نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. فروردين 1396 - 21:51
فرمانده سپاه ناحیه گچساران در جلسه شورای اداری این شهرستان به سخنان مشاور و مسئول نهاد ایثارگران ریاست جمهوری واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ سید علی‌اصغر نورایی‌نسب  در نشست شورای اداری گچساران در واکنش به سخنان مشاور و مسئول نهاد ایثارگران ریاست جمهوری،گفت: لازم می‌دانم که ادامه سخنان حجت‌الاسلام ولی‌زاده بگویم که رهبرمعظم انقلاب امام خامنه‌ای خود نیز از بدو شروع جنگ در جبهه حق حضور داشته‌اند و ایشان از ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس هستند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری اولین رئیس جمهوری بودند که در دوران دفاع مقدس حضور داشتند و به عنوان نماینده حضرت امام خمینی در شورای عالی دفاع مقدس به عنوان یک رزمنده و جبهه‌ای حضور مستمر در جبهه‌های جنگ داشته‌اند.

نورایی‌نسب اظهارکرد: مقام معظم رهبری بارها با لباس مقدس بسیجی، سپاهی و ارتشی با حضور سبز خود موجب دلگرمی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس می‌شد. اگر ما بخواهیم خدمات دولت‌ها را با یکدیگر مقایسه کنیم این همان چیزی است که دشمنان می‌خواهند.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران در ادامه در خصوص خدمات این دولت به ایثارگران گفت: این خدمات مختص به نظام جمهوری اسلامی است و از قبل از این دولت نیز این خدمات به ایثارگران  ارائه شده است. در قبل از این دولت این خدمات به رزمندگان در سپاه شروع شده بود و به جانبازان زیر ۲۵ درصد و زرمنده با سابقه بیش از یک سال نیز ارائه می‌شد.

این مسئول بیان کرد: اگر گفتن خدمات نظام است که این خود یک موضوع دیگری است و اگر بخواهیم در این زمینه خدمات دولت را بازگو کنیم آن هم یک موضوع دیگر است.

فرمانده سپاه  ناحیه گچساران تاکید کرد: اگر بخواهیم خدمات نظام را مقایسه کنیم باید با رژیم منحوس پهلوی مقایسه کرد.

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها