نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. فروردين 1396 - 21:32
اصولگرای نواندیش و فعال سیاسی شهرستان گچساران کاندیدای شورای شهر گچساران شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،در واپسین ساعات مهلت نام نویسی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا،سعید رحمانی اصل وکیل پایه یک دادگستری،فعال سیاسی،مالک باشگاه ورزشی آتاک و فعال رسانه ای شهرستان گچساران در انتخابات آتی،کاندیدای شورای شهر گچساران شد.

نقطه پیوند جریانات نواصولگرایی و سنتی و همچنین حضور در عرصه های اجتماعی و فرهنگی چهره ای متمایز از وی نشان داده است.

 

رحمانی رابطه نزدیکی با جریان و شخص احمدی نژاد داشته بطوری که حضور فعالی در نشست های محمود احمدی نژاد و نزدیکان وی در تهران داشته و به طور مداوم در جلسات آنان حضور دارد.

سعید رحمانی در حوزه ورزش خصوصا رشته فوتبال نیز فعال است که با تاسیس باشگاه فوتبال آتاک در همه رده های سنی دارای تیم بوده و در رقابت های مختلف کشوری و استانی حضور دارد.

می توان گفت سعید رحمانی اصل یکی از جدی ترین کاندیدای این دوره و شانس کسب یکی از هفت کرسی شورای پنجم شهر گچساران است.وی فرزند دکتر عزیزالله رحمانی اصل دبیر حزب موتلفه گچساران بوده که سالها سازماندهی احزاب و جریان های وابسته به طیف اصولگرایی شهرستان های گچساران و باشت را مدیریت می کند.

شرح کامل برنامه های این نامزد شورای اسلامی شهر گچساران در انتخابات آتی در زمان مقتضی از این پایگاه خبری تحلیلی منتشر خواهد شد.

     

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

شورای شهر: حقوقدان کارکرده/مهندس عمران عملگرا/حسابدار مالی زبده/بازاری سابقه دار/دانشگاهی مدیر و آشنا به امور فرهنگی و شهری/ لازم دارد.البته عمران و شهرسازی حداقل سه نفر لازمه.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها