نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. اسفند 1395 - 11:27
بیش از 50کارگر اخراجی شرکت نفت و گاز گچساران با تجمع در مقابل ساختمان مرکزی حراست این شرکت، خواستار بازگشت به کار وپرداخت معوقات حقوقی خود هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، علت این اقدام اعتراضی اخراج ناگهانی حدود 180 نفر(طبق گفته کارگران اخراج شده) از کارگران حوزه حراست نفت و گازگچساران است و آنان خواستار بازگشت به کار وپرداخت معوقات حقوقی خود هستند.

متاسفانه تا این لحظه هیچ پاسخی از سوی مسئولان شرکت نفت و گازگچساران به خواسته‌های کارگران داده نشده است.

یکی ازاین کارگران معترض می گوید: بیشتر این کارگران اخراجی متاهل و دارای فزرند هستند و تامین مخارج زندگی بعد از اخراج بسیار برایمان سخت شده است و نمی‌توانیم جواب زن و بچه‌هایمان را بدهیم.

دیگری گفت:از سال 86 به عنوان نیروی آماده در حراست شرکت نفت و گاز مشغول به کار شدم و در سال 95هم به عنوان نیروی موقت کار را ادامه دادم حال که اخراج شده ام تامین مخارج زندگی برایم بسیار سخت و دشوار شده است.

یکی دیگر از کارگران معتقد است که در سال های 94 و 95 حدود 300نفر جذب حراست شرکت نفت و گاز شدند که در بازده زمانی یکماه اخیر چیزی بالغ بر 180نفر از کار بی کار شده اند اما هنوز نورچشمی ها ، فرزندان مسئولین  و پارتی داران سرکار هستند و این کجای عدالت است.

دیگر هم افزود:متاهل و داری 2فرزند هستم حدود 8ماه سرکار بودم درحالی که در2 ماهه اخیر هیچ حقوقی هم دریافت نکرده ام و اخراج شدم حال چطور می شود یک فرزند مسئول این شهر بعد از بنده و در حدود 2ماه پیش در حراست مشغول به کار شده باشد، اماهنوز اخراج نشده است؟.

کارگران بیکار شده حراست شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با بیان این مطلب که خواهان احقاق حق و بازگشت به کار هستیم از مجموعه مقامات این شرکت خواستند که آن‌ها را در رسیدن به مطالبات حداقلی و نجات از بیکاری یاری دهند.

 

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه‌ها

همه اینها خودشون با پارتی رفتن سر کار حالا دم از قانون وقانون گرایی میزنند ولی خدا رو شکر که همشون اخراج شدن

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها