نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
7. مهر 1395 - 9:52
تیم نفت وگاز گچساران درادامه رقابت های جام حذفی فوتبال کشور روز جمعه در دیداری حساس مقابل تیم لیگ برتری استقلال خوزستان صف آرایی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،تیم فوتبال نفت و گاز گچساراندر ادامه مسابقات جام حذفی روز جمعه  دهم مهرماه جاری در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف تیم لیگ برتری استقلال خوزستان خواهد رفت .

 

آخرین باری که تیم نفت وگاز گچساران در جام حذفی به میدان رفته است به رقابتهای فصل 88 ـ 89 برمی گردد جایی که تیم گچسارانی در مرحله دوم مسابقات با نتیجه 2 بر0 برابر تیم نفت تهران شکست را متحمل شد و از گردونه این رقابت ها کنار رفت .

 

این درحالی بود که در مرحله نخست  جام حذفی همان فصل، طلایی پوشان نفت وگاز گچساران در ورزشگاه خانگی خود ،تیم دارتاک خرم آباد را با نتیجه پر گل 7 بر 0 شکست داده بودند.

 

در شرایطی که تیم های حاضر در لیگ دو فوتبال کشور یکی پس از دیگری از جام حذفی انصراف می دهند، تیم نفت و گاز گچساران با برنامه ریزی قبلی کادر فنی خود به حضور قدرتمند در این رقابتها چشم دوخته است.

 

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در مرحله دوم جام حذفی فصل جدید در دیدار اول خود میزبان تیم شهرداری کاشان بود که با انصراف این تیم بدون انجام بازی به مرحله سوم راه پیدا کرد و در این مرحله بر حسب قرعه کشی به مصاف تیم استقلال خوزستان قهرمان فصل قبل لیگ برتر در شهر اهواز خواهد رفت تا در این بازی سخت و حساس شانس خود را برای صعود به دور بعدی امتحان کند.

 

شاگردان داریوش یزدی با انجام دو بازی در فصل جاری لیگ دو و کسب 6 امتیاز و با زدن 8 گل و حتی بدون اینکه گلی دریافت کنند تیم هماهنگ و آماده ای نشان داده اند تا ضمن اینکه حریف سرسخت و جسوری در برابر تیم استقلال خوزستان باشند، فوتبال دوستان گچسارانی به ادامه این روند خوب و صعود این تیم به لیگ دسته اول بیش از پیش امیدوارتر کرده اند.

 

از دیگر نکاتی که در این بازی مهم می تواند به تیم نفت و گاز گچساران کمک کند تا بازی خوب و رضایت بخشی از خود به نمایش بگذارند می توان به آشنایی این تیم به شرایط بازی در ورزشگاه غدیر اهواز اشاره کرد که به سبب برگزاری چندین مرحله اردو در شهر اهواز و انجام دیدارهای تدارکاتی با تیم های مختلف خوزستانی تیم نفت گچساران محیای این بازی شده است.

 

گفتنی است طبق برنامه ریزی سازمان لیگ دیدارهای جام حذفی فصل جاری در مدت زمان وقفه های لیگ برتر که بدلیل برپایی اردوهای تیم ملی است برگزار خواهد شد و زمان دیدارهای مرحله بعد هنوز مشخص نشده و تیم های برتر این مرحله طبق قرعه کشی حریفان دیدارهای آتی خود را خواهند شناخت.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها