نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. خرداد 1394 - 23:46
حسین الله کرم
فرمانده و یادگارهشت سال دفاع مقدس :
وزیر ارشاد دوره اصلاحات به فتنه 88 دامن می زد
فرمانده و یادگارهشت سال دفاع مقدس گفت:برخی تصویر وزیر ارشاد در دولت اصلاحات را در دفتر کار خود نصب کرده‌اند که این کاری غیرارزشی بوده، چراکه وزیر دولت اصلاحات در شبکه «BBC» علیه ملت ایران تحلیل‌های زیادی برای انگلیس‌ها انجام داده و به فتنه 88 دامن زد.

به گزارش آفتاب جنوب،حسین‌ الله‌کرم فرمانده و یادگاردوران دفاع مقدس عصر امروز در مراسم بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر که با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در مسجد شهیدان گچساران برگزارشد،ضمن گرامیداشت سالروز حماسه فتح خرمشهر گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی مهم‌ترین ارزش در جامعه امروز ماست که با خون شهدا ءشکل گرفت، دفاع شد و امروز در دستان ما قرار دارد.

 

حسین الله کرم

 

وی افزود: امروز در جامعه برخی حرکت‌های ضدارزشی در حال شکل‌گیری است که مسئولان باید از تکرار این عناصر ضدارزش خودداری کنند.

 

فرمانده و یادگاردوران دفاع مقدس اظهارکرد: کسانی که حذف ممیزی کتاب را در دوران کنونی مطرح کرده‌اند، بدانند این کار یک حرکت ضد ‌ارزشی است واگر حذف ممیزی کتاب وجود نداشته باشد افکاری از جمله وهابیت و بهاییت  در بین جوانان ما رشد خواهد کرد.

 

الله کرم با تاکید بر اینکه باید میان هنرهای ارزشی و غیرارزشی مرز و حد وجود داشته باشد، تصریح کرد: حمایت از تک‌خوانی زنان و دسترسی آزاد به فیسبوک یک عمل غیرارزشی است و استفاده و دسترسی ما به اینترنت زمانی ارزش پیدا می‌کند که میزان آپلود و تولید ما بیشتر از دانلود و برداشت باشد.

 

عضو شورای هماهنگی حزب الله تهران تصریح کرد:برخی اعتقاد به حذف پارازیت ماهواره‌ای که سبب آزادی دروغ‌پردازی‌های شبکه‌های معاند می‌شود را حرکت ضدارزشی و محدود نگر خطاب می کنند ؛اما این محدودنگری نبوده، چراکه ما قصد جلوگیری از تخریب جوانان توسط شبکه‌های معاند را داریم.

 

حسین الله کرم

 

معتقدان به بازگشت امپراطوری ایران با نماد شیر و خورشید یک حرکت غیرارزشی است

 

فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه وزیری که خود را ادامه‌دهنده سران فتنه بداند و نماینده‌ای که طرفدار برداشت حصر باشد اعتقادی غیرارزشی دارند،تصریح کرد:افراد در حصر دارای پرونده‌های مشخصی هستند، خود رئیس جمهور محترم نیز رئیس شورای عالی امنیت ملی است و اگر قرار بر برخورد به شکل دیگری وجود دارد نباید این امر به میان توده‌های مردم کشیده شود.

 

وی با بیان اینکه میدان دادن به رسانه و کسانی که دشمنی دیرینه با اسلام دارند و معتقدان به بازگشت امپراطوری ایران با نماد شیر و خورشید حرکتی غیرارزشی است گفت: بی‌اخلاقی کردن در جامعه مانند بی‌سواد خواندن و بیکار معرفی کردن طرف مقابل، بی‌عقل نامیدن و به جهنم فرستادن منتقدان کارهای ارزشی نبوده و ضدارزشی به شمار می‌رود.

 

فرمانده و یادگار دوران دفاع مقدس تصریح کرد: استفاده از تاریخ گذشته از جمله بخشش حر توسط امام حسین(ع) برای بخشش سران فتنه یا در بحث پرداختن به مذاکره پسر سعد با امام حسین(ع) خلط کردن مباحث بوده و این امر نتیجه مطلوبی ندارد.

 

حسین الله کرم

 

الله کرم اظهارکرد:بعضی تصویر وزیر ارشاد در دولت اصلاحات را در دفتر کار خود نصب کرده‌اند که این کاری غیرارزشی بوده، چراکه وزیر دولت اصلاحات در شبکه «BBC» علیه ملت ایران تحلیل‌های زیادی برای انگلیس‌ها انجام داده و به فتنه 88 دامن زد.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

با سلام از مسئولین برگزاری برنامه تشکر می کنم و تشکر ویژه از سردار الله کرم که در این روزهایی که دولتمردان تحمل شنیدن صدای منتقدین را ندارند ، حرف دل ما رو زدند و نسبت به مسائل روز کشور روشنگری کردند.
خدا رحمت کند پدر و مادرت را سردار که حرف دل مردم را بدونه هیچ ترسی می زنی

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها