نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
7. دى 1395 - 10:00
جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خطاب به سران فتنه گفت:اگر راست می گویید حرف امام(ره) برای شما ملاک بود و سربازامام بودید چرا به رسالت و وظیفه خود در قبال انقلاب عمل نکردید؟اگر انقلابی بودید چرا با ضد انقلاب همراه شدیدو در دامان استکبار افتادید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ جهانگیر انصاری جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمدصبح امروز در مراسم گرامیداشت 9دی در دانشگاه آزاد گچساران با بیان اینکه بی بصیرتی برخی خواص در سال 88 موجب شد تاخسارت های جبران ناپذیری به ملت وارد شود،گفت:فتنه گران حلاوت و شیرینی انتخابات را در کام مردم تلخ کردندو دل امام زمان (عج)و نایب برحقش مقام معظم رهبری را به درد آوردند.

وی افزود:این در حالی است که از اول انقلاب دشمنان قسم خورده نظام و در راس آنها استکبار جهانی وبه نوعی از انحاءمقابل نظام اسلامی سناریوهای مختلفی از قبیل اختلافات بین قومیت ها ،ترور و تخریب را عملا به صورت میدانی اجرا کردند که به حول و قوه الهی و به طروق مختلف در برابر ملت بصیر ایران اسلامی همیشه شکست خوردند.

انصاری اظهارکرد:پس از فراز و نشیب های اوایل انقلاب دشمنان جنگ 8ساله را بر ملت ایران تحمیل کردند که باز در این جنگ سخت شکست خوردند . از سال 62اتاق فکری تشکیل دادند تا باز نفرتی را که به نظام اسلامی داشتند را عملی کنند.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد:دشمنان بعد از جنگ 8ساله فشارهای اقتصادی و تحریم های ظالمانه زیادی را نیزعلیه ملت ما طراحی کردند و به اشکال مختلف در حال انتقام از نظام اسلامی بودند.

وی درادامه با اشاره به انتخابات سال 88گفت:وقتی ملت با لبیک به ندای رهبری قریب به 40میلیون نفر در انتخابات 88شرکت کردند این شور و شعور مردم در انتخابات به هیچ عنوان برای دشمنان نظام  قابل هضم نبود و این درحالی بود که دشمنان به همراه عوامل داخلی بحث تقلب درانتخابات را به روی زبان ها انداختند.

انصاری افزود:حتی کسانی که با بی بصیرتی در چنگ دشمنان نظام افتادند تا قبل از انتخابات ملاک را تبعیت از قانون می دانستند.اما چه شد که بعد از نتیجه انتخابات و آن احترامی که می بایست به رای حداکثری که با شمارش آرا مشخص شده بود می دانند، چرامدعیان قانون به قانون عمل نکردند.

این یادگار 8سال دفاع مقدس تصریح کرد:دشمنان اسلام غباری از نوع فتنه 88 را در کشور و در پایتخت طراحی کردند تا حق و باطل را به شکلی رقم بزنند تا تفکیک آن برای برخی ها سخت شود.

انصاری گفت: قبل از انتخابات، مقام معظم رهبری با معرفی 4نامزد ریاست جمهوری ویژگی ها و خصوصیات این کاندیداها رو بیان فرمودند و در این خصوص روشنگری های لازم را انجام دادندو دیگر نیازی نبود که از طرف برخی نامزدها قانون شکنی انجام شود وخود را دامان دشمن رها کنند.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد:متاسفانه عده ای بی بصیرت اعتماد مردم به نظام اسلامی را که بزرگترین سرمایه این ملت است، خدشه دار و تفرقه افکنی کردند.بی بصیرتی برخی خواص باعث شد که در فضای غبارآلود فتنه  مسیر را گم و دچار انحراف شوند.

انصاری با بیان اینکه چراغ سبز فتنه گران به استکبار موجب ایجاد تحریم ها و فشارهای دیگری بر ملت شد افزود:دشمنان بیش از 10 تا 15 سال این سناریو را طراحی کردندتا در فتنه 88 به اجرا درآمد.

وی گفت:سران فتنه قبل از انتخابات با گفتمان عمل به قانون وارد عرصه انتخاباتی شدندولی متاسفانه اسیر چنگ شوم استکبار شدند و حتی هنوز هم حاضرنشدند تعرض به علم ابا عبدالله الحسین (ع)،تعرض به عزاداران حسینی و تعرض به  اموال بیت المال  و خطوط قرمز و جایگاه ولایت را محکوم کنند.

انصاری اظهارکرد:سران فتنه بی بصیرتان تاریخ در عصر انقلابنداین لگه ننگ را برای خود تا ابدالدهر برای خود در تاریخ عمر انقلاب ثبت کردند.16بار شمر در رکاب امام علی(ع) جنگید اما بی بصیرتی شمر در آینده باعث شد سر دردانه فاطمه زهرا(س) را در کربلا بر سر نیزه کند.

وی درادامه با بیان اینکه ماموریت انقلاب و رسالت نظام اسلامی مبارزه با طاغوت است ،تصریح کرد:تعریف از سران فتنه در محیط دانشگاهی معنایی نداردو در هیچ فضایی و مکانی نبایید اجازه چنین اقدامی داده شود کما اینکه اگراجازه تعریف از سران فتنه در محفلی داده شود از شمر هم تعریف کرده اید که اگر اجازه دادید از شمر تعریف شود دیگر انقلابی وجود نخواهد داشت.

این رزمنده دوران دفاع مقدس گفت:در طول این 38سال از عمر پربرکت انقلاب علی رغم تحریم های ناجوانمردانه غرب علیه ملت و مشکلات زیادی که دشمنان بر نظام ما تحمیل می کنند خط مقدم ما از ساحل اروند به ساحل مدیترانه تغییر یافته است.نظام ما در حال پیشبرندگی است در حال حرکت روبه جلو است و در برخی جهات شاید این حرکت کند شده باشدولی همچنان با صلابت ادامه دارد .

انصاری گفت: همین حماسه سازی شهداءو ایثارگری رزمندگان در ادوار مختلف انقلاب به نظام عزت و اقتدار بخشیده است اما متاسفانه فتنه گران در سال 88با احساسات و اعتقادات ملت بزرگ ایران بازی  کردند ،قرآن ها و مساجد را آتش زدند و به عزاداران عاشورای حسینی تعرض و بی حرمتی کردند.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد درادامه خطاب به سران فتنه گفت:اگر راست می گویید حرف امام(ره) برای شما ملاک بود و سربازامام بودید چرا به رسالت و وظیفه خود در قبال انقلاب عمل نکردید.سران فتنه اگر مدعی بودید واگر انقلابی بودید چرا با ضد انقلاب همراه شدیدو در دامان استکبار افتادید،اگر بصیرت داشتید چرا تا الان حتی یکبار هم اتفاقات و حوادث 88رامحکوم نکردید.

وی افزود:کسانی که در برابر رهبری دسیسه درست می کنند و دهن کجی می کنند عقل ناقصی دارند ،تعریف از سران فتنه برای ما نان و نمک نمی شود ما باید وحدتی که مورد تایید مقام معظم رهبری است دنبال کنیم،وحدتی که لازم است بین اقشار مختلف جامعه ایجاد شود و گوش به فرمان ناخدای این کشتی که برای این نظام ترسیم شده است راهمراهی کنیم.

انصاری گفت:دشمن به خوبی می داند بهترین سرمایه مردم حفظ وحدت است و اآن ها در تلاشند تا این سرمایه بزرگ را از ملت سلب و یاس و ناامیدی را در جامعه حکمفرما کنند .

وی درادامه با اشاره به حماسه سازی ملت ایران در9دی 88گفت:ملت بصیر ایران اسلامی با روشنگری و بصیرت دهی رهبر انقلاب در روز 9دی،عاشورای دیگری را خلق کردند و در حقیقت روز 9دی عاشورایی در عاشور بود.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد  افزود:ملت ما تفکر و اندیشه ای را که نشات گرفته از فرهنگ عاشورایی است با هیچ تفکر دیگری معامله نخواهند کرد.دشمن همیشه در معادلات خود و در شناخت مردم ما در اشتباه بوده و هیچگاه نتوانست مردم ما بشناسد .

انصاری اظهارکرد:وزیر وقت امور خارجه آمریکا گفته بود که ما در فتنه 88تمام گزینه ها را وارد میدان عمل کردیم اما دهه اول محرم تمام تلاش های ما را بر باد فنا داد.

انصاری اظهارکرد:دشمنان با همراهی مهره های فریب خورده داخلی در تلاش برای براندازی نظام بودند اما به حول قوه الهی تمام نقش ها و ترفندهای دشمنان در 9دی نقش بر آب شد.

وی افزود:9دی عرق شرم امت را در طول تاریخ بخاطر بی بصیرتی در ماجرای سقیفه پاک کردو در 9دی فریاد لبیک یا حسین بلند شد و 9دی روزی بود که ملت یکبار دیگر با ولایت بیعت کردند.

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

مرحبا به فرمانده شجاع و دلیر خطه کهگیلویه و بویراحمد. افتخار استان هستین و در پناه ایزد منان موفق و موید باشید

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها