نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. مرداد 1394 - 10:26
رئیس بهزیستی گچساران خبرداد؛
اختصاص یک میلیارد ریال به معلولان گچساران
رئیس بهزیستی گچساران گفت: یک میلیارد ریال اعتبار جهت کمک به معلولان این شهرستان اختصاص یافت.

سید مهران کشاورز رئیس بهزیستی گچساران صبح امروز در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،با بیان اینکه  در حال حاضر بیش از 600 معلول در حوزه توانبخشی تحت پوشش این نهاد حمایتی هستند،گفت:نوع معلولیت این افراد جسمی- حرکتی، ذهنی، بینایی، قطع نخاع، اعصاب و روان، ترکیبی و سالمندان بوده و در طول سال از خدمات اداره بهزیستی بهره‌مند می‌شوند.

 

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته وسایل توانپزشکی و توانبخشی بین معلولان این شهرستان توزیع شد،افزود:این وسایل شامل عصا، سمعک، ویلچر، واکر، خدمات پرستاری، عصای سفید، تبلت نابینایان، تخت آسایشگاهی و ماشین حساب گویا بوده است.

 

کشاورز با بیان اینکه در سال گذشته 110 پذیرش برای ارائه خدمات فیزیوتراپی ویژه معلولان صورت گرفت:تصریح کرد: امسال یک میلیارد ریال اعتبار جهت کمک به معلولان این شهرستان اختصاص داده شده است.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر حدود 500 پرونده پشت نوبتی در حوزه توانبخشی در این اداره  وجود دارد،افزود:در سال گذشته کمک‌های موردی در زمینه مناسب‌سازی خودرو و محیط زندگی، حق پرستاری معلولان ضایع نخاعی، ایاب ذهاب، کمک هزینه درمان، هزینه نگهداری در منزل، هزینه ارنز و پروتز و خرید لوازم ضروری منزل به معلولان تحت پوشش پرداخت شد.

 

انتهای پیام/ م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها