نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. فروردين 1396 - 12:09
گچساران در زمره 15 شهر عجیب‌ ایران/
گچساران عجیب ترین شهر ایران + تصویر
طبق آن چه که در برخی کانال‌های تلگرامی از سوی برخی منابع معتبر منتشر شده گچساران در زمره یکی از 15 شهر عجیب ایران قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،طبق آن چه که در برخی کانال‌های تلگرامی از سوی برخی منابع معتبر منتشر شده گچساران در زمره یکی از 15 شهر عجیب ایران قرار گرفته است.

برای مثال شهر تبریز یکی از این 15 شهر است که گدا ندارد و یا این که اردکان پول‌دارترین و مرفه‌‌ترین مردم ایران را در خود جای داده است.

همچنین نورآباد ممسنی یکی از همسایگان گچساران در استان فارس از عجیب‌ترین شهرهای ایران است که 18 درصد جمعیت آن را دانشجویان تشکیل می‌دهند.

از دیگر شهرهای عجیب ایران می‌توان به جلفا اشاره کرد که شهری بدون قبرستان است و بروجردی‌ها هم خوشگذران‌‌ترین مردم ایران نام گرفته‌اند.

اما گچساران در این فهرست غنی‌ترین خاک ایران را به خود اختصاص داده که در واقع همین‌ گونه است که به آن لقب بام نفتی ایران را داده‌اند.

شهرستانی که 25 درصد نفت و گاز کشور را تأمین می‌کند و از مهم‌‌ترین نقاط در زمینه تعیین سرنوشت اقتصاد کشور است.

با همه این تفاسیر گچساران شهری بالذات ثروتمند است که مردم آن ثروتمند نیستند و بسیاری در این شهر در محرومیت به سر می‌برند و بوی مشمئز کننده ناشی از نفت و گاز تنها سهم آزار دهنده برای مردم این دیار است./فارس

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها