نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
1. بهمن 1395 - 22:40
شهردارگچساران گفت:در این بخش مشکلاتی از نظر تجهیزات و خودرو داریم که خوشبختانه با خریداری یک دستگاه خودروی هیجده تنی آتش نشانی و پرداخت پول آن به زودی به امکانات ما افزوده خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، اردلان زینل زاده شهردار گچساران در گفت وگو با این پایگاه خبری ضمن ابراز تاسف از سانحه ساختمان پلاسکوی تهران و کشته شدن شماری ازهموطنان در این حادثه ، گفت:علت حادثه هرچه باشد جای خود را دارد، اما این قبیل حوادث به هر دلیلی صورت می گیرد و مهم این است که ما آمادگی مقابله با اینگونه حوادث را از نظر آموزشی و مجهز بودن به تجهیزات لازم را داشته باشیم.

وی افزود:بهتر است از قبل تمهیدات لازم جهت ایمن سازی ساختمان ها از جمله مجهز شدن به سیستم هوشمند اطفای حریق در ساختمان های بلند صورت گیرد و در حادثه ای که در ساختمان پلاسکوتهران رخ داد مطمئن هستم همکاران آتش نشان نهایت تلاش خود را کردند اما خروجی کار متاسفانه دلخراش شد.

زینل زاده درادامه در خصوص آخرین وضعیت امکانات ایستگاه های آتش نشانی در این شهرستان، اظهارکرد:در این بخش مشکلاتی از نظر تجهیزات و خودرو داریم که خوشبختانه با خریداری یک دستگاه خودروی هیجده تنی آتش نشانی با پیگیری های نماینده این شهرستان و پرداخت پول آن به زودی این خودرو به امکانات ما افزوده خواهد شد.

وی با اشاره به مشکلات آتش نشانان در سطع شهر و بافت فرسوده این شهرستان در صورت بروز حادثه تصریح کرد:مشکلی که در سطح این شهرداریم وجود بافت فرسوده و معابر تنگ در بعضی مکان ها از جمله مرکز شهراست ،بنابراین وجود تعدادی ساختمان بلند مشکلات و مخاطره ای زیادی را در این محدوده به وجود آورده  که اگر خدای ناکرده اتفاقی رخ دهد قطعا مشکلاتی در زمینه خدمات دهی خواهیم داشت.

شهردارگچساران تاکید کرد:باید نصب سیستم اطفای حریق هوشمند در دستور کار قرار گیرد و مردم هم در این زمینه همکاری و استقبال نشان دهند واگر ضوابط توسط مردم و مسئولان رعایت شود قطعا باعث و شاهد کاهش حوادث جانی و مالی در این مواردخواهیم بود.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها