نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. آبان 1395 - 16:36
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران گفت:توقع این است که دانشگاه های گچساران نیز باید فعالتر و بابرنامه تر به پیشواز گرامی داشت 13آبان بروند که تاکنون بنده برنامه ای از سوی این دانشگاهها در این خصوص مشاهده نکرده ام.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،یدالله مرادی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: روز 13 آبان ماه سالگرد سه رویداد تاریخی در تاریخ نهضت ایران اسلامی است و باید این روز را به بهترین نحو گرامی بداریم وبا توجه به دو مناسبت مهم روز 13 و 19 آبان‌ماه برنامه‌هایی در این شهرستان در نظر گرفته شده که با تجدید خاطره دوباره بتوانیم یاد و خاطره آن روزها را برای نسل امروزی و جوانان زنده نگه داریم.

 

وی افزود:رویداد دیگری که امسال درگچساران اتفاق می‌افتد و جز افتخارات این شهرستان است برگزاری اجلاسیه نماز است که با همکاری ادارات و مسؤلان بتوانیم این اجلاسیه را به نحو احسن برگزار کنیم.

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران افزود:سالهاست که سیطره آمریکا بر کشورهای اسلامی مستولی شده لذا عده‌ای از جوانان انقلابی و با رهنمودهای امام راحل این هیمنه را در سال 1343 شکستند و از همان ابتدا روحیه مبارزه با استکبارستیزی در جوانان انقلابی صورت گرفت.

 

وی اظهارکرد: 19 آبان ماه 57 یادآور قیام ، هوشیاری و وحدت در گچساران است که مردم در آن روزها با یک حرکت پرشور و نشاط این انقلاب را به وجود آوردند و در همان روز در محل مسجد شهیدان 6 شهید را در یک روز تقدیم نظام جمهوری اسلامی کردند.

 

مرادی درادامه به راهپیمایی و تجمع در روز 19 آبان ماه جاری اشاره کرد و گفت: در روز 19 آبان ماه با تجمع عموم مردم، ادارات و نهادهای دولتی در مسجد شهیدان این روز را گرامی خواهیم داشت وسخنران این تجمع یکی از فرزندان 6 شهید قیام 19 آبان 57 است که راس ساعت 10 صبح آقای سید موسی بلادیان به سخنرانی خواهند پرداخت.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران افزود: راهپیمایی روز 13 آبان‌ماه امسال در سه نقطه شهر بوده که ادارات، دستگاه‌ها ، عامه مردم، کسبه همراه با جریان دانش آموزی و دانشجویی همراهی می‌کنند.

 

وی به مسیر راهپیمایی اشاره و بیان کرد: در حوزه کارکنان دولت، مدارس تابعه و ادارات در یک محل کنار پمپ بنزین تجمع و به میدان امام خمینی(ره) می‌روند،نقطه دوم حوزه شرکت نفت و مدارس تابعه در محل ایستگاه شرکت نفت تجمع و به طرف میدان امام خمینی(ره) و نقطه سوم مناطق پانصد دستگاه محلات رادک، سادات و مابقی تجمع  انتهای خیابان بلادیان و به سمت میدان امام خمینی(ره) راهپیمایی خواهند کرد.

 

مرادی گفت: برگزاری این مراسم در ساعت 9 صبح روز پنج‌شنبه با قرائت قرآن، دکلمه، مداحی و سخنرانی با اجرای دانش‌آموزی و دانشجویی است.

 

این مسؤول تاکید کرد: روز 13 آبان ماه باید به عنوان وحدت کلمه معنا پیدا کند و فارغ از جریان سیاسی همه کسانی که استکبار و اعمال استکبار برای آنها دردآور است در این مسیر و این روز حضور پیدا می‌کنند.

 

وی افزود: امروز متاسفانه برخی به اشتباه فکر می کنند ۱۳ آبان تنها مختص دانش آموزان است و در راهپیمایی این روز شرکت نمی کنند که باید بدانند۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبارجهانی بوده و همه اقشار باید در راهپیمایی شرکت کنند.

 

مرادی گفت:توقع این است که دانشگاه های گچساران نیز باید فعالتر و بابرنامه تر به پیشواز گرامی داشت این روز بروند که تاکنون بنده برنامه ای از سوی این دانشگاهها در این خصوص مشاهده نکرده ام.

 

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها