نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. اسفند 1395 - 10:46
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت:زمانی که تبعیض وجود دارد و کسانی از برخورداری ها و منفعت طلبی ها سود میبرند ، جامعه در تنگنا قرار میگیرد. کسانی که به فرمایشات رهبر بی اعتنا هستند باعث شده اند فقر و شکاف اجتماعی رشد داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع مردم شهرستان کهگیلویه و در مسجد صاحب الزمان(عج)این شهر گفت:چرا فقر وجود دارد؟ چرا تبعیض هست؟ اینها سوالات مردم انقلابی است،کسانی که مسولان را از خودشان میدانند.

 وی افزود:نگاه انقلاب اسلامی، اجابت دعوت خدا و پیامبر بوده وهست و این موضوع عامل موفقیت انقلاب اسلامی بوده است.

جلیلی تصریح کرد:دشمنان در محاسبه ی ایمان ملت ایران اشتباه کردند، آنها فکر نمی کردند که ایمان جوانان ایرانی در مقابل مدرن ترین سلاح آنان ،افتخار آفرین خواهد بود.. مردم کهگیلویه و بویراحمد در یک روز با دادن هشتاد شهید ، استقامت را برای ما تعبیر کردند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود:ملتی که هشت سال مقابل دنیای استکبار ایستادگی کرد آیا نمی تواند مشکلات معیشت و اقتصادی خویش را حل کند؟ آیا نمیتواند معضل بیکاری را حل کنند؟

وی گفت:با داشتن منابع طبیعی مانند گاز ونفت و گنج معنوی «جوانان » و روحیه ی انقلابی و امکانات مناسب در این استان باید کشور به جلو پیشرفت کند.

 عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد:مبنای نظام بر روحیه ی علوی و عدالت علی علیه السلام بنا شده است، پس چرا فقر شکل میگیرد؟ زمانی که تبعیض وجود دارد و کسانی از برخورداری ها و منفعت طلبی ها سود میبرند ، جامعه در تنگنا قرار میگیرد. کسانی که به فرمایشات رهبر بی اعتنا هستند باعث شده اند فقر و شکاف اجتماعی رشد داشته باشد.
جلیلی اظهارکرد:تبعیض مشکل اصلی جامعه ی ماست، شخصی بایک تلفن میلیارد ها تومان وام میگیرد اما جوانی برای مبلغ کمی وام باید سالها معطل بماند و این مشکل مربوط به این دولت و دولت قبل نیست، مربوط به تمام دولت هاست،بانک ها دو در دارند یک در برای عوام مردم و یک در برای خواص.
 وی ادامه داد:هروقت کسی از خواص وارد اقتصاد شود در دیگر بر روی هزاران نفر بسته خواهد شد واین موضوع باعث تبعیض شده است،ما در دفاع مقدس موفق شدیم اما چرا در بسط عدالت شکست خورده ایم؟

 جلیلی گفت:به سرنوشت شهدا نگاه کنید، شهید همت و شهید برونسی الگوهای فرماندهی بودند و حماسه ها آفریند..زندگی شهدا را سرلوحه قرار بدهیم.وظیفه ی دولت رساندن مردم به مقاصدشان است نه گرفتار کردن مردم در معیشت و تبعیض،چیزی که تجربه ی ملت ماست، هرجا که به تفکر انقلابی نزدیک شدیم ، موفق بودیم..هر جا مشکلی هست و فسادی است نشان میدهد از تفکر انقلابی فاصله گرفته ایم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود:شاخص ها و وعده ها را ارزیابی کنیم تا جامعه به بصیرت و آگاهی برسد و انتخاب مناسبی داشته باشد..انتخابات محک است.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها