نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. آبان 1395 - 16:35
فرمانده سپاه ناحیه گچساران مطرح کرد؛
اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر با عنوان محله پاک در گچساران
فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت:طرح مبارزه با مواد مخدر با عنوان محله پاک در محلات شهرستان گچساران اجرا خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ علی‌اصغر نورایی نسب فرمانده سپاه ناحیه گچساران در جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموزگفت: شهدای دانش آموز با انتخاب مسیر صحیح در هشت سال دفاع مقدس از آرمان های انقلاب اسلامی ایران دفاع کردندو روح بلند و ملکوتی آنها نشأت گرفته از فرهنگ ایثار و مقاومت عاشورا بوده که شهدای دانش آموز آنرا به ارث برده اند.

 

وی افزود:یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی برگی زرین ، مقطعی حساس و مناسبتی پرمخاطره در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی است و قشر دانش آموز و این طبقه جوان وفعال جامعه به حق یکی از ارکان و پایه های مهم انقلاب اسلامی در این عرصه باشکوه بودند.

 

نورایی نسب درادامه با اشاره به سالروز واقعه 19آبان در این شهرستان اظهارکرد:19 آبان ماه 57در تقویم این شهرستان به ثبت رسیده و این روز از افتخارات بزرگ مردم ولایی و شهیدپرور گچساران است که در این روز 6 تن از جوانان این مرز و بوم در مبارزه با رژیم پهلوی به شهادت رسیدند.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران درادامه  با اشاره به اجرای طرح محله پاک در محلات آلوده ای که در وضعیت حادی قرار دارند،افزود:طرح محله پاک در راستای شناسایی قاچاقچیان عمده، توزیع کنندگان و مصرف کنندگان مواد مخدر در محلات آلوده،آگاه سازی آموزش، تبلیغات و فضاسازی فرهنگی، ایجاد زیرساخت های شهری و از بین بردن محرومیت های محلات، درمان و صیانت از معتادینی که پاک شده و یا قاچاقچیان و توزیع کنندگانی که توبه کرده اند اجرا خواهد شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران اظهارکرد: یکی از دسیسه های شوم دشمن ضربه زدن به این ملت از طریق اعتیاد جوانان به مواد مخدر است و دشمن از این طریق می‌خواهد نشاط و شادابی را از جامعه و جوانان ما بگیرد تا از این طریق بتواند به اهداف شوم خود دست پیدا کند.

 

 نورایی نسب گفت:ناحیه مقاومت بسیج سپاه گچساران جهت صیانت و اشتغالزایی برای معتادینی که در قالب این طرح پاک می شوند برنامه ریزی کرده است و علاوه بر ارائه آموزش های مهارتی لازم به این افراد وام اشتغالزایی و نیز تسهیلاتی در قالب برخی کارگاه هاجهت اشغال این افراد ارائه خواهد کرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران افزود:اعتیاد به عنوان یک بلای خانمان سوز بسیاری از خانواده ها و بویژه نسل جوان و نوجوان ما را که سرمایه های اصلی نظام هستند، تهدید می کند لذا برای اجرای بهینه این طرح باتمام توان عمل خواهیم کرد.

 

وی تصریح کرد:در بسیاری از محلات این شهرستان بسیاری از جوانان با آسیب اعتیاد به مواد مخدرمواجه هستند و این درحالی است که بسیاری از آنها دارای توانایی و  استعدادهای علمی و فنی خوبی هستند که متاسفانه در دام اعتیاد گرفتار شده اند،بنابراین پذیرفتن آنها و آموزش مهارت و اشتغالزایی برای این افراد یک امرضروری است.

 

نورایی نسب گفت:به افراد معتاد باید به چشم یک بیمار نگاه کردو تمام مسئولان در قبال رفع محرومیت ها و آسیب هایی که امروز در محلات قدیمی این شهرستان وجود دارند، مسئولیت دارند و باید برای رفع این معضلات همت کنند.

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها