نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. مهر 1395 - 20:49

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید ظهیرالدین پورالحسینی رئیس آموزش و پرورش گچساران در حاشیه برگزاری این آیین که در مصلی امام خمینی (ره) این شهرستان برگزارشد،گفت: امروز حدود 11 هزار دانش آموز پسر مقطع متوسطه دوره اول و دوم در 132 مدرسه سطح گچساران در سوگواره "احلی من العسل" شرکت کردند.

 

وی هدف از برگزاری این گونه آیین ها را انتقال فرهنگ عاشورایی به دانش آموزان برشمرد و افزود: سوگواره 'احلی من العسل' با حضور دانش آموزان پسر همزمان با سراسر کشور در سطح شهرستان گچساران برگزار شد.

 

پورالحسینی تصریح کرد: تربیت یک امر تدریجی است و فضیلت ها و رذیلت ها به تدریج در افراد پدیدار می شود لذا برای نهادینه کردن ارزش های اسلامی و انتقال این ارزش ها به دانش آموزان باید هنجارها، نمادها و رفتارهای صحیح را در قالب آموزش های مداوم به دانش آموزان ارائه دهیم.

 

رئیس  آموزش و پرورش گچساران با اشاره به ابعاد گسترده واقعه عاشورا اظهار کرد: باید واقعه عاشورا را از ابعاد فلسفی، عقلانی و احساسی مورد توجه قرار داد و به تبیین فرهنگ عاشورایی برای نسل جدید اقدام کرد.

 

گفتنی است سوگواره دانش آموزی "احلی من العسل" در ششمین روز از ماه محرم سالروز بزرگداشت حضرت قاسم بن الحسن(ع) به عنوان الگوی دانش آموزان همزمان در سراسر کشور با حضور گسترده دانش آموزان پسر مقطع متوسطه دوره اول و دوم در مصلی امام خمینی(ره) گچساران برگزار شد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها