نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. مهر 1395 - 23:11
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران :
برای شکست استقلال خوزستان به میدان می‌رویم
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت:با اینکه شناخت خوبی از تیم استقلال خوزستان به عنوان تیم قهرمان فصل گذشته لیگ برتر داریم اما تنها به فکر حذف این تیم در جام حذفی هستیم .

به گزارش آفتاب جنوب،داریوش یزدی سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در خصوص رویارویی با تیم استقلال خوزستان در رقابت های جام حذفی کشور گفت: با اینکه شناخت خوبی از تیم استقلال خوزستان به عنوان تیم قهرمان فصل گذشته لیگ برتر داریم اما تنها به فکر حذف این تیم در جام حذفی هستیم .

وی افزود: ما برای مسابقات لیگ و جام حذفی با برنامه پا به مسابقات گذاشتیم و به راحتی امتیاز از دست نخواهیم داد هرچند تیم استقلال خوزستان تیمی خوبی و با مهره های فنی به میدان خواهد رفت.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با انتقاد از بی نظمی که در سازمان لیگ فوتبال وجود دارد افزود: اگر مسئولان سازمان این تاخیر را در بازیهای نفت و گاز ایجاد نکرده بودند مطمئنا تیم ما از این هم آماده تر بود .

وی همچنین تاخیر 25 روزه در مسابقات تیم فوتبال نفت و گاز گچساران را یکی از مهمترین عوامل افت بازی این تیم در نیمه نخست مقابل فولاد نوین اهواز برشمردو اظهارکرد: تیم ما روز به روز برای مسابقات آماده تر خواهد شد و مطمئن هستم یکی از مدعیان صعود به لیگ دسته اول خواهیم بود.

سرمربی تیم نفت وگاز گچساران در خصوص برد تیمش مقابل فولاد نوین گفت : نقاط قوت و ضعف تیم فولاد را شناسایی کرده بودیم و از همان راه ها به گل نیز دست یافتیم ،جا دارد از تمامی بازیکنان زحمتکش و کادر فنی پرتلاش تیم و هواداران متعصب نفت این برد را تبریک عرض کنم و از عملکرد بازیکنان راضی هستم و امیدوارم در بازی های آینده نیز مثل امروز بازی های با کیفیتی را به نمایش بگذاریم .

وی در خصوص قضاوت داور نیزگفت : در خصوص داوری صحبت خاصی ندارم و ناظر داوری مسابقه باید در خصوص عملکرد داور نظر دهد .

سرمربی نفت وگازگچساراندر پایان گفت : بنده در هر تیمی که مربی گری می کنم سه اصل یعنی صداقت ،عدالت و آموزش را هیچگاه فراموش نمی کنم و امیدوارم با حمایت کادر مدیریتی و حمایت همه جانبه هواداران فوتبال دوست گچسارانی به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنیم.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها