نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. تير 1395 - 20:38
این روزها یکی از مهمترین موضوعاتی که رسانه ها و همچنین سیاسون را به شدت درگیر خود کرده است،بحث حقوق های بالای برخی افراد است.

به گزارش آفتاب جنوب،چیزی که باعث شد این افشاگری ها بیشتر در بطن جامعه سر و صدا کند ، وضعیت بد اقتصادی و اشتغال در سطح عمومی جامعه است.

برخی افراد در حالی حقوق های چند صد میلیونی می گیرند که برخی دیگر در وضعیت نه چندان خوبی از نظر درآمدی به سر می برند.در این خصوص برخی افراد هم از شرایط سوء استفاده کرده و به تصفیه حساب های سیاسی می پردازند.

اما در این بین افرادی هستند که ضمن حضور مکرر در فرایند انقلاب و نظام ،مانند دیگر حقوق بگیران ،حقوقی معمولی دریافت می کنند.

سرتیپ بازنشسته سپاه احمد خورشیدی در خصوص وضعیت حقوق خود گفت:در سال ۵۸ که سپاه را در شهر گچساران تاسیس کردیم من مسول مالی بودم که خودم تا ۷ ماه حقوق نمی گرفتم با آنکه متاهل بودم چون در یک اتاق در منزل پدری ام زندگی می کردم و خرجم را هم پدر متحمل می شد و پس از آن تا یکسال ماهی پانصد تومان حقوق برداشتم امروز که بازنشسته سپاه هستم با ۳۰ سال سابقه و ۷۹ ماه جبهه و ۳۰ درصد جانبازی ،حقوقم ۲/۳ میلیون تومان است و برای جبران کسری هزینه زندگی ام در جایی هم مشغول کار شده ام که ۲/۱ میلیون تومان هم از آنجا موقتا می گیرم و هنوز هم مستاجرم هنوز هم ! شاید باورتان نشود اما واقعیت دارد.

احمد خورشیدی از فرماندهان باسابقه دفاع مقدس و همچنین پدر داماد دکتر احمدی نژاد است که در زمان دولت نهم هم انتقاداتی به کابینه دولت احمدی نژاد داشت.احمد خورشیدی هم اکنون ساکن شهر تهران است.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها