نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
29. تير 1395 - 11:41
در شورای اسلامی شهر گچساران در موضوع ماندن یا رفتن شهردار دو گروه تشکیل شده که یک گروه اصرار بر ماندن شهردار دارند و گروه دیگر موافق رفتن وی هستند.

به گزارش آفتاب جنوب،در شورای اسلامی شهر گچساران برخی اعضا موافق ماندن شهردار و برخی اعضا مخالف ماندن وی هستند.

 این روزها مباحثی در شهرستان مطرح می‌شود که شورای اسلامی شهر گچساران به دنبال کنار رفتن اردلان زینل‌زاده شهردار این شهر و انتخاب فردی دیگر به جای وی است.

در شورای اسلامی شهر گچساران در موضوع ماندن یا رفتن شهردار دو گروه تشکیل شده که یک گروه اصرار بر ماندن شهردار دارند و گروه دیگر موافق رفتن وی هستند.

برای پیگیری و روشن شدن این موضوع به سراغ برخی اعضای شورای اسلامی شهر گچساران رفته و با آن‌ها درباره این موضوع مصاحبه کرده است.

عملکرد شهردار گچساران بسیار مطلوب است/ اکثریت اعضا موافق ماندن شهردار

عضو شورای اسلامی شهر گچساران  اظهار داشت: عملکرد اردلان زینل‌زاده شهردار گچساران در این ۳ سال عملکرد خیلی خوب و مطلوبی بوده و راضی کننده است.

غلامرضا شکوهی‌پور با بیان اینکه از عملکرد شهردار راضی هستیم، عنوان کرد: نظر اکثریت شورای اسلامی شهر گچساران بر ماندن زینل‌زاده بوده و مشکلی با وی نداریم.

وی با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر گچساران در حال حاضر برنامه‌ای برای تغییر شهردار ندارد، خاطرنشان کرد: اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر موافق ماندن شهردار هستند.

عضو شورای اسلامی شهر گچساران گفت: اگر شهردار خودش بخواهد جای دیگری مسئولیتی بگیرد این یک بحث دیگه‌ای بوده ولی اکثریت اعضای شورا مخالف رفتن شهردار هستند.

شکوهی‌پور از حمایت از شهردار گچساران خبر داد و افزود: شهردار در این ۳ سال اقدامات خوبی برای توسعه شهری گچساران انجام داده و از عملکرد وی رضایت داریم.

اکثریت اعضای شورا موافق رفتن شهردار هستند/ به زودی تکلیف ماندن یا رفتن شهردار مشخص می‌شود

یک عضو شورای اسلامی شهر گچساران که نخواست نامش فاش شود گفت: در بحث ماندن شهردار در حال حاضر در شورای شهر نظرات اعضای شورا متفاوت است.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای در شورای شهر موافق ماندن زنیل‌زاده بوده و عده‌ای مخالف ماندن وی هستند، افزود: اکثریت اعضای شورا مخالف ماندن شهردار هستند.

این عضو شورای اسلامی شهر گچساران که مشخص بود از موافقان رفتن شهردار است، گفت: شهردار گچساران با جایگاه شورا به درستی آشنا نیست و از وظایف شورا آگاهی ندارد.

وی عنوان کرد: به زودی تکلیف این موضوع که شهردار گچساران در سمت خود ابقا می‌شود یا کنار گذاشته می‌شود، مشخص خواهد شد.

برخی اعضای شورای شهر موافق رفتن شهردار هستند/ شهردار دلسوزانه کار می‌کند

دیگر عضو شورای اسلامی شهر گچساران داشت: شهردار گچساران دلسوزانه کار می‌کند و نسبت به منافع شهرستان دغدغه دارد و دلسوز است.

ایاز اکبری با بیان اینکه زینل‌زاده در این ۳ سال که شهردار گچساران تلاش بسیاری برای توسعه این شهر داشته است، افزود: اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر گچساران موافق ماندن شهردار هستند.

وی گفت: در حال حاضر برخی در شورای شهر مخالف ماندن شهردار بوده ولی اکثریت اعضا با رفتن شهردار مخالف هستند.

عضو شورای اسلامی شهر گچساران با اشاره به اینکه زینل‌زاده فردی خوش فکر است، افزود: وی نسبت به مسائل حوزه شهری در گچساران دغدغه دارد و تاکنون نیز برای توسعه شهر گچساران از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

اکبری گفت: در این ۳ سال زینل‌زاده کارهای خوبی در بحث مبلمان شهری در گچساران انجام داده و یک تحولی در حوزه شهری در این شهرستان ایجاد کرده است.

به گزارش تسنیم رئیس شورای اسلامی شهر گچساران درباره این موضوع حاضر به مصاحبه نشد.

اردلان زینل‌زاده شهریورماه سال ۹۲ با رأی اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر گچساران به عنوان شهردار انتخاب و کار خود را آغاز کرد.

داشتن روحیه مدیریت جهادی، تخصص و اجرای پروژه‌های شهری، تعامل با دستگاه‌های اجرایی از ویژگی‌هایی بوده که از زینل‌زاده به عنوان یک شهردار قوی در این شهر یاد می‌شود.

احسان طالبی

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها