نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. دى 1395 - 12:37
دبیرکل جمعیت فداییان اسلام خطاب به یکی از سران فتنه گفت:سکوت کن و بگو آنچه رهبر می گویدقبول دارم .در دوره نخست وزیری ات مثل استخوانی بود که درگلویش گیر کرده بودی .آنچه را که تو انجام می دادی مجبور بود امضا کند بخاطر اینکه خلاف نظر رهبرش سخنی نگوید تو هم خلاف سخن رهبرت چیزی مگوی.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،محمد مهدی عبدخدایی دبیرکل جمعیت فداییان اسلام در مراسم گرامیداشت 9دی در جمع مردم ولایتمدار گچساران به تحلیل حوادث و اتفاقات سال 88 و نقش حماسه ماندگار 9 دی در مهار عناصر فتنه پرداخت و گفت:فرهنگ اسلامی و شیعه ما می تواند قلم های استکبار را بکشد و کشوری مترقی بسازد.

وی با اشاره به دوران قبل از انقلاب و دوران مشروطه افزود:در زمان رضا خان همه جای ایران ناامن بود وانگلیسی ها به دنبال غارت دودستی نفت بودند و راه آهن از شمال به جنوب زدندتا اموال کشورا چپاول کنند.

عبدخدایی اظهارکرد:آن دوران چنان قحطی درکشور بوجود آمد که مردم دانه خرما را آسیاب می کردند و می خوردند.انگلیسی ها در زمان رضاخان 250میلیون دلار کشور را خرج راه آهن کردندو نفعش را متفقین بردند.

وی گفت:یک قزاق بی سواد را برراس مملکت گماردندکه با چکمه وارد حوزه های سیاست ،اقتصاد و فرهنگ می شد در حالی که هیچ فهمی از مسائل مملکت نداشت.

دبیرکل جمعیت فداییان اسلام اظهارکرد:بعد از شهریور20سه دسته ظهور یافتند دسته اول خداباور ستیزانی بودند که هدفشان ترویج اسرائیل و کمونیسم بود.دسته دوم ملی گرایانی بودند که در حزب ملی ایران جمع شده بودند و هدفشان ترویج لائیک بود.دسته سوم هم گروهی بودند که شیعه باورستیز بودند.

وی افزود :در آن زمان همه روحانیون سه دسته بودند که یک دسته به دنبال گسترش دانش بودندو هدفشان این بود که با مسائل علمی دنیا به شکل علمی برخورد نمایند و شیعه را به همه عالم صادر نمایند.دسته دوم روحانیون استعمار ستیز بودند که سنبل آن ها آیت الله کاشانی بود و دسته سوم هم روحانیون جوانی بودند که می گفتند اجرای مو به موی احکام اسلام.

عبدخدایی گفت:مظهر آرمان گرایی را در وجود امام(ره) می بینیم،استعمار ستیز است و برعلیه جریان کاپیتولاسیون سخنرانی می کندو در جریان انقلاب می گوید جمهوری اسلامی نه یک کلمه زیاد و نه یک کلمه کم.

وی اظهارکرد:هر سه جریان در وجود امام جمع است که انقلاب را به پیروزی می رساندو امام ایران را اسلامی می کند در حالی که همه دنیا بر این عقیده بودند که اگر قرار باشد انقلابی شود باید نظریه های غربگرایانه و سوسیالیستی اجرا شود.

دبیرکل جمعیت فداییان اسلام تصریح کرد:بعد از پیروزی انقلاب دشمنان  نظام به روش های مختلف فتنه گری می کنند و امام یکی پس از دیگری فتنه ها را خاموش می کند.دشمنان چاره کار را در جنگ می بینند و به کشوردر شهرویور58 حمله می کنند.

عبداخدایی با اشاره به حمایت غرب از فتنه 88گفت:وقتی هیلاری کلینتون از جریان فتنه 88حمایت کرد خواص می بایست به خود شک می کردند .آمریکا می خواهد ایران را داشته باشد که در چنگال امپرالیسم و استعمار غرب باشد.

وی افزود:رهبر فرزانه انقلاب بد عهدی ها را می شناسد و می داند که استعمار مذاکره سرش نمی شود.امریکا می خواهد تمام ایران و خاورمیانه را تصرف کند.

عبدخدایی تصریح کرد:امروز خیلی می گویند چون ایران در هتل هایش خبری از شراب نیست و اجازه نمی دهند که زنان در آب دریا شنا کنندبه همین جهت توریست نداریم.

دبیرکل جمعیت فداییان اسلام گفت:ما اجازه نخواهیم داد که ایران به زمان محمدرضا پهلوی و دروان قبل از انقلاب بازگردد تا شاهد ساخت فیلم های مستهجن باشیم.

وی افزود:اکنون ملت ما زنده است و در حال ترقی و پیشرفت است در زمان پهلوی برای جمعیت 30میلیون نفر ایران پزشک از بنگلادش می آوردند.در آن زمان مردم گوشت یخ زده مصرف می کردند،اما امروز با80میلیون جمعیت مصرف سرانه هر فردایرانی سه برابر زمان شاه است.

عبدخدایی اظهارکرد:این ملت منسجم و مقتدرانه در برابر تمام دشمنان ایستاده است تا از اسلام نابش دفاع کند.امروز انقلاب اسلامی برای تمام دنبا حرف دارد و می تواند تمام دنیا را با فقه شیعه مدیریت کند.

دبیرکل جمعیت فداییان اسلام تصریح کرد:فتنه گران 88همان خوارج عصر امام علی علیه السلام هستند،فتنه گران دم از دموکراسی می زدند در حالی که دموکراسی انجام شده بود.

وی افزود:اگر جریان فتنه 88در ایران به پیروزی می رسید بدون شک پای آمریکاییان به ایران چفت می شد.اگر حوادث فتنه 88رخ نمی دادشاید روحانی در انتخابات گذشته که رئیس جمهور شدبالای 30میلیون رای کسب می کرد.

عبدخدایی تصریح کرد:مقام معظم رهبری اختلاف فراوانی با نخست وزیروقت در ریاست جمهوری داشتند اما وقتی امام نخست وزیر را تعیین کرد،ایشان اطاعت محض از ولایت نمود.

وی درادامه خطاب به یکی ازسران فتنه افزود:مجلس خبرگانی را که خودت انتخاباتش را کرده ای، این شخصیت را به رهبری انتخاب کرده است.بعد از ارتحال حضرت امام (ره)مقام معظم رهبری رهبرشدند و در این مجلسی که مقام معظم رهبری را خبرگان انتخاب کردند انتخاباتش را "میرحسن موسوی" که نخست وزیروقت بود انجام داد.

دبیرکل جمعیت فداییان اسلام تاکید کرد:مقام معظم رهبری آنچه می گوید حجت است ،آقای موسوی چرا حادثه درست می کنی؟.چرا در روز عاشورا اینچنین می کنی که مردم مسلمان علیه تو حرکت کنند .

وی گفت:سکوت کن و بگو آنچه رهبر می گویدقبول دارم .در دوره نخست وزیری ات مثل استخوانی بود که درگلویش گیر کرده بودی .آنچه را که تو انجام می دادی مجبور بود امضا کند بخاطر اینکه خلاف نظر رهبرش سخنی نگوید تو هم خلاف سخن رهبرت چیزی مگوی.

دبیرکل جمعیت فداییان اسلام افزود:چرا در روز عاشورا علیه مقدسات مردم ایران قیام می کنی و چرا عده ای را تحریک می کنی تا دشمنان و امریکا طبل شادی بزند .

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها