نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. خرداد 1395 - 14:55
پخش یک کلیپ و ناراحتی از انتشار آن در شبکه های اجتماعی موجب اختلاف خانوادگی و یک درگیری خشن در شهر یاسوج شد.

به گزارش آفتاب جنوب،در روزهای گذشته کلیپی از یک درگیری خشن در یکی از شهرهای استان منتشر شد که این کلیپ بازتاب فراوانی در رسانه ها و شبکه های اجتماعی داشت.

در این کلیپ افراد درگیر با پرتاب سنگ به  یک دیگر حمله ور می شوند و رعب و وحشت را در مکان درگیری به وجود می آورند و شدت درگیری به حدی بوده که برخی از خودروهای پارک شده در آن محل به دلیل پرتاب سنگ دچار خسارت شده اند.

با پیگیری خبرنگار ما مشخص شد آغاز این درگیری به دلیل انتشار یک کلیپ در شبکه های اجتماعی بوده که موجب نگرانی و اختلاف خانوادگی چند تن از افراد یک فامیل با یکدیگر شده و سپس درگیری به بیرون کشیده می شود.

این درحالی است که گفته می شود همه افراد مرتبط با این درگیری از سوی مقامات قضایی دستگیر شده و پرونده آن مورد پیگیری قرار گرفت.

 روزانه اخبار مختلفی از تاثیر منفی شبکه های اجتماعی خارجی بر روی مردم کشورمان منتشر می شود. اختلاف های خانوادگی، طلاق، سواستفاده های اخلاقی و اقتصادی ، اغفال و نمونه هایی از این دست اخباری است که روزانه در این زمینه منتشر می شود.

به نظر می رسد در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز که دارای محیط کوچک و طایفه ای است تاثیر منفی این شبکه ها دوچندان بوده است. صبح زاگرس به زودی نمونه های دیگری از تاثیر این نرم افزارهای اجتماعی موبایلی بر روی اختلافات خانوادگی، طلاق، درگیری های ناموسی و... در استان را منتشر می کند.

هم چنین این پایگاه اطلاع رسانی آماده دریافت نمونه های دیگر این شبکه های از سوی مخاطبان گرامی نیز هست.

متاسفانه با وجود تاثیر منفی این شبکه ها دولت هیچ گونه برنامه ای برای مدیریت یا اصلاح آن ها ندارد و روز بروز بر محتوای های فساد انگیز و غیراخلاقی این شبکه ها نیز افزوده می شود.

 

لینک دانلودفیلم درگیری

 

انتهای پیام/l

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها