نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
1. ارديبهشت 1396 - 20:03
امام جمعه گچساران در ادامه با توجه به فضای تبلیغات انتخاباتی این روزها ابراز کرد: مراقب باشیم در انتخابات بی‌جا شام و ناهار ندهیم و کاندیداها باید در این خصوص مراقبت کنند و حتی اگر پولتان حلال هم باشد فردای قیامت باید جوابگو باشید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی  ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی این شهرستان  با اشاره به هفته سلامت گفت: انسان با کار و تلاش و کوشش ضمن اینکه سلامتی خود را به دست می‌آورد می‌تواند در اقتصاد نیز سربلند باشد.

خطیب جمعه گچساران  با اشاره به تاسیس سپاه پاسداران در سال 58 به فرمان امام خمینی (ره) بیان کرد: این روز بزرگ را گرامی می‌داریم.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران چون از بطن ملت هستند مانند ارتش و نیروی انتظامی و بسیج و سربازان مخلص امام زمان (عج) به همین دلیل دشمنان از آن‌ها هراس دارند و می‌ترسند.

امام جمعه گچساران افزود: در دوران طاغوت ارتش ایران تحت سیطره دشمنان و قدرت ارتش در دست مستشاران بود به این دلیل آن روز از ارتش هراس نداشتند.

حجازی ابراز کرد: اما وقتی انقلاب در شرف پیروزی بود فرزندان این سرزمین در ارتش از فرمان‌های مستشاران فرار کردند و گفتند فرمانده ما امام خمینی (ره) است.

وی ادامه داد: وقتی این چنین شد قدرت رژیم پهلوی سست و ضعیف شد و امروز اگر دشمن از ارتش و سپاه و نیروی انتظامی و بسیج ما هراس دارند به این دلیل است که نیروهای ما از بیرون کشور دستور نمی‌گیرند.

خطیب جمعه گچساران تصریح کرد: تاسیس سپاه به این خاطر بود که دشمن بداند دوران فرماندهی آنها تمام شده است.

وی سالروز تاسیس روز انقلاب فرهنگی در سال 59 را به آحاد جامعه تبریک گفت و اظهار کرد: امروز در بیرون و گاها در داخل تلاش می‌کنند فرهنگ رقص و پایکوبی و ابتذال را ترویج دهند.

حجازی با اشاره به فرهنگ ایران اسلامی تصریح کرد: فرهنگ این کشور فرهنگ قرآن، دین محمد رسوال الله و خون شهداست.

وی با بیان اینکه فرهنگ رقص و پایکوبی مربوط به ایران نیست، افزود: درست نیست به بهانه سنتی بودن کار خلاف شرع خود را موجه کنند.

امام جمعه گچساران خاطرنشان کرد: با پول این ملت و بیت المال کنسرت‌هایی برگزار می‌کنند که انسان شرمش می‌شود.

حجازی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بیان کرد: مقام معظم رهبری فرموده‌اند با توجیه سنتی بودن حرام خود را شرعی نکنند.

وی تبین کرد: این ملت بر اساس مکتب جعفری پایه‌گذاری شده است ولی متاسفانه مشاهده می‌شود برخی به دنبال این هستند که انقلاب فرهنگی ما را خدشه‌دار کنند.

امام جمعه گچساران با اشاره به سالروز شهادت امام موسی بن جعفر گفت: امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد که بتوانیم مراسماتی در شان آن حضرت برپا کنیم و با توجه به این ایام عزیران مراقب باشند در شب عزای این بزرگوار کنسرت و عروسی برگزار نشود.

وی در ادامه با تبریک پنجم اردیبهشت که مصادف با عید مبعث پیامبر است افزود: عید مبعث عید نزول قرآن است و عید مبعث عیدی است که پیامبر به عنوان جانشین خدا در زمین شناخته شد.

امام جمعه گچساران در ادامه با توجه به فضای تبلیغات انتخاباتی این روزها ابراز کرد: مراقب باشیم در انتخابات بی‌جا شام و ناهار ندهیم و کاندیداها باید در این خصوص مراقبت کنند و حتی اگر پولتان حلال هم باشد فردای قیامت باید جوابگو باشید.

حجازی با طرح این پرسش که آیا وجوهات شرعیه را پرداخت کرده‌اید و آیا به فقرا و یتیمان کمک کرده‌اید تاکید کرد مراقب باشید که چگونه خرج می‌کنید.

وی با اشاره به توصیه خداوند به پیغمبرش افزود: خداوند به پیامبر فرمودند کسانی که در اختلاف نظرهایشان شما را حکم قرار نمی‌دهند دین را قبول ندارد و اگر مراجعه کردند و دستوری دادید و آنها تخلف کردند این‌ها ایمان ندارند.

امام جمعه گچساران با بیان اینکه کاندیداهای محترم حواسشان جمع باشد و این روزها مراقبت کنند،گفت: این نظام مبتنی بر آیات قرآن است و همه باید مراقبت کنند.

حجازی با بیان این که برخی از مسوولان بلند پروازی می‌کنند و با صدای کف زدن‌ها غرور آنها را می‌گیرد، گفت : مراقب باشید از کشتی پیاده نشوید چرا که خیلی‌ها از این کشتی پیاده شدند.

امام جمعه گچساران تصریح کرد: برخی با غرور خود می‌گویند من می‌گویم، نظر من این است، من می‌دانم که باید به این افراد گفت بهتر است بگوید قرآن و جانشین امام زمان (عج) چه می‌گوید.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها به طور دقیق انتخابات کشور ما را زیر نظر دارند و همین شب گذشته تحلیل‌گران آنها بیان می‌کردند که در سال 88 تا کمی جلو رفته‌ایم.

حجازی افزود: سوال من این است چگونه برخی که در لفاظی سخن می‌گویند در جواب این تحلیل‌گران نمی‌گویند آقای آمریکا غلط کردی و به شما چه ربطی دارد.

امام جمعه گچساران اظهار کرد: چرا آنهایی که در سال 88 در سراسر کشور لغزیدند نمی‌گویند ما غلط کرده‌ایم و به آمریکا چه ربطی دارد.

وی ادامه داد: یک عده رفوزه و مردود شده‌اند و یک عده هم پایشان بر روی پوست خربزه است که باید مراقب باشند.

خطیب جمعه گچساران اذعان کرد: ما باید بدانیم که این نظام غربالگری می‌کند و با هیچ کس رودربایستی ندارد.

وی تاکید کرد: در مقابل ولایت حرف نزنید و تصمیم نگیرید و در مقابل ولایت فقیه منم، منم نکنید چرا که ولایت فقیه جانشین برحق امام زمان (عج) است.

حجازی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با فرماندهان ارتش خاطرنشان کرد: ایشان فرمودند خیلی‌ها بودند، الان هم هستند که در سازمان‌های وابسته به نظام جمهوری اسلامی می‌خواهند اختلاف و اختلال به وجود بیاورند و مردم اجازه ندهند.

وی ادامه داد: این عده به دنبال این هستند که محتوای نظام را تغییر دهند و می‌خواهند ولایت نباشد الان هم هستند و برخی از مسوولان نفوذی هستند و ملت باید مراقب باشند.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها