نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. آبان 1397 - 13:07
مسوول قرار گاه عمار گفت:امروز بلندی‌های جولان در حال سقوط است و این افتخار ما است؛تنها برون رفتمان از مشکلات پیروی از شهداء است و باید ما ادامه دهند راه آنها باشیم هرچند راه حل اقتصاد مقاومتی اعتماد است و این ماشین با سرعت در حال جلو رفتن است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،پیش از ظهر امروز مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد شهدای قیام 19 آبان گچساران با حضور  حجت‌الاسلام مهدی طائب،مسؤول قرارگاه عمار، امامان جمعه شهرستان های گچساران و باشت، فرماندار گچساران،جمعی از مسئولان شهرستانی، خانواده شهداء و دیگر اقشار مردم در مسجد شهیدان این شهرستان برگزار شد. 

 در این مراسم حجت‌الاسلام مهدی طائب،مسئول قرارگاه عمار با اشاره به منزلت و جایگاه شهداءگفت: شهدا راه خودشان را انتخاب کردند و انتخاب شدند تا به وصال برسند، درحالی که انسان باید قدر لحظات عمر خود را در این دنیا بداند.

وی افزود: انسان از همان لحظه که به دنیا می‌آید شمارش معکوس عمربه حرکت می‌افتد و باید بدانیم چگونه در این مسیر حرکت کنیم چرا که تنها چیزی که با خود خواهیم برد اعمال ما خواهد بود.
 
 مسؤول قرارگاه عمار ادامه داد: وای بر احوال آنهایی که در آن دنیا مال بیت‌المال و مال مردم را برده باشند چرا که باید بدانیم در آن دنیا باید پاسخگوی خدای متعال باشیم.

 وی تصریح کرد: شهدای ما بهترین استعدادها را داشتند چنان که وقتی "حاج احمد متوسلیان" به سوریه رفته بود "حافظ اسد" در مقابل او سر تعظیم فرود آورده بود و مانند او هم چون چمران ، باکری و همت در میدان شهادت بودند.

  طائب گفت: شهداء زنده اند و امروز سربلندی ایران اسلامی به برکت همین خون شهداء است چنان که همان اوایل سردار سلیمانی در سوریه گفت، که ما مانند "شهیدهمت" کم داریم اما امروز به نقطه ای رسیده‌ایم که همت های زیادی داریم و این انقلاب زمینه ساز انقلاب جهانی امام زمان (عج)  است و این فرموده امام راحل مان است.

 مسئول قرارگاه عمار اظهار کرد: ما وظیفه داریم که به تکلیف عمل کنیم و باید نقطه‌ای که امام زمان(عج) می‌خواهد در آنجا ظهور کند را برای آمدن ایشان امن کنیم.

  وی تصریح کرد: سه هفته قبل ترامپ گفت، قبل از اینکه من به ریاست جمهوری پا بگذارم  ایران می توانست در ۱۲ دقیقه  خاورمیانه را بگیرد و همگان می دانند منظور او از خاورمیانه همان اسرائیل است.

طائب در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بیان کرد: رهبری به صراحت تاکید کردند که آمریکا در حال فروپاشی است و همگان آینده‌نگری ایشان را باور دارند و تدبیر و آینده نگری ایشان است که موجبات شکست توطئه های دشمنان را رقم زده است.

  مسوول قرارگاه عمار ادامه داد: ما نه در کشور،بلکه امنیت را در عراق به وجود آورده ایم و این افتخار ما است و باید بتوانیم محل ظهور امام زمان (عج) که در کنار خانه خدا است را نیز امن کنیم.

 طائب تصریح کرد:امروز بلندی‌های جولان در حال سقوط است و این افتخار ما است؛تنها برون رفتمان از مشکلات پیروی از شهداء است و باید ما ادامه دهند راه آنها  باشیم.هرچند راه حل اقتصاد مقاومتی اعتماد است و این ماشین با سرعت در حال جلو رفتن است.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها