نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. فروردين 1396 - 14:07
امام جمعه موقت گچساران گفت: چقدر از این مجالس در جاهای مختلف شاهد هستیم با پول بیت المال با پول این مردم جلسه می گیرند و مردم را تشویق می کنند و ساز و آواز راه می اندازند ،این پول هایی که خرج این مجالس می کنید برای جوانان اشتغال ایجاد کنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام علیرضا صفایی امام جمعه موقت گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته درگچساران ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به اهمیت و جایگاه معنوی ماه رجب گفت:رجب ماه استغفار وبندگی است این ماه شرافت زیادی دارد و در فضیلت آن روایات بسیاری وارد شده است.پاکی و تقوا این اثر را در دنیا و آخرت به همراه دارد و از فرصت ها این ماه نهایت استفاده را باید برد.

وی  در ادامه به حدیثی از امام هادی علیه السلام اشاره کرد وافزود:کسی که از خداوند بترسد از او پروا می کنندو کسی که از خداوند اطاعت کند از او اطاعت می کنند.بنابراین از خداوند اطاعت کن دیگران از تو اطاعت خواهند کرد.

صفایی با اشاره به سوم رجب سالروز شهادت امام هادی علیه السلام اظهارکرد:این امام همام در سال 254هجری در سامرا به شهادت رسیدند ،امام هادی (ع)عمر شریفشان 42 سال بود و به نقل تاریخ 13 سال در مدینه اقامت داشتند و بعد از این مدت متوکل عباسی آن امام بزرگوار را به اجبار به سامرا تبعید کردند و تقریبا 20سال در این شهر در خانه ای بودند که نهایتا محل دفن آن حضرت شد.

امام جمعه موقت گچساران با اشاره به 12 فرودین ماه روز جمهوری اسلامی گفت:در روز 12فروردین 58ملت بزرگ ایران به رهبری حضرت امام(ره)در همه پرسی شرکت کردند و ملت با بیش از 98 درصد به جمهوری اسلامی رای دادند.

صفایی افزود:امام راحل برای نام انقلاب فرمودند:"جمهوری اسلامی نه یک کلمه بیشتر نه یک کلمه کمتر". انقلاب ما بر اساس اسلام بود و جمهوری اسلامی یک امانت است که باید به نحو احسن آنرا حفظ و امانت داری کرد.

خطیب این هفته جمعه گچساران تصریح کرد:این روز ها نوروزکه می شودصدای ساز و آوازها و موسیقی بلند می شوداین همه مراجع محترم تقلید فتوا داده اند و سفارش می کنند مردم مواظب باشید که گناه و معصیت نشود اما بعضی ها عمل نمی کنند.

وی افزود:مقام معظم رهبری بارها و بارها مسئولین، مخصوصا مسئولین صدا و سیما را مخاطب قرار داده اند و فرمودند:" که من ترویج موسیقی را به هیچ وجه مصلحت نمی دانم "،این دستور مقام معظم رهبری است.

صفایی اظهارکرد:رهبری فرمودند:" بالا بردن اشتهای موسیقی را در مردم به مصلحت نمی دانم و آنقدر به ترویج موسیقی نپردازید". چرا این همه ترویج موسیقی در یک کشوری که بنام جمهوری اسلامی و بنام اسلامی است داریم.

وی افزود:چقدر از این مجالس در جاهای مختلف شاهد هستیم با پول بیت المال با پول این مردم جلسه می گیرند و مردم را تشویق می کنند و ساز و آواز راه می اندازند .

صفایی ادامه داد:این ملت مقام معظم رهبری فرمودند که مشکلات بسیار زیادی دارند،مشکل معیشت گلایه های مردم ،درد مردم و اشتغال جوانان این پول هایی که خرج این مجالس می کنید برای جوانان اشتغال ایجاد کنید.برای جوانی که در شرف ازدواج است زمینه ازدواجشان را فراهم کنید متاسفانه این همه مشکلات سر راه ازدواج جوانان است .

صفایی گفت:در هر صورت قدر بدانیم این انقلاب و این نظام اسلامی را ،درسایه اسلام و قرآن و در مکتب اهل بیت علیهم السلام درحال  زندگی هستیم و ان شاءلله به دستورات اهل بیت و قرآن عمل نماییم.

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

چرا نظرات را نمی زنید

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها