نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. شهريور 1395 - 10:44
یادواره 11 شهید روستاهای گناوه و آبریگون گچساران با حضور خانواده‌های معظم شهداء و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،یادواره 11 شهید روستاهای گناوه و آبریگون با حضور خانواده‌های معظم شهداء،بسیجیان و جمعی از مسئولان محلی به همت حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع)در مسجد روستای گناوه گچساران برگزار شد.

 

 

سرهنگ علی اصغر نورایی اصل فرمانده سپاه ناحیه گچساران در این آیین معنوی، گفت: شهداء مایه افتخار مکتب الهی هستند و کار برای رضای خدا از ویژگی‌های بارز شهداء است.

وی افزود:امروز ما هرچه داریم از رشادت‌ها، جانفشانی ها و خود گذشتگی شهداء و خانواده‌های معزز آنها است واگر امروز نظام اسلامی در دنیا عزت و قدرت دارد به برکت خون پاک و مطهر همین شهداء است.

 

 

نورایی اصل درادامه تصریح کرد: هدف شهداء پیروی از خط ولایت و رمز ماندگاری آنها اخلاص در عمل بود ودر فداکاری ورشادت‌های آن‌ها وحدت و یکدلی موج می‌زد.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: برگزاری این گونه یادواره‌ها مصداق زنده نگه داشتن راه شهداء و آرمان های والای امام (ره) است وحضور اقشارمختلف مردم در این یادواره شهداء نشان از قدرشناسی مردم این خطه دارد.

وی درادامه اظهار کرد: یادواره شهداء به عنوان قدرتمندترین سلاح در مقابل توطئه های دشمنان است و امروز آنچه مهم است و ما باید آنرا سرلوحه کار خود قرار دهیم الگو گرفتن از سیره شهداء است.

ادامه تصاویر

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها