نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. اسفند 1395 - 21:06
رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد گفت:برخورد مجموعه اطلاع رسانی استانداری با برخی از رسانه‌ ها و سایت‌های محلی پذیرفتنی نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ قربانعلی حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، دغدغه تمامی رسانه‌ها را کمک به توسعه استان عنوان کرد و افزود: هدف اصلی اصحاب رسانه ارتقای سطح فرهنگی در زمینه‌های مختلف بوده و هیچ دلیلی برای دعوت گزینشی این قشر پرکار و کم توقع وجود ندارد.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها به عنوان رکن چهارم دمکراسی در افزایش سطح دانش و معلومات جامعه نقش بسزایی دارند، عنوان کرد: طبق بررسی‌های انجام گرفته برخورد مجموعه متولی امر اطلاع رسانی در استانداری با برخی از رسانه‌های مکتوب و سایت‌های محلی پذیرفتنی نیست.

رئیس بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد رسانه‌ها را نمایندگان مردم و پل ارتباطی آنان با مسئولان دانست و گفت: این گونه برخوردها به نوعی نادیده گرفتن حق مردم و مخاطبان این رسانه‌ها بوده و انتظار می‌رود این روند اصلاح شود.

سرهنگ حسن زاده نادیده گرفتن برخی رسانه‌ها و نقش تاثیرگذار آنان در جامعه را نشانه ضعف و ناکارآمد بودن مجموعه متولی دانست و افزود: در استان کهگیلویه و بویراحمد رسانه مخالف نداریم و نقد با هدف اصلاح باید مورد استقبال مسئولان قرار بگیرد.

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با توجه به گسترش رسانه‌ها و نقش تاثیرگذار رسانه‌های موبایلی دیگر امکان بتن ریخت در دهان رسانه‌ها وجود ندارد و هرگونه محدودیت در این زمینه به ضرر محرکان این مسئله تمام می‌شود.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها