نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. اسفند 1395 - 8:54
تیم هندبال جوانان نفت و گاز گچساران رقابتهای قهرمانی هندبال جوانان باشگاه های کشور را پیروزی آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،تیم هندبال جوانان نفت و گاز گچساران توانست در نخستین بازی خود در رقابتهای قهرمانی باشگاه های کشور تیم شهرداری ارومیه را با نتیجه 25 بر 19 شکست دهد.

این مسابقات بصورت دوره ای و با حضور 14 تیم و به میزبانی سبزوار از روز جمعه 6 اسفند ماه آغاز شده است و تیم ها در دور نخست به صورت گروهی در 2 گروه چهار تیمی و 2 گروه سه تیمی برگزار به رقابت با یکدیگر می پردازند و از هر گروه 2 تیم به مرحله بعدی صعود می کنند.

مسابقات مرحله بعدی به صورت حذفی برگزار می شود و در نهایت پس از 26 بازی تیم های قهرمان و نائب قهرمان مسابقات قهرمانی جوانان هندبال کشور مشخص می شوند.

تیم های حاضر در مسابقات قهرمانی هندبال جوانان کشور، برگزیدگان مناطق هشتگانه هستند که پس از برتری بر حریفان به این مرحله راه یافته اند.
این تیمها عبارتند از : بیتا سبزوار، هیات هندبال دهدشت، هیات هندبال فلاورجان، سپاهان اصفهان، هیات هندبال قم، شهرداری سمنان و هیات هندبال سنندج ، ستارگان دشتستان، نفت و گاز گچساران، شهرداری ارومیه، هیات هندبال تبریز، کرمان، هیات هندبال قزوین و پیشگامان کویر یزد

تیم هندبال نفت و گاز گچساران در گروه دوم این رقابتها با تیم های شهرداری ارومیه ، هیات هندبال فلاورجانو هیات سمنان همگروه است.

همچنین نفتی های گچساران در دومین بازی خود از صبح فردا 7 اسفند و از ساعت 8:30 به مصاف تیم هیات هندبال فلاورجان خواهد رفت.

گفتنی است نتایج دور اول این رقابتها در گروهای مختلف به شرح زیر است :

فرازبام دهدشت 20 ـ هیات هندبال قم 20

هیات هندبال فلاورجان 26 ـ هیات هندبال سمنان 24

شهرداری ارومیه 19 ـ نفت گاز گچساران 25

سپاهان اصفهان 27 ـ پیشگامان کویر یزد 25

بیتا سبزوار 39 ـ هیات هندبال کرمان 23

هیات هندبال برازجان 27 ـ هیات هندبال تبریز 33

تیمهای سنندج و قزوین در روز اول استراحت داشتند.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها