نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. اسفند 1395 - 7:30
نماینده مردم گچساران و باشت نسبت به بیانیه ای که در سایت های محلی استان به نام “جبهه مردمی انقلاب اسلامی گچساران” منتشر شده بود واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت درمجلس طی نامه ای به شوراهای تامین استان و گچساران نوشته است:

بسمه‌تعالی

سروران ارجمند اعضاء محترم شورای تأمین استان و شهرستان گچساران

با سلام و احترام

بیانیه‌ای در سایتهای محلی به نام “جبهه مردمی انقلاب اسلامی گچساران” منتشر و با تشویش اذهان عمومی و تهمت به این‌جانب و مسئولین ذی‌ربط، سعی بر آلوده کردن فضا با تخریب و تشویق مردم و کاندیداها به عدم شرکت در انتخابات پیش رو کرده‌اند. لذا با توجه به بیانیه صادرشده خواهشمند است:

– نسبت به بررسی جایگاه قانونی این جبهه بررسی و در صورت عدم مجوز قانونی برخورد لازم صورت پذیرد.

– با توجه به اینکه در متن منتشرشده به‌صراحت اتهام خاص متوجه عوامل اجرایی و نظارتی شده است، ضرورت دارد برخورد قانونی لازم انجام گیرد.

– درصورتی‌که صادرکنندگان این بیانیه دارای مصونیت نمی‌باشند، ازآنجاکه رسماً اعلام بر عدم شرکت در انتخابات پیش رو کرده‌اند و در لوای نام مقدس رفتاری ضدانقلابی داشته که قطعاً می‌بایستی برخورد قانونی در این خصوص صورت پذیرد.

– ایجاد فضای امن به عهده آن شورا می‌باشد که متأسفانه آلوده کردن فضا و انتخاب شعار تقلب قبل از انتخابات توسط آن جبهه، جزء هدف اصلی آنان قرارگرفته است.

– اتهامات و تهمت‌های اشاره به این‌جانب از طریق قانونی پیگیری خواهد شد.

غلام‌رضا تاج گردون

نماینده مردم شریف گچساران و باشت

"متن بیانیه شورای جبهه مردمی انقلاب اسلامی گچساران را«اینجا »کلیک کنید"

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

برو بابا هرکاری دوس داری انجام بده حقیقت رو گفتن حقیقت هم تلخه بدت اومده یه بچه دبستانی هم میدونه چطور انحصاری کردی انتخابات رو. ..
حقیقت تلخه, بو دماغ سوخته میاد. نکنه یادت رفته سال 88دوستانت به بهانه تقلب در انتخابات کمیته صیانت از آرا تشکیل دادن. خدایی بزار چندتا انسان فرهنگی راه پیدا کنن به شورا علل بدل هم خوبه راضی هستیم.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها