نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. اسفند 1395 - 9:02
جناب آقای تاجگردون دوست داشتیم با گذشت یکسال از انتخابات پای درد دل ما هم می نشستید تا سفره ی دلمان را برایت باز کنیم ، ما نیز دوست داشتیم برای یک بار هم که شده منتخبمان پای صحبت ها و درد دل هایمان بنشیند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،جمعی از جوانان طایفه بزرگ عالیشاهی با ارسال نامه ای خطاب به غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس،از عملکرد وی انتقاد کردند.

نامه ارسالی  بدین شرح است:

به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان

سخنی است از طرف عده ای از جوانان غیور و خونگرم و ولایتمدار طایفه بزرگ عالیشاهی با نماینده شهرم:

با سلام و احترام محضر مبارک نماینده پرتلاش و خستگی ناپذیر شهرم:جناب اقای دکتر تاجگردون

به نمایندگی از جوانانی از سرزمین پاک امامزاده جعفر(ع) یا منطقه آبدالان با شما سخن می گویم از کسانی با شما درد دل دارم که در کوران انتخاب سنگ تمام گذاشتند و به گواه برگه های رای که در صندوق های انتخاباتی انداختند بالاترین رای را در بین طوایف منطقه گچساران و باشت از منطقه دیارم شما منتخب آنان بودید و در جهت پیروزی و موفقیت شما از هیچ تلاشی به طور شبانه روز دریغ نکردند در بعضی از ادارات برخورد هایی با آنان شد فقط بخاطر اینکه حامی و طرفدار شما بودند. 

حضرت عالی نیک می دانید از زمان نمایندگی برادر عزیز و استاد همه ی ما حاج بهرام تاجگردون این طایفه متعصب حامی بوده و شما را به دیگران ترجیح دادند.

یقیناً خاطر مبارکتان این مسئله را به یاد دارد که از زادگاه بزرگان عالیشاهی که از سرآب ننیز شروع و به روستاهای امامزاده جعفر(ع) ،خربل ،شهرک مهاجرین امامزاده جعفر ، ناصر آباد و روستای بزرگ نارک هستند در هنگام تبلیغات انتخابات چنان استقبالی از شما به عمل آوردند که سایر کاندیدها انگشت به دهان ماندند از این همه حمایت و استقبال و در روز موعود در پای صندوق های رای بالاترین اری و بیش از ٨٥درصد ارا اخذ شده متعلق به جنابعالی بود در این بین تنها طایفه ای که از شما سهم خواهی نداشت و موفقیت شما را از همه چیز مقدم تر می دانست طایفه  عالیشاهی بود. 

جناب اقای تاجگردون با گذشت چند ماه از پیروزی شما در انتخابات متاسفانه جوانان طایفه ام فراموش شده و هیچ نامی از آنان نیست. 

جناب اقای تاجگردون دوست داشتیم با گذشت یکسال ازاین انتخابات پای درد دل ما هم می نشستید تا سفره ی دلمان را برایت باز کنیم ، ما نیز دوست داشتیم برای یک بار هم که شده منتخبمان پای صحبت ها و درد دل هایمان بنشیند.

عزتمند باشید و پایدار ، یا حق.

 جمعی از جوانان عالیشاهی

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

کاش گوهر گانی خود خواهی نکرده بود و آب انتقالی را به زمین خودش نمی برد و به این منطقه می آورد

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها