نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. آبان 1395 - 8:10
مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت:منصوریان هم خودش می‌داند که من از چین پیشنهاد دارم ولی همه چیز را به مدیر برنامه هایم سپرده ام.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،کاوه رضایی در خصوص صحبت‌هایی که از دو روز پیش پیرامون جدایی وی از استقلال مطرح شده است گفت: من نمی خواهم زیاد وارد اینگونه مسائل شوم و اصلا اهل این همه حواشی و جار و جنجال نیستم.

وی افزود: من خودم را درگیر نمی‌کنم و همه چیز را به مدیر برنامه هایم سپرده ام. او پیگیر کارهایم است و من کار خودم را انجام می‌دهم و او هم کار خودش را.

مهاجم استقلال تاکید کرد: مدیر برنامه های من مرتب با منصوریان در تماس است و من همه چیز را به خودشان واگذار کردم که راهکار مناسب را پیدا کنند.

رضایی در ادامه گفت و گو با فارس در خصوص اینکه آیا قرار است مدیر برنامه های وی برایش تصمیم بگیرد گفت: مدیر برنامه های من با منصوریان صحبت خواهد کرد ولی من تصمیم نهایی را خودم می گیرم.

وی تاکید کرد: خود آقای منصوریان هم می‌داند که من از چین پیشنهاد دارم و در جریان امور قرار گرفته است.

رضایی در پایان گفت: دیگر در مورد این مساله صحبت نخواهم کرد چون اصلا در فوتبالم اهل جنجال و اینگونه مسائل نیستم. این یک مساله اداری و درون خانواده است که مطمئنا در مورد آن تصمیم گیری خوبی خواهم کرد. فقط این را از قول من بنوسید که می‌خواهم فوتبال بازی کنم، همین.

 

 
منبع: فارس
 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها