها چگونه می‌توانند اندیشه امام را اجرا کنند در حالی که این عده وقتی قدرت را در دست گرفتند در همان ابتدا حقوق خود را صدها برابر افزایش دادند،آن روز امام بر صندلی چوبی می‌نشستند و می‌گفت:" آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند" اما امروز اینها در کاخ‌هایشان اندیشه امام(ع) را به تاراج داده‌اند.

وی افزود: امام فرزندان خود را از گرفتن مسئولیت منع می‌کند اما امروز مشاهده می‌کنیم از بالا به پایین خواهر زاده‌ها و بردار زاده‌ها تا خاله خورزویی‌ها چگونه بیداد می‌کند وامروز برخی از دولت‌های نظام جمهوری اسلامی ۳ هزار میلیارد و ۸ هزار میلیارد را به راحتی به تاراج می‌برند.

مدیرکل سابق ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به سخنان روز گذشته شهردار تهران در قم گفت: دیروز قالیباف بیان می‌کرد ۵۰ هزار میلیارد تومان از ثروت این مملکت در اختیار ۴۰۰ نفر قرار گرفته است و آیا می‌دانید با این پول چه میزان شغل در کشور ایجاد کرد.

رئیس اسبق دفتر شورای نگهبان در کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد:امانت امام امروز نیازمند یک دولت پاک دست و انقلابی است و مقام معظم رهبری می‌فرمایند مدیر در جمهوری اسلامی باید پایبند به ارزش‌های انقلاب اسلامی داشته باشد لذا دولت دوازدهم باید انقلابی باشد.

سپهرافزود:دولت انقلابی باید هدفمند باشد و اهدافش را در راستای ارزش‌های انقلاب اسلامی در نظر بگیرد ووقتی مدیری در این کشور درست کردن یک غذای ساده را در ارتباط داشتن با آن سوی مرزها می‌داند چگونه می‌خواهد کشور را نجات دهند.

وی ادامه داد: این ها قرار بودند درب‌ها را باز کنند اما فکر نکنیم خودشان را هم به سازمان ملل راه بدهند آیا این همان عزتی بود که این‌ها می‌خواستند به پاسپورت‌های ایرانی بدهند و چگونه است که امروز پول افغانستان و دیگر کشورها ارزشش از ما بیشتر است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام و معظم رهبری گفت: دولت انقلابی باید دشمن شناس باشد و برای رفتارهای دشمنان طرح و برنامه داشته باشد،امروز مقام معظم رهبری می‌فرماید، تهدیدهای دشمن یک حرف پوچ است و آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

رئیس اسبق دفتر شورای نگهبان در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:دولت انقلابی باید دولتی باشد که تهدیدها را به فرصت تبدیل کند و چنین دولتی باید تقوا داشته باشد تا بتواند موفق شود،دولت انقلابی دولتی است که اگر فیلمبرداری به صورت محرمانه یک هفته زندگی او را تصویربرداری کند برای پخش نهراسد و مشکلی در این زمینه نداشته باشد.

سپهر ادامه داد: گچساران همیشه شهر اولین‌ها بوده است من از سال ۱۳۶۲ با اندیشه حزب جمهوری اسلامی در گچساران شروع به فعالیت سیاسی کرده‌ام و گچساران در مبارزه با منافقین و تقدیم شهدای انقلاب در جنوب پیشتاز بود.

سپهر خاطرنشان کرد: من و مرحوم نبی‌زاده حزب موتلفه از گچساران را به شهرستان بهبهان معرفی کردیم و امروز بسیار خوشحال هستم که در قبل از جمنا دوستان گچسارانی این کار را شروع کردند و باید این اجتماع مبارک را تقویت کرد.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها