نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
28. تير 1395 - 19:53
جانشین جدید سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد
اقتصاد امروز عمل می خواهد نه شعار
جانشین جدید فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد گفت: در شرایط کنونی باید در توسعه عرصه های اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری پیش تر از گذشته گام برداریم.

به گزارش آفتاب جنوب،سرهنگ جهانگیر انصاری در اولین گفتگوی خبری خود با خبرنگاران به اهداف بلند مدت خود در سمت جانشینی فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین اهداف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیچ توجه به مولفه های اقتصادی و اقدام و عمل مناسب درراستای اقتصاد مقاومتی است.

 

وی با بیان این موضوع که در شرایط کنونی باید در توسعه عرصه های اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری پیش تر از گذشته گام برداریم ،بیان کرد: معظم له در پیام نوروزی خود فرمودند، دیگر عرصه شعار دادن گذشته است و باید ثمره کارها  را با اقدام و عمل به جامعه نشان دهیم.

 

جانشین جدید سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد با بیان این موضوع که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هرکجا که به امر ولی وارد شده با تمام جدیت پای کار بوده است، بیان کرد: نقش سپاه پاسداران در هشت سال دفاع مقدس برکسی پوشیده نیست و امروز که دشمن با تمام توان در جنگ اقتصادی علیه نظام وارد شده، سپاه پاسداران با تمام توان همانند هشت سال دفاع مقدس حاضرخواهد شد.

 

---

انصاری  با بیان این موضو ع که سپاه پاسدران با تمام اقتدار برای دفاع از آرمانها، ارزشها و صیانت  از ولایت و رهبری خواهد کوشید، بیان کرد: امروز عرصه عمل و اقدام است و سپاه و بسیج خواهد کوشید که در عرصه های اقتصادی با تمان توان خواهد گام های موثرتری بردارند.

 

وی به دیگر اهداف خویش در این سمت اشاره کرد و افزود: توجه به دستور العمل های سازمانی، توجه به جذب و بازآموزی بسیج دهها میلیونی، حفظ نظام و ارزشهای انقلاب و تقویت یگانهای رزم ،تقویت بنیه فرهنگی از دیگر راهبردهای و اهداف در سمت جدید خواهد بود.

 

جانشین جدید سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد توجه به مسائل فرهنگی وتقویت بنیه فرهنگی را یکی دیگر از اهداف مهم خود در سمت جدید جانشینی سپاه فتح استان دانست و افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، فرهنگ زیبای یک جامعه است پس باید برای دفاع از این آرمانها گام های موثری برداشت.

 

منبع:بویرخبر

انتهای پیام/ر/200

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها