نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. اسفند 1395 - 16:37
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت :به لطف الهی در اوج اقتدار و باافتخار تمامیت ارضی کشور عزیزمان را حفظ می‌کنیم؛ و شعار انقلاب را هم بر زبان‌داریم و شرایطی به‌مراتب بهتر از قبل داریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرداریدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در رزمایش شهدای مدافع حرم در گچساران  ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت:دعا می‌کنم عاقبت همه ما در این ایام ختم به خیرو در مسیر نورانی اسلام و مذهب تشیع ثابت‌قدم باشیم و بتوانیم سرباز شایسته‌ای در رکاب ولی امر مسلمین نایب آقا امام زمان باشیم.

وی اظهار کرد: آنچه امروز باعث شد همه شما در این مکان حضور پیدا کنید. یک‌چیز بیش نیست آن‌هم اعلام آمادگی و اعلام وفاداری به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب است و نظامی که در ادامه قیام خونین سیدالشهدا است.

بوعلی در ادامه افزود: ما به‌عنوان سرباز پادررکاب مذهب تشیع و سرباز پا در  رکاب ولی امر مسلمین اعلام آمادگی می‌کنیم که حاضر به وفاداری و حاضر به فداکاری هستیم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: آنچه امروز همه دنیا و غرب را متحیر کرده است و عملاً ناامید کرده همین حضور میدانی است.

وی در ادامه افزود: خدا را شکر و به لطف الهی در اوج اقتدار و باافتخار تمامیت ارضی کشور عزیزمان را حفظ می‌کنیم؛ و شعار انقلاب را هم بر زبان‌داریم و شرایطی به‌مراتب بهتر از قبل داریم.

 بوعلی در ادامه بیان کرد: ما زمانی در کشور خودمان محصور بودیم گرداگرد ما قدرت‌های دیکتاتوری بودند که فرمان غرب و استکبار را اجرا می‌کردند.

وی گفت: زمانی در کنار ما دولت و حزب بعث به ریاست اون منفور معدوم قلدری می‌کرد و جنگ را بر ما تحمیل کرد. در یمن دیکتاتور حاکم بود در لیبی و بعضی از کشورهای دیگر به دست دیکتاتورها اداره می‌شد و ما در لبنان هیچ حضوری نداشتیم و در سوریه فقط یک اتحاد و همبستگی سیاسی بود و بعضاً پشتیبانی بود. آن‌ها جرئت نکردند که پا در این سرزمین بزارند برای اینکه امروز شما بودید و هستید.

بوعلی  اظهارکرد: شما علاوه بر اینکه در اینجا در کشور خودتان هستید در کشورهای دیگر هم اقتدارمان را به آن‌ها تحمیل کردیم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز ما محکم و مقتدر به آن‌ها اعلام می‌کنیم ما در لبنان، غزه، یمن و عراق هستیم و هر آنچه لازم باشد در آنجا عمل خواهیم کرد و این افتخار برای نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی در ادامه افزود: اگر امروز فرمانده کل قوا مقتدرانه به همه دنیای کفر اعلام موجودی می‌کنند و اعلام می‌کنند که ما مدافع همه مظلومان هستیم این به پشتوانه این ملت واحاد بسیجیان است؛ که فرمان امام و رهبر و ولی خود را باجان دل گوش می‌دهند؛ و در میدان نبرد حاضر می‌شوند.

 بوعلی افزود: خیلی از بسیجیان استان کهگیلویه و بویراحمد مشتاقانه و بی‌تاب و به‌صورت مرتب به ما مراجعه می‌کنند و اعلام آمادگی می‌کنند و هیچ تردیدی نداریم که اگر آقا فرمان بدهند صدها هزار نفر از هر نقطه‌ای از عالم بخواهند سرازیر خواهند شد و اقدام می‌کنند.

وی در ادامه گفت: بسیجیان در آن کشورها با همین تفکر از کشورشان دفاع می‌کنند و این اتفاق افتاد و محقق شد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: امروز ما در سوریه، لبنان، عراق و یمن صدها هزار نفر بسیجی داریم که گوش‌به‌فرمان ولی امر مسلمین هستند ما در یمن انصار الله که یک جریان شیعی است داره اداره خودش را به تمام دنیا تحمیل می‌کند. آن‌ها که با همه سازوکار نظامی‌شان وارد شدند که تکلیف یمن را یکسره کنند و نتوانستند و امروز عاجز هستند؛ و امروز دست به دامن دیگر کشورها و جمهوری اسلامی هستند که این مسئله را حل کنند.

وی در ادامه افزود: ما شاهد هستیم بعد از روی کار آمدن رئیس‌جمهور نادان آمریکا رئیس‌جمهوری که نه از سیاست نه از نظامی‌گری و نه از منطق چیزی می‌فهمد و شاهد هستیم که سیاست‌مدارهای آمریکا اعلام کردند که مشکل ما در جمهوری اسلامی ایران سپاه است.

بوعلی اظهار کرد: آن‌ها در جمهوری اسلامی ایران به دنبال تضعیف سپاه هستند و سپاه به‌خودی‌خود معنی ندارد سپاه به مردم و بسیج اتکا کرده و سپاه بدون بسیج هویتی و معنی ندارد بنابراین این بسیج و نیروهای وفادار به امام و شهیدان و سید شهیدان هست که آن‌ها می‌گویند باید تضعیف شود و می‌گویند اگر قرار است ما آنجا نفوذی داشته باشیم باید سپاه را تضعیف کنیم.

 فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: ما امروز باافتخار اعلام می‌کنیم که خیلی شرایط سختی داشتیم و جدای از محاصره اقتصادی و نظامی آن‌ها ناوهایشان را روزبه‌روز در خلیج‌فارس اضافه می‌کردند. الآن آن ناوها کجا هستند پایگاه‌های نظامی‌شان را در کشورهای همسایه مه توسعه می‌دادند الآن کجا هستند. حاکمیت خودشان را می‌خواستند به عراق تثبیت کنند الآن کجا هستند. در سوریه خواستند عملیات نظامی داشته باشند الآن کجا هستند.

وی گفت: ترکیه را داشتند به‌عنوان یک الگوی برای مسلمانان معرفی می‌کردند حتی بعضی از آدم‌های ذلیل و آدم‌های که از روز اول روحیه انقلابی نداشتند به الگوی ترکه اشاره می‌کردند.

بوعلی در ادامه اظهار کرد: الآن ترکه کجا است ازلحاظ امنیتی چه وضعی دارد هرروز یک نقطه از کشور ترکیه منفجر می‌شد کودتا شد و هرروز روسیاه‌تر شد.

وی افزود:آن‌های که باافتخار تروریست‌ها را به کشور خودشان را می‌دادند و تجهیز می‌کردند الآن چه وضعی دارند. این‌ها همه به برکت آن دفاع خالصانه و مخلصانه‌ای که شیعیان و مسلمانان اهل تسنن باروحیه بنیادگرای اسلامی باروحیه انقلابی در عراق، سوریه و یمن ورود کردند.

بوعلی در پایان بیان کرد: این همان شعاری است که امام از اول فرمود که امریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها