نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. مهر 1395 - 11:41
امام جمعه گچسارن خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:گچساران یکی از ثروتمندترین شهرهای کشور از لحاظ منابع زیرزمینی است که متاسفانه با وجود این ذخایر عظیم نفت وگاز در این شهرستان برخی از مردم از روی فقر در جلوی نانوایی ها نان را به صورت قرضی مطالبه می کنند و در بحث بیکاری به نوعی اولین شهر کشور را لقب می کشیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی در نشست شورای اداری شهرستان‌های گچساران و باشت خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: گاهی مردم سری ترین اسرار خود را با ائمه جمعه در میان می گذارند و به همین دلیل ائمه جمعه از خیلی دردهای مردم جامعه آگاهی دارند،دردهای که قلب انسان را به درد می آورد و آرامش را از انسان سلب می کند.

 

وی افزود:کهگیلویه و بویراحمد و بویژه گچساران یکی از ثروتمندترین شهرهای کشور از لحاظ منابع زیرزمینی است که متاسفانه با وجود این ذخایر عظیم نفت وگاز در این شهرستان برخی از مردم از روی فقر در جلوی نانوایی ها نان را به صورت قرضی مطالبه می کنند.

 

حجازی تصریح کرد:در همین شهرستان اگر مقیاسی هم داشته باشیم در بحث بیکاری به نوعی اولین شهر کشور را لقب می کشیم،چرا که ثروتمندترین شهر کشور بیشترین تعداد بیکاران را نیز به خود اختصاص داده است.

 

امام جمعه گچساران درادامه خطاب به رئیس مجلس گفت :در مجلس وبا حضور نمایندگان عنایتی بشود تا چنین مشکلاتی مرتفع شوند و تلاش شود عدالت در مملکت به طور عملی و نه گزارشی حاکم شود.

 

وی تصریح کرد:این کجای عدالت است که در یک خانواده 5 نفر مشغول به کار باشند اما  در مقابل خانواده‌هایی هم با وجود 8 فرزند با مدارک تحصیلی لیسانس ، فوق لیسانس و حتی بالاتر اما یک نفر از آنها در هیچ جایی به کار گرفته نشده باشد.

 

حجازی افزود:آه و نفرین انسان مظلوم سریع اثر خواهد کرد بنابراین باید باید به داد مظلوم رسید و تلاش کنیم که از مظلوم حمایت شود.

 

امام جمعه گچساران در بخش دیگری از اظهارات خود با انتقاد از برگزاری برخی کنسرت‌ها درکشورگفت:مجلس باید به جد  پیگیر این موضوع باشدو از کنسرت هایی که دل مرجعیت را به درد می آورد جلوگیری کند.

 

وی افزود:مجلس باید از صرف اعتبارات بیت المال که در راه های خلاف صرف می شود و نیز از در اختیار دادن امکانات برای اجرای موارد خلاف جلوگیری کند.

 

حجازی گفت :خون داده ایم تا این مملکت بر محور تقوا ،عدالت و حمایت از مظلوم مدیریت شود و باید در مجلس قوانین محکمی وضع شود که دست انسان های  بی تقوا و کم تقوا را کوتاه کند.

 

امام جمعه گچساران اظهارکرد: دشمنان در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با ترویج تفکرات فرقه‌های ضاله به دنبال منحرف کردن جوانان ما از آرمان های والای انقلاب است که مجلس بایدبرای مقابله با این موضوع چاره ای بیاندیشد.

انتهای پیام/م

 

دیدگاه‌ها

باز هم بوی انتخابات می آید و رییس و روسا یادشان آمد اینجا استانی هست که رایشان را براحتی میتوان بدست آورد،امام جمعه محترم ایشان برای بررسی وضع شهر تشریف نیاورده اند اهداف طبق معمول انتخاباتی است... اگر قرار بر سازندگی شهر بود خیلی پیش از این آباد میشد!!!

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها