نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. بهمن 1395 - 15:50
کمبود امکانات ،عدم توجه مسئولین به مشکلات ورزشکاران واستفاده ناعادلانه از اماکن ورزشی از جمله گفته های پیشکسوت ورزشکار خطاب به وزیرورزش و جوانان در گچساران بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان پیش از ظهر امروز از طریق فرودگاه گچساران وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شد.استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده گچساران و باشت در مجلس و فرماندار گچساران و جمعی از مسئولان استانی و محلی در فرودگاه گچساران از وزیر ورزش و جوانان استقبال کردند.

بعد از مراسم استقبال وزیر ورزش به همراه جمعی از مسئولان استانی و محلی در گلزار شهدای گمنام گچساران حضور یافت و در هفتمین روز از ایام الله دهه فجر با حضور در گلزار شهدای گمنام این شهرستان به مقام شامخ آنان ادای احترام کرد."مسعود سلطانی فر" و برخی مسئولان استان با قرائت فاتحه و اهدای گل بر مزار شهدا، یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.

وزیر ورزش در ادامه از پروژه دریاچه مصنوعی گچساران ،مجموعه ورزشی شهید بشارت و چمن ورزشگاه تختی این شهرستان بازدید کرد.

دریاچه مصنوعی گچساران قابلیت تفریحی و ورزشی دارد و در نوع خود در جنوب کشور کم نظیر و یک پروژه شاخص محسوب می شود، ترکیب این دریاچه مانند پل خواجو و سی و سه پل است که دارای رستوران، اغذیه فروشی و قابلیت ورزشی مانند پیست اسکی، دوچرخه سواری، قایقرانی،زمین چمن و بسکتبال است.

بازدید از مجموعه ورزشی شهید بشارت و حضور در جمع رزمی کاران به همراه شکستن قالب های یخ توسط مربی کونگ فو "امین اسدی" از دیگر برنامه های حضور وزیر ورزش در این مجموعه ورزشی بود.

وی همچنین به همراه مسئولان و نماینده گچساران و باشت در مجلس از ورزشگاه تختی این شهر بازدید و وضعیت کنونی ورزشگاه را از نزدیک مشاهده کرد.

در این بازدید غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت در مجلس با ابراز نارضایتی از وضعیت این ورزشگاه در حضور وزیر ورزش گفت: این تنها استادیوم ورزشی این شهر است و با وضعیت کنونی همه بار ورزش به دوش ورزشگاه اختصاصی شرکت نفت وگاز افتاده است.

مسعود سلطانی‌فر با بیان اینکه هزینه نگهداری چمن طبیعی در ورزشگاه تختی گچساران زیاد است به مسئولین پیشنهاد کاشت چمن مصنوعی در این ورزشگاه را داد.

درادامه وزیر ورزش جهت دیدار با ورزشکاران،پیشکستوتان و قهرمانان ورزش گچسارانی  به همراه مسئولین استانی و محلی راهی سالن اجتماعات آزادی شرکت  نفت و گازگچساران شد که در بدو ورود با استقبال جمعی از موتورسواران ،اسب سوران ، کودکان با لباس های زیبای محلی  و رزمی کاران خردسال قرار گرفت.

مراسم باآغاز تلاوتی چند از کلام الله قرآن مجید شکل رسمی به خود می گیرد، مراسم با پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران ادامه می یابد.اجرای کلیپ و معرفی موقعیت جغرافیایی شهرستان گچساران ،توانمندی و معرفی استعداد های ورزش گچساران از دیگربخش های این کلیپ بود.

درادامه فرماندار گچساران جهت عرض خیر مقدم به میهمانان به روی سن رفت و دقایقی کوتاه به بیان مشکلات ورزش این شهرستان پرداخت.

عبدالرحیم رحیمی با انقاد از وزیر ورزش گفت:از شما وزیر محترم خواستارم نگاه ویژه ای به ورزش گچساران داشته باشید ،سایر شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد نیز از نظر زیرساخت های ورزشی شرایط مطلوبی ندارند و صفر هستنداما ما یک چیز داریم و آن هم استعدادهای نابی است که اگر زیرساخت ها مهیا شود شاهد شکوفایی و مدال آوری ورزشکاران این دیار در رقابت های مختلف ملی و بین المللی خواهیم بود.

موسیقی شاد با اجرای خواننده گچسارانی همراه با نورپردازی جذاب حال و هوایی متفاوت به این مراسم باشکوه در هفتمین روز از سی و هشتمین دهه فجر انقلاب در گچساران بخشیده بود.

حال نوبت به سخنرانی تاجگردون که می رسد یکی از پیشکسوتان ورزش گچساران در اعتراض به وجود مشکلات ورزش درگچساران ،از مسئولین وقت کوتاهی برای بیان خواسته هایش مطالبه می کند که تاجگردون 2دقیقه از 4دقیقه وقت سخنرانی اش(به قول مجری برنامه) را به فرد معترض می دهد.

کمبود امکانات ، عدم توجه مسئولین  به مشکلات ورزشکاران واستفاده ناعادلانه از اماکن ورزشی گچساران از جمله گفته های این ورزشکار معترض در این نشست بود که با تشویق حضار ، ورزشکاران،دختران وبانوان گچسارانی همراه شد. 

 

درادامه نماینده گچساران و باشت در مجلس با اشاره به سفر وزیر ورزش به کهگیلویه و بویراحمد گفت:هدف اصلی امروز حضور وزیر ورزش در این همایش نشست با ورزشکاران و شنیدن دغدغه‌ها و همچنین اصلاح امور نرم افزاری برای ورزشکاران گچسارانی است.

تاجگردون درادامه خطاب به وزیر ورزش تاکید کرد:اگر مشکلات ورزشی این منطقه حل شود ورزشکاران این منطقه می‌توانند گوشه‌ای از دغدغه و مشکلات ورزشکاران را در سطح کشور برطرف کنند و ورزشکاران این شهرستان  در این خصوص دارای استعدادهای نهفته‌ای هستند.

قطع شدن صدای میکروفن تاجگردون هم از حاشیه های جالب این نشت بود.

وی درادامه با اشاره به خاطره قوری پیشکسوت ورزش گچساران افزود:"عمو حسن باشت باوی" پدر بوکس ایران یکی از بزرگان ورزش گچساران است که شهردار و شورای شهر این قول را داده‌اند که نمادی از این پیشکسوت ورزش بوکس در یکی از میادین این شهر نصب کنند.

در این مراسم از حسن باشت باوی پدر بوکس ایران ،سعید رامین و نوشادی دو ورزشکاری که به دلیل حادثه بر روی ویلچر مراحل درمانی خود را می گذرانند،و نیزصادق خادمی خیر ورزشی و حشمت الله دشتی پیشکسوت ورزشی تجلیل به عمل آمد.

پایان بخش این مراسم سخنرانی وزیر ورزش دولت تدبیر و امید بود که همچون دیگر دولتمردان دولت یازدهم با وعده های گشایش در برجام ، رفع تحریم ها و آغاز روزهای طلایی در کشورهمراه بود.

انتهای پیام/م

 

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه‌ها

از اینکه نماینده ای توانمند چون تاجگردون داریم به خدا خیلی خوشحالم
خدا به داد ورزش گچساران برسد
امین جان خسته نباشی انشاالله که یخ دل جوانان این شهرستان را بشکنی
ضمن تشکر از همه دست اندرکاران بخصوص رزمی کار جوان امین اسدی امیدوارم با این روحیه خستگی ناپذیر موفق باشی

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها