نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
28. اسفند 1395 - 21:36
ما جوانان انقلابی و مردم شهرستان گچساران از وضعیت عفت ،حیا و حجاب و عفاف در شهرمان ناراضی هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،این طومار روز پنجشنبه در مرکز شهر به امضاء و اثر انگشت منتقدین تکمیل گردیده است.

 بسم الله الرحمن الرحیم
وَلْتَکُن مِّنکُمْ أُمَّهٌ یَدْعُونَ إِلىَ الخَْیرِْ وَ یَأْمُرُونَ بِالمَْعْرُوفِ وَ یَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنکَرِ وَ أُوْلَئکَ هُمُ الْمُفْلِحُون‏ ( آل عمران آیه ۱۰۴ ) { باید از میان شما گروهی باشند که به خیر دعوت کنند و به خوبی فرمان دهند و از بدی باز دارند، اینان رستگارانند }
رهبرمعظم انقلاب:مردم گله مندند
ریاست محترم ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویر احمد
با عرض سلام
ما جوانان انقلابی و مردم شهرستان گچساران از وضعیت عفت و حیا و حجاب و عفاف در شهرمان ناراضی هستیم،از اینکه چشمهایمان که قرار است با آن اطاعت خدا را بکنیم و معصیت نکنیم تا بتوانیم با آن روی زیبای امام زمانمان را ببینیم با دیدن بدنهای لخت و بزک شده و گاهی اوقات عریان وفقط با یک لباس تور پوشیده شده به گناه الوده میشود گله مندیم و از وضعیت ظاهر عده ای که متاسفانه بیماری واگیرداری هم هست و روز به روز باعث مریض شدن روح افراد بیشتری میشودودر حال گسترش است ناراضی هستیم، وهمینطور از وضعیت بوتیک های شهرمان که به دلیل عدم نظارت،لباسهای مناسب به ندرت گیر می آیدو کلا مانتوهای کوتاه و مدل دارشهرما را اشغال کرده که بعضا بعضی ها رافقط مانتو مینامند ولی درکل پیراهن و یا پوشش تور شکلی بیش نیست ناراضی هستیم و گله مندیم.
ضمن تشکرجهت اندک تلاش و فعالیتی که عده ای بزرگوار در ستاد امر به معروف شهرستان گچساران داشته اند.اما باید عرض کنم خدمت شما که عملکرداین بزرگواران کافی نبوده است و درکل مورد رضایت نمیباشد زیرا در شهر ما متاسفانه به دلیل فعالیت بسیار کم ستاد امر به معروف که این به دلیل آن هست که در راس آن افرادی قرار دارند که از لحاظ شرایط جسمی سن بالایی دارند و قادر به فعالیت زیاد نمی باشند و قادر به جذب جوانان انقلابی و بکارگیری آنها نیستند به همین دلایل فعالیت بسیار خوبی در سطح شهرستان گچساران ندارند،به دلیل عدم حضور مستمردر بین مردم شهر در کوچه و بازار با مشکلات ومعضلات اخلاقی آشنایی کامل ندارندو یا به تعبیر ما جوانان آبدیت نیستند.
 
تحقیق کردیم و متوجه شدیم که شهرستان های همجوار فعالیت های بسیار خوبی وقابل توجهی دراین امر واجب الهی دارند به طوری که در هر نقطه از شهر و بخصوص مساجد زبانزد خاص و عام بودند و بخصوص درشهر یاسوج که نیروهای جوان ستاد همیشه در پارکها و بازار و هرجایی که نیز باشد فعال هستندو حضورشان واضح و مشخص ومفید هست و البته از وضعیت پوشش مردم شهر خود مشخص بود که فرهنگ سازی و بستر سازی مناسبی انجام شده است.
 
بعد از تحقیقات بیشتر متوجه شدیم که در این شهرهای همجوار هم استانی و حتی دیگر استان ها از نیروهای جوان و خوش ذوق و خستگی ناپذیری استفاده کرده اند مثلا در شهرستان بویر احمد نیروی جوانی همچون حاج آقاکمال فتاح زاده و در شهرستان کهگیلویه از آقای پور بهشت استفاده کرده اند که اینها توانسته اند در جذب جوانان واین امر بزرگ موفق باشند.
 
ما جوانان گله مند هستیم و خواهان این هستیم که در شهرستان گچساران هم از نیروهای متعهد و جوان در اداره ستاد امربه معروف استفاده بفرمایید و بعد نتیجه ی کار را مشاهده بفرمایید،شک نکنید که جذب حداکثری جوانان مومن و انقلابی ،و حل خیلی از معضلات را خواهید دید.
پیوست این درخواست و گلایه ما طوماری را آماده کردیم که دوستان انقلابی جوان امضاء و اثر انگشت زده اند و آن را به خدمت مسولین محترم جهت رسیدگی ارسال خواهیم کرد.
 
 



دیدگاه‌ها

احسنت بر این جوانان .مسولین لطفا اقدام بفرمایید برای رضای خدا کار را به جوانان بسپارید
مراقب باشیم شیطان حرفهایمان را برایمان بَزک نکرده باشد تا دیگران از آن لذت ببرند
دست خط بهتر از این نبود؟؟
من هم جوان هستم و خدمت جوانانی که دوست دارن انقلابی باشن عرض میکنم شاعر به امثال ما میگوید:آیینه چون نقش تو بنمود راست _ خود شکن، آیینه شکستن خطاست امر به معروف و نهی از منکر فقط وظیفه مسئولین نیست ای جوان انقلابی!! آنجا که باید از حجاب دفاع میکردیم کجا بودیم و خاموش بودیم و حالا منتظریم جایگاه و مقام دهند تا کار انجام دهیم ، شهر های دیگر جوانانش به موقع در میدان عمل هستن ، نه در کنار میدان منتظر مسئولین یا تغییر آنها می مانند. ضمنا رهبرمان در مورد جوان انقلابی و امر به حجاب دیدگاه های جالبی دارند که توصیه میکنم حتما حتما حتما ، اول مطالعه بفرمایید تا اول خودمان را تغییر دهیم تا بعد نوبت به دیگران برسد ضمنا آنجا هایی که جوانان هستن چرا جوانان انقلابی یاری نمیکنند !!!! باور کنید پیدا کردنشان خیلی هم کاری به انقلابی بودن ندارد و فقط باید دلسوزی دینی داشت
ما از شرایطی که امضا کنندگان دنبالش هستند ناراضی هستیم همین امضا کنندگان خودشان مروج بی حجابی اند دروغ می گویند
عده ای این کار جوانان را دوس ندارن چون میخان دنبال هوا و حوس را بیوفتن و با بی حجابی عشق میکنند.دوست عزیزی که میگی جوانان خودشون امر به معروف بکنند این کار باید قانونی و از پشتیبانی برخوردار باشد وگرنه اگه هرکسی بلند بشه به دختر مردم تذکر بده خب جنگ و دعوا میشه اما اگر یه نهاد خاص به اسم ستاد امر به معروف این کار را بکند و اونم به صورت دائم نه اینکه دوروز بیان ده روز نیان اونوقت کار درست میشه.آقا تورا خدا مسولیت را بدید به جوانان بخدا وقتش رسیده روی جوانانمون هم حساب باز کنیم.برای رضای امام زمان حرف بزنید.
دنبال این نباشید که چه کسی این کار خدا پسندانه را انجام داده و دنبال فرد نگردید لطفا پیگیری کنید و به خواسته ها عمل کنید
بگید برادران .......بیان رسیدگی کنن
متاسفانه تا کنون هیچ یک از مسولین گچسارانی ستاد امربه معروف حاضر نشدن حتی در رابطه با این موضوع جوابی بدهند و متاسفانه مثل همیشه سکوت کرده اند
متاسفانه اینها هیچ وقت جوابگوی ما جوانان نیستند .هیچ کسی ما جوانان را درک نمیکنه
قول میدم اینهایی که این جوری ستاد امر به معروف رو انتقاد میکنن حتی پاشون رو هم اونجا نگذاشتن و با کسی هم صحبت نکردن حالا به فرمایش سیاست مدار ها به این حرکت میگن : فرار رو به جلو ، و این حرکت شباهت زیادی به کار توابین داره و عاقبتش هم معلومه دیگه . . . در دانشگاه شهر خودمان حجاب از سر ناموس من و توی مسلمان شیعه میکشن و زیر پا میکُنن تا پرچم داران فتنه 88 راهت سخنرانی کنن و به این انقلاب اهانت کنند ، اون وقت چند تا از ما جوون های به اصطلاح انقلابی!!! چند تا بیانیه دادیم و تومار جمع کردیم که بدیم این جا و اونجا که آی مردم ، آی مسئولین حجاب رو لگد کوب کردن ؟؟؟ این کار رو که نکردیم فدای این غیرت انقلابیمون!!! چندتامون با فریادهایی که برای این ماجرا زده شد هم صدا شدیم؟؟؟ این هم فدای حنجره های خسته ی انقلابیمون مگه خلخال از پای زن یهودی نکشیدن و امیرالمومنین گفت اگه کسی از این موضوع دغ کنه جا داره و نتیجه این خوش غیرتی ها و شجاعت ها در خانواده هایمان و جامعه نمود پیدا میکنه دیگه ای کاش برای ون ماجرا یه کم هم قلم فرسایی میکردیم که کار به انجاها نکشه
مگه ستاد امر به معروف برای مساله دانشگاه کاری کرد که جوانان انقلابی به پشتوانه اون کاری کنند.ستاد باید متشکل از جوانان انقلابی بشه .همه ی مردم گچساران میدونن که وضعیت گچساران افتضاح شده و در گچساران فقط اسم ستاد مونده و کاری نمیکنن‌.یه عده برای اسم و رسمش فقط نام ستاد را به دوش میکشن.
تو که میگی قول میدم دوستان پاشون اونجا نذاشتن مشخصه که از خود نیروهای ناکارآمد ستاد هستی .اما تو حق نداری کسانی که خواستار اجرای حکم الهی هستند کارشان را با توابین مقایسه بکنی.اینها خواسته هایی داشتند خب ستاد رسیدگی کنه این حق یک مسلمان هست که در جامعه اسلامی در رفاه و امنیت اخلاقی باشه .اما جایی که رسیدگی کنند چندتا مثل شما را میفرستند میگن برو زیر خبرش کامنت بزار و محکومشون کن.
شما که اینجا دم از قلم فرسایی میزنی چرا خودت کاری نکردی و قلم فرسایی نکردی آقای قلم فرسا که حالا افتادی به جون جوانان انقلابی و مردم مومن شهر
اول نیروی ستاد نیستم ، حاشیه پردازی نکنیم و جواب انقلابیگری مون در ماجرای حجاب دانشگاه رو بدیم (لطفا)، همه استان فهمیدن چی شده و چه افرادی داد زدن ، سایت ها خبرسازی کردن و مگه میشه انقلابیون خبر نشده باشن !!!!!! بعدش هم چرا همون موقع نرفتیم نا کارآمدی مسئولین رو طومار کنیم که حالا ...... ما که منتظر مسئولین نیستیم و هر شخص و مسئول باید به موقع وظیفه انجام بده و جواب پس بده ، ضمنا مردم مومن گچساران هم کارشون رو انجام دادن و هم کارشون رو خوب بلدن چه و قع و چه جور عمل کنن ، جواب ادعای انقلابی گری در ماجرای دانشگاه ، این تهمت ها و فرا فکنی ها نیست !! واضح و شفاف بگیم کدوم حرکت انقلابی و طومار و اعتراض به گوش مسئولین رسوندیم؟؟؟؟؟
باشه مسولین ستاد امربه معروف به خواسته این جوانان توجه بکنند و از این جایگاه دل بکنن و جایگاه بزرگ را بدهند به جوانان تا احکام الهی را اجرا کنند در مقابل مسائل هم جبهه میگیرن.ولی متاسفانه یه عده همه چیز را گرفتن توی دست هیچ کاری هم نمیکنند.الان هم نیایید بازهم مثلا ستاد را بدهند به یکی از نیروهای رفتر امام جمعه و بگن اینم نیروی جوان ..بیایید بدهید دست یه نیروی خوب و کارآمد.
منم با کار دوستان موافقم واقعا فضای گچساران آلوده شده و بخدا مسولین ستاد مسول هستن و بایدجوابگو باشند پیش خدا..آقا به نظرمنم یه نیروی جوان بزارید مسول ستاد که حتی اگر سخت بگیرن خب اون را مسول بدونن و نتونن حمله کنن به امام جمعه یا ستاد نماز جمعه ..بسپارید به دست جوانان لطفا لطفا لطفا برای رضای خدا
خدا خیرتون بده به حق حضرت زینب
امروز مهم ترین وظیفه جوانان توجه به مطالبات رهبری راجع به اقتصاد اشتغال و ازدواج هست. شما نمیتوانید به زور به کسی بگویید که روسری سرش بکند. حجاب امری اختیاری است و اجبارش ریشه شرعی ندارد. اگر امر به معروف هم باشد با زبان خوش و نهی ان با زبان خوش هست. در صدر اسلام هم با بی حجابی مقابله ای نشده چرا که امری جبری نیست. کسی که دنبال گناه باشد در همه حال دنبالش میرود. شهیدان ما از میان جامعه فاسد پهلوی به مبان امده اند نه از میان یک جامعه بسته و افراطی. در انتخاب مطالبات دقت کنید.
احسنت بر این جوانان غیور .آقای امام جمعه این دیگه یه درخواست دینی و مذهبی هست و مشک و ملار نیست خب رسیدگی کنید
یاعلی .خدا به همراهتون

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها