نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. بهمن 1394 - 19:24
فرماندارگچساران گفت: تداوم راه پر عزت شهدای والا مقام در حفظ آرمان های انقلاب اسلامی نمونه بارزی از ولایتمداری است ودر حقیقت آنچه که امروز انقلاب اسلامی ما را از بقیه انقلاب‌ها متمایز و ماندگار می‌ کند رهبری داهیانه ، عالمانه و مردمی مقام معظم رهبرى است.

به گزارش آفتاب جنوب،عبدالرحیم رحیمی فرماندارگچساران عصر امروز در آیین مهمانی لاله ها که با حضور اقشار مختلف مردم در گلزار شهدای گچساران برگزارشد،گفت: خون شهیدان تضمین کننده استقلال ملت و سربلندی اسلام است و باید دانست که در حقیقت امروزاستقلال، اقتدار و عظمت نظام اسلامی را از برکت خون پاک شهدای عزیزمان داریم.

 

فرماندارگچساران

 

وی افزود: نظام اسلامی امروز امانت شهیدان است و وجود فرهنگ ایثار و شهادت درنظام اسلامی جرات توطئه و تعرض دشمنان را خنثی خواهد کرد؛که باید دربرابر دشمنان انقلاب هوشمندانه برخورد کنیم و با حفظ اتحاد خود از توطئه هایی که ایجاد تفرقه می‌کننداجتناب نماییم.

 

فرماندار گچساران با بیان اینکه حرکتی که شهداء با جانفشانی های خود در این انقلاب از خود نشان دادند در طول تاریخ بی نظیر است،اظهارکرد:امروز به برکت خون پاک شهداء انقلاب اسلامی در اوج عزت و اقتدار است و خانواده های معظم شهداء در پیشبرد اهداف نظام اسلامی نقشی اساسی داشته اند.

وی با تاکید براینکه ترویج فرهنگ ایثارو شهادت و تلاش برای آشنایی نسل جوان جامعه وظیفه ای است که امروز بایدمردم و مسولان عهده دار آن باشند،گفت: ملت ایران همواره مرهون و مدیون خون پاک شهدایی است که اجازه تعدی و تجاوز را به دشمنان نظام اسلامی ندادندوامروز با پاسداری از ارزش ها وآرمانهای والای حضرت امام (ره)و شهداء می توان در مسیر اعتلای کشور گام برداشت .

 

فرماندارگچساران

 

رحیمی در ادامه با اشاره بر نقش مردم و رهبری در انقلاب تصریح کرد: تداوم راه پر عزت شهدای والا مقام در حفظ آرمان های انقلاب اسلامی نمونه بارزی از ولایتمداری است ودر حقیقت آنچه که امروز انقلاب اسلامی ما را از بقیه انقلاب‌ها متمایز و ماندگار می‌ کند رهبری داهیانه ، عالمانه و مردمی مقام معظم رهبرى است.

 

گفتنی است همزمان با سراسر کشور و در چهارمین روز از سالگرد فجر انقلاب، مراسم مهمانی لاله ها در گلزار شهدای گچساران برگزار شدو شرکت کنندگان دراین مراسم معنوی با اهدای گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته وازمقام والای آنان تجلیل کردند.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها