نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. اسفند 1395 - 10:40
بازیگر سینما و تلویزیون کشور تصریح کرد: متاسف شدم که با این صحنه‌ها در این شهرستان مواجه شدم ،توقع من اصلا این نبود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،هنرپیشه و بازیگر معروف و نوع دوست سینما و تلویزون کشورمان در حاشیه توزیع سبد کالا که توسط بنیاد نیکوکاری دست های مهربان درگچساران صورت گرفت،اظهار کرد: من مدتی است به عنوان سفیر با بنیاد نیکوکاری دستهای مهربان همکاری می کنم و همچنین هنرمندان دیگری هم هستند که با بنیاد های خیریه همکاری می کنند.

آنا نعمتی در مورد آشنایی اش با شهرستان گچساران گفت: شهری که به بام نفتی ایران معروف است و یک سوم نفت کشور از این شهر تامین می شود و دارای منابع عظیم گازی و پتاسیل خوبی در زمینه های کشاورزی و…. دارد.

نعمتی در ادامه عنوان کرد: مشکلات گچساران در خیلی چیزهاست؛ فقر و بیکاری، افراد مستمند به مواد غذایی ساده، خانواده های معلولی که توان تهیه دارو ندارند و افرادی که اصلا تحت حمایت هیچ نوع بیمه ای نیستند، نباید وضعیت زندگی هموطنان گچسارانی من این باشد.

این بازیگر سینما و تلویزیون کشور تصریح کرد: متاسف شدم که با این صحنه‌ها در این شهرستان مواجه شدم توقع من اصلا این نبود.

نعمتی گفت: گچساران شاید از پایتخت کشور دور باشد اما تاریخ ایران است و کتاب‌های بسیاری در مورد این منطقه نوشت شده است و ظاهرا دولت فقط به بعضی از استان ها و مراکز استان ها توجه دارد.

هنرپیشه و بازیگر نام آشنای سینما و تلویزون کشورمان در ادامه افزود: من امروز وضعیت  شهرستان گچساران را از نزدیک دیدم و بسیار غمگین شدم چون تصور من این نبود اما باید برای دولتمردانی که سالها فقط حضور داشتند و کارشان فقط شعار دادن بوده، باید تاسف خورد.

وی با بیان اینکه هدف این بنیاد کمک به تمام مردم کشور است و ما صدای گچساران نیز هستیم، افزود: صدای گچسارانی‌ها را به همه جا می‌رسانیم.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها