نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. مهر 1395 - 13:36
امام جمعه گچساران گفت:به این آقایانی که کاسه گدایی در دست گرفته‌اند و به دنبال امام جمعه هستند می‌گویم مطمئن باشید امام جمعه بعد از حجازی که بیاید پته خیلی‌ها را روی آب می‌ریزد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی امام جمعه گچساران  ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در این شهرستان گفت:اسلامی که برای آن شهید داده‌ایم و خون‌ها داده‌ایم مورد نظر ماست و ما باید بتوانیم اسلام را این گونه تبیین کنیم که اگر چنین کردیم این یک اسلام انقلابی است.

 

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص داشتن روحیه انقلابی افزود: بعضی از آقایان می‌فرمایند چندین سال از عمر انقلاب گذشته و باید با دنیا تعامل داشته باشیم.آقایانی که حکم تنفیذ می‌گیرند و می‌گویند باید تعامل داشته باشیم این‌ها باید مراقب باشند.

 

حجازی تصریح کرد: مقام معظم رهبری تاکید کرده‌اند که بحث هسته‌ای یک بهانه است و ایشان بارها گفته‌اند که اگر شما در موضوعی عقب نشینی کنید به سراغ موضوع دیگری خواهند رفت.

 

وی با اشاره به برگزاری کنسرت‌هایی که با پول بیت‌المال برگزار می‌شود ،گفت: اینها به این معنی است که مبانی دینی ما را کنار گذاشته‌اند و باید به این آقایان گفت پس خون شهدا و مادران شهدا چه می‌شود و چه پاسخی دارید که به آنها بدهید.

 

امام جمعه گچساران تصریح کرد: به وزیر ارشاد گفته‌اند جای شما دیگر اینجا نیست بفرمایید کنار و اما امیدواریم نفر بعدی مراقبت کندآقایان باید بدانند این نظام انقلابی است، نظامی عزتمند و این ملت به بهای خون شهدایش عزتمند است.

 

حجازی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند علما باید در وسط میدان باشند و روحیه انقلابی داشته باشد و امروز من می‌گویم پس کجایید؟.در این شهر و حتی شهرهای دیگر آنهایی که دارای جایگاهی هستند حاضر نیستند یک کلمه در خصوص نقش و نفوذ آمریکا صحبت کنند.

 

وی تاکید کرد: ما ملت مقتدری هستیم و نباید این مملکت را تضعیف کنیم و من تعجب می‌کنم شما چطور و چگونه می‌توانید مملکت داری کنید مگر نمی‌بینید بیخ گوش شما چه می‌گذرد.

 

امام جمعه گچساران گفت: مگر نمی‌بینید چه کسانی این مملکت را به اینجا رسانده‌اند آری همین سرداران علم و قلم و حرم بودند که امروز ایران در سراسر دنیا صاحب عزتمندی است، شما به کجا رسیده‌اید که اینگونه درباره این سرداران سخن می‌گویید.

 

حجازی افزود: شما چقدر مغرور شده‌اید مگر به کجا رسیده‌اید که این چنین حرف‌هایی به زبان می‌آورید.

 

امام جمعه گچساران خطاب به فردی که نام سردار حرم و علم و قلم را به زبان آورده است گفت: مگر می‌شود ما این سرداران را کنار بگذاریم، مگر ما چیزی به جز اینها داریم.آری اگر این سرداران را کنار بگذاریم راه را برای ورود داعش فراهم کرده‌ایم و آرامش روحی برایشان مقدور می‌شود وامیدوارم خداوند به این آقایان توفیقی بدهد تا سنجیده سخن بگویند.

 

وی با اشاره به کاپیتولاسیون که امام آن هم در زمان طاغوت آن را ملغی کردند تصریح کرد: الان در نظام جمهوری اسلامی آقایان می‌گویند این قانون است و ارجعیت دارد که به این آقایان هم تذکر می‌دهیم و مقام معظم رهبری بارها در این خصوص تذکرات را داده‌اند.

 

امام جمعه گچساران در ادامه با اشاره به سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به گچساران گفت: دوستان و نمازگزاران زمانی که دکتر لاریجانی آمدند به عنوان امام جمعه این شهرستان و محرم اسرار مردم و کسی که مشکلات را می‌داند مشکلات این شهر را گفتم.

 

وی گفت: در سابق هم زمانی که مهندس بورد مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب به گچساران آمد و یکبار هم زمانی که وزیر کار به این شهر آمد مشکلات را گفتیم که بعضی از دوستان ناراحت شده‌اند.

 

خطیب جمعه گچساران ادامه داد: امروز خطاب به آقای لاریجانی می‌گویم در گچساران یک نفر بیکار نداریم، ما هیچ مشکلی نداریم، ما اینجا هیچ فقری نداریم.حتی دوستانی که می‌گویند در سال‌های آینده به اعتبارات ملی نیازی نداریم من امروز می‌گویم ما همین الان هم هیچ نیازی نداریم.

 

حجازی تصریح کرد :بعضی دوستان که سایت دارند و بعضا وصل به جریان خاصی هستند به صورت گزینشی اخبار را کار می‌کنند.امام جمعه وظیفه دارد که مشکلات را بگوید و این چیزی است که بر گردن من است.

 

امام جمعه گچساران تصریح کرد: بعد از انتقادهایی که داشته‌ام بعضی کاسه گدایی در دست گرفته‌اند و می‌گویند آقا می‌آیید امام جمعه شهر ما بشوید که امروز خطاب به آنها می‌گویم امام جمعه یک طلبه است، نه قدرت دارد و نه پول و هیچ چیزی در اختیارش نیست.

 

وی گفت: آیا امام جمعه نباید مشکلات مردم را بگوید من به این آقایان عرض می‌کنم اینگونه نیست که حجازی تا آخر عمرش باید امام جمعه گچساران بماند اما به شما می‌گویم شما خیال می‌کنید آن نفر بعد از حجازی دیگر هیچ نمی‌گوید.

 

حجازی تاکید کرد: به این آقایانی که کاسه گدایی در دست گرفته‌اند و به دنبال امام جمعه هستند می‌گویم مطمئن باشید امام جمعه بعد از حجازی که بیاید پته خیلی‌ها را روی آب می‌ریزد.

 

امام جمعه گچساران گفت: من خیلی وقت‌ها حجب و حیا می‌کنم و چیزی نمی‌گویم و اگر هم بخواهم بگویم در خطبه نماز جمعه نخواهم گفت بلکه روبرو و چهره به چهره در مقابل خواهم گفت تا مردم مقایسه کنند.حجازی پول نمی‌گیرد و با نان و پنیر هم می‌سازد.

 

حجازی خاطرنشان کرد: می‌گویند چرا از ولایت دم می‌زند که به آنها اعلام می‌کنم شرعا وظیفه دارم از ولایت بگویم.می‌گویند چرا مشکلات مردم را می‌گویید که به آنها می‌گویم شرعا وظیفه دارم که بگویم و باید هم بگویم و تاکنون و این لحظه نیز در خیلی جاها حیا کرده‌ام که چیزی نگفته‌ام.

 

وی گفت: به آقایان هم می‌گویم هر زمان که شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه و مردم تشخیص دادند که حجازی باید برود خواهم رفت اما بدانند من تا آخرین نفس حیدری‌ام، فاطمی‌ام، حسینی‌ام و لحظه‌ای از ولایت دست بر نخواهم داشت و به این آقایان هم می‌گویم کاسه گدایی را بیشتر بچرخانید.

 

حجازی افزود: حجازی آماده است اما اگر فکر می‌کنید می‌توانید در روحیه من خللی ایجاد کنید نمی‌توانید و اما آن موقع خیلی از چیزها گفته می‌شود که خیلی از افراد شناخته می‌شوند.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها