نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. شهريور 1395 - 7:14
فرماندارگچساران گفت: ۵۷طرح عمرانی با اعتباری بیش از ۱۹۲ میلیارد ریال در هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عبدالرحیم رحیمی فرماندارگچساران در خصوص برنامه های هفته دولت در این شهرستان گفت:عملیات اجرایی سه پروژه عمرانی با اعتباری بیش از ۱۲ میلیارد ریال امسال در این شهرستان آغاز خواهد شد

 

وی افزود: بیش از ۱۳۰ پروژه بزرگ و کوچک در مناطق محروم این شهرستان در یک سال گذشته با بیش از ۹۵۴ میلیارد اعتبار ریال افتتاح و کلنگ زنی شدکه این پروژه ها در بخش های مختلف زیرساخت های شبکه برق،آب، بهداشت ،مسکن، کشاورزی، صنعت و آموزش مناطق شهری و روستایی بود.

 

رحیمی اظهارکرد: از این تعداد پروژه ها ۵۱ پروژه عمرانی با اعتبار ۲۱۸ میلیارد ریال مربوط به هفته دولت سال گذشته بوده است.

 

وی افزود:پروژه های پیش تصفیه خانه فاضلاب ، مجتمع پرواربندی ۵۰۰ راسی گوساله، مدرسه ۱۵ کلاسه بنیاد، بهره برداری ازبخش آی سی یو نوزادان، روشنایی جاده اصلی امامزاده جعفر به طول ۱۰ کیلومتر، افتتاح کتابخانه عمومی شهرک بهارستان، اصلاح و توسعه آب بخشی از شهر ، بهره برداری از سالن سنجش آموزش فنی و حرفه ای، افتتاح دبیرستان ۱۰ کلاسه سمیه و افتتاح پارک بانوان از مهمترین این پروژه ها بود.
 

رحیمی با اشاره به پروژه های امسال هفته دولت در این شهرستان گفت:57طرح عمرانی با اعتباری بیش از ۱۹۲ میلیارد ریال در هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید که این پروژه ها بیشتر در بخش توسعه و اصلاح برق، خدمات شهری، کشاورزی و طرح های توسعه ای روستایی است.

 

وی افزود:ساخت کانال های آبیاری، توسعه، اصلاح وبهینه سازی برق در مناطق مختلف، اجرای سیستم آبیاری بارانی، ساماندهی گلزار شهداء، ساخت۲ باب کتابخانه، گازرسانی به روستاهای آبتوت، آبچیرک و انجیر سیاه ، زیر سازی و آسفالت روستاها و اجرای سنگ فرش از پروژه هایی افتتاحی در هفته دولت است.

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها