نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. بهمن 1395 - 23:54
قول های تاجگردون به ساکنان بافت فرسوده گچساران/
حاشیه های جالب دیدار تاجگردون با مردم محله سادات+تصاویر
همزمان با هشتمین روز از دهه فجر با حضور رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس ۱۰۰ واحد مسکونی بافت فرسوده گچساران به بهره بهرداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن کشور پس از بازدید از پروژه بازآفرینی بافت های ناکارآمد شهری در گچساران در جمع مردم محله سادات در حسینیه مسلم بن عقیل این شهرستان،گفت:در طول هفته بازدید از پروژه های دو الی سه استان بزرگ در کشور از برنامه های کاری ویژه این بنیاد است ،کارهای متنوع وگسترده ای را بازدید می کنم و کاری که در  گچساران انجام می شود کاری فوق العاده وحائزاهمیت است .

در بازسازی همه حوادث کشوری شریک بودم

 وی افزود:به نوعی در بازسازی همه حوادث کشوری شریک بودم، در دوران جنگ استاندار کردستان بودم و در دوره تلخ بمباران های هوایی،به فاصله یک روزبعد بازسازی داشتیم در زلزله گیلان ۲۷۰ هزار واحد مسکونی تخریب شد ،در آن زمان استاندار گیلان بودم وبازسازی منازل در اولویت بود.

 رئیس بنیاد مسکن کشور اظهارکرد:بازسازی بسیارمهم زلزله "بم" که فاجعه ای مصیبت بار بوداز بزرگترین موارد احیای واحدهای مسکونی بود که با این وجود  محل سکونت شما احتمال خطر جدی دارد که اگر در یک حادثه فرو ریزد افراد زیادی دچار آسیب می شوند وشما خسارت های زیاد مالی متقبل خواهید شد.

 تابش افزود: برنامه ای که دولت ومسئولین نظام پیاده کرده اند بی سابقه است وهرگاه حادثه ای درجایی رخ دهد ،قبل از حادثه ما می توانیم آن منطقه را نوسازی ومقاوم سازی کنیم واین کار در اینجا شروع شده ومستلزم همکاری شماست .

محله را به بهترین وجه بازسازی خواهیم کرد

رئیس بنیاد مسکن کشور تاکید کرد:جمله سختی دارم اگر این کار را انجام ندهید اعتبارات پایدار نخواهد بود و تعجیل درپرونده سازی وتسریع درآواربرداری از واجبات است تاحوادث ومسائل گوناگون که مراتب درگیری روزمره دارد ایجاد نشود،از این فرصت استفاده کنید ومنازل خود رانوسازی کنید باید محیطی مطلوب برای کسب وکار وزندگی ایجاد شود وچاره ای برای این اشتغال ها شود و سکونت مردم سهل وسریع شود.

 تابش درادامه گفت: گناه کودکان ماچیست که محیط شاداب وبه روز ندارند؟محله را باکیفیت فوق العاده وبسیار بالا، به بهترین وجه بازسازی خواهیم کرد.

غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت درمجلس درادامه گفت:این آبادانی چاره ساز حال وآینده شما خواهد بود،اگر زلزله دیروز یک ریشتر بالاتر بود بی شک این محله واین شهر عزادار می شدند،حال اگر کسی که بیمار است و خود را درمان نکند فجایع زیادی در سلامتش رخ می دهد ودچار عواقب بد خواهد شد.

 وی افزود: بهترین روش کمک دولت محترم بازآفرینی بافت های فرسوده وناکارآمد شهری است واین حرکت دولت انگیزه ای بین شهروندان به وجود آورد ،در همین حسینیه قول دادم کار بازآفرینی محله سادات گچساران ۴ ساله به سرانجام برسد و در ۴ سال آینده محله امروز نباشدوتحولاتش برای آینده خودتان و تغییرات زندگی خودتان باشد.

قول می دهم هیچ وقت رهایتان نکنم

تاجگردون اظهار کرد:آوردن ۱۵۰ میلیاردتومان در این محله کار ساده ای نیست این عنایت مسئولین ودعای خیر شماست در این دوسال به عنوان وکیل قول می دهم هیچ وقت رهایتان نکنم .

وی ادامه داد:هر مسئولی وارد این شهر شود محلات شما را می بیند که این کمک به آبادانی شهر شماست هیچ جای کشور اینگونه وام نمی دهند وهمکاری نمی کنند ،شهرداری گچساران حقوق کارمندانش را پرداخت نکرده است اما چون دلشان برای شهر شما می سوزد باتمام توان پابه پای شما کمک می کنند .

 تاجگردون درادامه با اشاره به حادثه تلخ خرداد ماه امسال افزود:در ریزش آوار یک منزل فرسوده ، کارگری جان باخت ،یک زن بیوه شد و دو فرزند پدرشان زیر آوار ماند ،باید حواسمان به این موارد باشد چرا باید بگذاریم زندگیمان اینگونه باشد؟

 نماینده گچساران و باشت در مجلس گفت: می دانم این شهر و این نقطه بیشترین فقر ومشکلات را دارد حکومت نمی تواند همه کارها را با هم انجام دهد ،می توانیم با اراده جلو برویم راهی که شروع شده را ادامه خواهیم داد ،فقر ومشکلات زندگی را گام به گام حل می کنیم .

خیلی از موارد شخصی شما را نمی توانم حل کنم

تاجگردون درادامه  با تشکر از رئیس بنیاد مسکن کشور تاکید کرد:در تماسم با معاون بنیاد مسکن کشوردعوت به حضور وی در این برنامه را داشتم که رئیس بنیاد مسکن کشور مرا مفتخر کردند و میهمان شهرمان شدند قدر این حضور را بدانید ،من خیلی از موارد شخصی شما را نمی توانم حل کنم وبه سهم خودم پوزش می طلبم وفکر می کنم در حد توانمان کار کنیم واین زندگی را آجر به آجر می سازیم .

 وی گفت:مهندس تابش حضورش گرانبهاست واز دوران پیشتر او را می شناسم ایشان همواره در دستگاههای دولتی بودند و سابقه سه دهه خدمت مفید دارند.

امیدوارم بتوانم به جیب تک تک شما کمک کنم 

تاجگردون خطاب به مردم محله سادات افزود:بسیاری از شما تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستید وتنها دریافتی شما۷۰ هزار تومان است در مجلس این اعداد به ۲۰۰ هزار می رسدو بازنشستگانی که زیر ۲۲ میلیون مستمری می گیرند عدد حقوقشان به حد شاغلین خواهد رسید امیدوارم در تلاش برای هموطنانم بتوانم به جیب تک تک شما کمک کنم .

از حاشیه های این دیدار ازدحام و محاصره نماینده گچساران و باشت از سوی مردمی بود که هر بار که تاجگردون به این محله می آید خیل زیادی نامه را به سوی وی روانه می کنند و همچنین پیرزن سالخورده ای که هر بار نماینده گچساران و باشت را می بیند به سمت وی رفته و مطالباتش را به او می گوید گاهی با آرامش و گاهی هم با تشر و تندی که حکایت تاجگردون و محله سادات همیشه اینگونه است ازدحام مردم و محاصره وی توسط پیرزن ها.

 
تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه‌ها

آقای تاجگردون منظورتان از اینکه میگویید( حکومت نمیتواند همه کارها را با هم انجام دهد،میتوانیم با اراده جلو برویم..)چیست؟؟؟!!!!منظورتان این است که حکومت بازسازی را انجام نداده و شما مامور حکومت نیستید؟؟!!! و از مردم هستید و با پول اجدادتان کمک به محله های محروم میکنید؟؟؟؟!!!!!!چرا این اقدام را در طول سالیان گذشته انجام ندادید؟؟؟؟؟!!!!!
کدام نماینده یا مدیر را میشناسید با شهامت بگوید30ملیون تومان از بودجه مملکت را یک حاجی توی خانه اش میگیرد نه به درد مردم میخورد نه به درد دین تاجگردون

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها